Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Loppuis jo tää talvi! Talven vihaajat official.

Vierailija
08.02.2022 |

Pimeetä. Sulaa, jäätyy, saamarin kylmää ja liukasta. Töpötät 100 metrin matkan viidessä minuutissa. Aina katsottava ulos mennessä lämpötila, että montako kerrosta tällä kertaa ja millasta takkia. Kengät painaa ku synti. Ei pysty liikkumaan vapaasti. Kaikki rumaa ja raskasta. Monta kuukautta tätä yhtä ja samaa. Vedät D-vitamiinia purkista. Hormonitoiminta sekaisin kun ei saa päivänvaloa kuukausiin ja kausimasennusta pukkaa. Ei pysty, ei jaksa enää. Nyt jo sitä kevättä, kiitos!!

Kommentit (128)

Vierailija
81/128 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhtikuu alkaa, lunta tupruttaa Helsingissä ja pakkasta taas ensi yönä -7. Huohhhhhh.

Vierailija
82/128 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhtikuu alkaa, lunta tupruttaa Helsingissä ja pakkasta taas ensi yönä -7. Huohhhhhh.

Ei meillä tupruta eikä ole pakkastakaan länsi-Helsingissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/128 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä peräti yksi aste plussaa iltapäivällä. Muuten on pakkasella. Tätä jatkuu vielä ties kuinka pitkään.

Vierailija
84/128 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atoopikkona alkaa olla vaikeaa, kun tämä kylmä ja kuiva ilma ei ota loppuakseen. Kädet verillä, vaikka miten rasvaan.

Minulla puhkesi myös akne! Olen keski-ikäinen ja kesä auttaisi siihenkin.

Vierailija
85/128 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haagassa ainakin tuli pari tuntia sitten rakeita ja maa jäi valkoiseksi. -1 näyttää mittari.

Vierailija
86/128 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Atoopikkona alkaa olla vaikeaa, kun tämä kylmä ja kuiva ilma ei ota loppuakseen. Kädet verillä, vaikka miten rasvaan.

Minulla puhkesi myös akne! Olen keski-ikäinen ja kesä auttaisi siihenkin.

Sama. Mulla silmänympärysihottuma jatkunut tammikuusta lähtien. Näytän jokseenkin pandalta. Kämmenselät myös aivan hiutaleina.

Vierailija
87/128 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiesin jo keskikoulussa inhoavani

Suomen talvea. Luin lukion ja kauppatieteitä sekä kieliä. Sain 24-vuotiaana työn keskeltä Eurooppaa. Sillä reissulla olen edelleen - 35 vuoden jälkeen. Onnellisesti naimisissa ja joka vuosi kuukauden lomalla ihanassa kesäsuomessa!

MIKSI sinä valittaja et sitten muuta? Mikä hitto pitää sinut siellä. EU

antaa liikkuvuuden. Vai onko niin kuin luulen, että et osaa MITÄÄN ja siksi olet siellä minne peräkammarin asujaksi synnyit?

Vierailija
88/128 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti tämä on kyllä perseestä! Tuntuu ikuisuudelta ja loppua ei näy.

Vierailija
89/128 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haagassa ainakin tuli pari tuntia sitten rakeita ja maa jäi valkoiseksi. -1 näyttää mittari.

Outoa. Meillä on vain pilvistä. Ei sada mitään. Tai ei ainakaan satanut kun viimeksi katsoin ikkunasta.

Vierailija
90/128 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinhän siinä taisi nyt taas käydä… Täällä Turussa satoi just lunta. Puolitoista viikkoa sitten avasin terassikauden. Ei tätä kestä!

Vierailija kirjoitti:

Joka kerta tässä vaiheessa vuotta keksin että pahin on ohi ja seuraavassa hetkessä polaaripyörre hajoaa tms ja on viikkokausien kovat pakkaset. Irrotin juuri ylimääräisen patterin ja laitoin kovien pakkasten makuupussin sivuun. Sano mun sanoneen huomenna Pekka Pouta kauhistelee yllätyskäännettä säässä.

Vierailija
91/128 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti! Stadissa taas maa valkoisena!!

Vierailija
92/128 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei helvetti! Stadissa taas maa valkoisena!!

Miksi tämä ei lopu ikinä? Lyhyt talvi olisi ok, mutta tämä alkaa olemaan jo vit…tuilua suoraan sanottuna.

Vierailija
93/128 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tiesin jo keskikoulussa inhoavani

Suomen talvea. Luin lukion ja kauppatieteitä sekä kieliä. Sain 24-vuotiaana työn keskeltä Eurooppaa. Sillä reissulla olen edelleen - 35 vuoden jälkeen. Onnellisesti naimisissa ja joka vuosi kuukauden lomalla ihanassa kesäsuomessa!

MIKSI sinä valittaja et sitten muuta? Mikä hitto pitää sinut siellä. EU

antaa liikkuvuuden. Vai onko niin kuin luulen, että et osaa MITÄÄN ja siksi olet siellä minne peräkammarin asujaksi synnyit?

Oletpa myrkyllinen vanha nainen. 😨

Vierailija
94/128 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tässä mitään. Viikko taas menty eteenpäin. Ja mitä tulee taivaalta? No lunta, yllätys.

Vierailija
95/128 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja tätä jatkuu seuraavat 12 tuntia. Kymmenen päivän ennusteessa lunta luvattu lähes joka päivälle. Menee aivan sietämättömäksi.

Vierailija
96/128 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Eipä ulkona erota onko tammikuu vai huhtikuu. Pihalla vielä järkyttävän isot umpijäiset kinokset. Seuraava 10 päivän ennuste näytti lunta, räntää, just ja just +0 ja -10 yöpakkasia. Jee.

Vierailija
97/128 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ennen kaikkea loppuisi nyt tämä keksitty ilmaston lämpenemisellä rahastus, on aivan selkeää että yöpakkaset alkoivat jo viime vuoden elokuussa ja kesä oli hyvin lyhyt ja siitä asti alkaen on ollut kylmää tai hyytävän kylmää ja talvi jatkuu täysillä... ei ole hetken säätila tai hetken sääilmiö eikä ole myöhään alkanut talvi näihin kun rahastajat vetoavat mielellään, ei vaan talvi ja pakkaset alkoivat siis todellakin käytännössä jo viime vuoden elokuusta, joten eiköhän nyt ole aika lopettaa veronmaksajien pakkorahastus jotta pieni rikkaiden eliitti rikastuu, on täysin selvää että pienen ryhmän tileille on siirretty ilmastonmuutoksen nimissä veronmaksajien euroja valtava määrä... saadaanko näitä koskaan takaisin, tuskin... mutta ei ainakaan makseta enää yhtään enempää... ja jos oikein mietitte niin montako kertaa ennusteiden mukaan meret ovat jo peittäneet kaupungit mutta kas kummaa eipä se merenpinnan taso noussutkaan - mutta vuosikymmenestä toiseen tavalliset ihmiset rahastetaan köyhiksi ja eliitti hymyilee...

Vierailija
98/128 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Pohjois-Karjalassa tulee sakeana lunta , on luvassa että huomiseen mennessä tulee 20 cm.

Entisiä lumia on ikkunoiden puoliväliin asti.

Talin takana on lunta takapuoleen asti, eilen yritin hakea pajunkissoja , mutta jäi yritykseksi 😆... Lunta on todella hirveesti ! Ja lisää tulee .

Tämä pitkä ja kylmä kevättalvi on ollut puheen aiheena tässäkin naapurustossa.

Vanhat ihmiset sanovat että ei lämpene yhtään ennenkuin HUHTIKUUN LOPULLA.....

Vierailija
99/128 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tätä ilmastonmuutosta, kesät lyhenee ja talvet pitenee vuosi vuodelta.

Vierailija
100/128 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on tätä ilmastonmuutosta, kesät lyhenee ja talvet pitenee vuosi vuodelta.

Sitä se ilmaston lämpeneminen tarkoittaa. Viileämpää kohti mennään ja se on sitä n. 30 vuotta, taas.