Juoko teillä 16-vuotias kahvia?
Omani ei, mutta hän valittelee, miten "kaikki muut" juovat sitä. Ei kai se niin voi olla?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Joi joskus 4-5 vuotiaana muutaman kerran "kahvia" eli lämmintä maitoa jossa oli pikkupikkupikku tilkka kahvia. Sen jälkeen ei ole juonut koskaan ja on nyt 16 v.
Minä opin myös juomaan mummolassa kahvia (jossa oli puolet maitoa) suunnilleen 4 vuotiaana mutta sitten kahvinjuonti loppui jotenkin kokonaan kouluaikana.
Mahdoton sanoa koska ja miksi mutta se alkoi uudestaan lukiossa ja lähti käsistä kun sain kortin ja kaikki illat/yöt tuli pyörittyä autoharrastajien kanssa kaupungilla jossa yöhuoltamolla käytiin vetämässä sumppia 01.00 eikä tämä haitannut unia yhtään.
Positiivista oli se että alkoholia ei vastaavasti kulunut juuri lainkaan kun oltiin aina autolla liikenteessä.
Tyttö 18v ei juo kahvia, mutta juo teetä. Tullut äitiinsä. Olen 46 enkä ole vieläkään oppinut juomaan kahvia. Sukulaiset sitä jaksaa aina päivitellä.
Mä oon juonu kahvia 3-vuotiaasta ja hengissä ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse join kahvia jotain 5v ikäisenä jo.
Samoin varmaan 6-vuotiaana, no oli siinä kyllä paaaljon sokeria ja maitoa, tilkka kahvia...
Mummon luona kun oli päivät hoidossa niin kahvia sai joka päivä. Ja kerman & sokerin kanssa totta kai.
Ei juo 17-vuotias eikä 19-vuotiaskaan.
17v on juonut jo vuosia, 16v ei, 13v ei...
Vierailija kirjoitti:
Itse join kahvia jotain 5v ikäisenä jo.
Minäkin 😃 Maaseudulla ihan normimeininkiä.
Toisinaan