Virtsassa "hiutaleita"..
Sellaisia vaaleita pieniä pötköjä.. Näyttävät vähän tupakanpuruilta, hyvinkin vaaleilta sellaisilta.. Hiutaleet ovat noin 1cm mittaisia ja väriltään vaaleita, hieman kellertäviä.. Ei ole kyse ainakaan kihomadoista..
Kommentit (14)
Juu no enpä ole kuullut että kenelläkään virtsassa eläisi kihomatoja. Jos nyt siitä lähdettäis.
Söitkö talvella paljon lunta? Jos on lumihiutaleita jäänyt ja tulee nyt virtsan mukana pois, virtsa värjää kellertäväksi.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:10"]Söitkö talvella paljon lunta? Jos on lumihiutaleita jäänyt ja tulee nyt virtsan mukana pois, virtsa värjää kellertäväksi.
[/quote]
:'DD
Voisikohan olla kokkareista valkovuotoa. Oletko huomannut valkovuotosi lisääntyneen? Kutinaa, kirvelyä alapäässä?
Jos potilaalla on virtsankeräyspussi noita seurataan, virtsan väriä ja hiutaleita. Onko ollut verta virtsassa?
Jos oot nainen, niin nuo on valkovuotoa yleensä, se lentää virtsasuihkun mukana sinne pönttöön ja hajoaa.
Voisko olla pieniä tamponin naruja?
Ei oo valkovuotoa, siitä olen varma. Mulla on kroonistunut virtsatieinfektio mutta tällä hetkellä en oireile.. Ap
Mulla oli kans kroonisessa virtsatietulehduksessa tuollaisia. Urologin mukaan ne on ihan vaarattomia, mutta en muista mitä ne oli, oisko olleet rakon seinämästä jotain irronnutta höttöä.
Klamydia.. :(