Mihin kaikkialle teillä tulee finnejä? + ikänne?
Itse olen 28 mutta tuntuu että finnit koko ajan vaan lisääntyy.
Itselle tulee naamassa kaikkialle. Joskus selkään, rintakehään ja korviin. Inhottavaa.
Kommentit (23)
Leukaan ja nenän pieleen kuukautiskierron mukaan. 39v
Leukaan semmoisia syviä ja kipeitä punaisia paiseita. Kiitos keski-iän hormonit, teininä olin finnitön. N37
26 v: nenään, leukaan, otsaan (!!), poskiin, rintakehälle. Plaah. Olisin luullut ettei enää teini-iän jälkeen tulis mutta vitut.
Eniten naamaan, rintaan, selkään. Jonkin verran reisiin ja vatsaan, ja satunnaisesti pohkeisiin. 23v, PCO todettu joten se tätä tekee...
Lähinnä karvanajon jälkeen voi joskus tulla naamaan ja rintaan näppylöitä. (olen siis mies enkä parrakas nainen)
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:02"]Lähinnä karvanajon jälkeen voi joskus tulla naamaan ja rintaan näppylöitä. (olen siis mies enkä parrakas nainen)
[/quote]
Finnejä....
Reisiin joskus ja pariin kertaan on ollut nenässä sisäpuolella. On muuten ilkeä paikka! Muuten olen pääasiassa finnitön. Nainen 24.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:06"]
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:02"]Lähinnä karvanajon jälkeen voi joskus tulla naamaan ja rintaan näppylöitä. (olen siis mies enkä parrakas nainen) [/quote] Finnejä....
[/quote]
Kyllä ne välillä ovat finnejä vastaavia tulehtuessaan. Punaisia, kipeitä ja täynnä visvaa.
Naamaan, kaulalle, rinnuksille, olkapäille ja yläselkään. 20-vuotias olen.
28 olen myös. Naamaan tulee välillä isojakin finnejä. Myös alapäähän välillä, inhottavaa...
Muijan pakarassa olevan finnin sisuksen ruiskauttaminen suuhun.
Kaikkialle kasvoihin, erityisesti poskiin ja leukaan. Hiusrajaan ja korvien taa, kaulaan ja niskaan. Joskus pakaroihin. Ja hyvä valikoima eri sortteja, on valkopäätä ja mustapäätä ja ontelofinniä ja pientä rypylää. Jippii. Olen 28v.
Vain leukaan. Isoja paiseita. N22.
Naamaan ja yläselkään ihan järkyttäviä määriä, satunnaisesti muualle. Ikä 33, tämä on joku kosminen kosto siitä hyvästä kun en teininä joutunut finneistä kärsimään.:-(
Mulla tuli ennen selkään ja kasvoihin etenkin ennen kuukautisia, nyt finnit ovat hävinneet gluteenittoman ruokavalion myötä.