Onko JD Vance sinusta hottis?
Kommentit (40)
Miksi silä on noi pesukarhusilmät eli mustat meikkirinkulat silmien ympärillä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi silä on noi pesukarhusilmät eli mustat meikkirinkulat silmien ympärillä?
Oppinut meikkaamaan Yalessa?
Naisia kaatava ja ihmiset vapaaehtoiseen joukkoitsemurhaan aivopesevä lahkonjohtaja tulee lähinnä mieleen
Jos joku ei tiedä, tämä kaveri kannattaa Ukraina-avun täydellistä lopettamista. Tulee säpinää rajalle jos tämä kaksikko valitaan.
Vierailija kirjoitti:
Tämä video on jo klassikko.
Aha. No joka tapauksessa tuolla videolla vääns menee leipomoon ostamaan nisua ja käy täysin vaivaannuttavaa ja väkinäistä keskustelua henkilökunnan kanssa. Kuvaa ilman lupaa ja kun julistaa että "olen varapresidenttiehdokas vääns" niin tiskin täti vaan kuittaa että "ok". Ei paljon kiinnosta. Kehonkielikin täysin pökkelöä.
Olen heteroseksuaali mies ja rakastelisin Vancen kanssa mieluummin kuin Harrisin.
Trumpilla on selkeästi vaikeuksia keksiä varapressaehdokkaita ja pitää olla simppeli nimi, että vanha höpsis muistaa edes, kuka se toinen tonttu onkaan. Näilläkin on melkein samat nimet. Pence ja Vance.
-winner-
Trump todennäköisesti saisi paremman tuloksen coopperin testissä.
Vierailija kirjoitti:
Naisia kaatava ja ihmiset vapaaehtoiseen joukkoitsemurhaan aivopesevä lahkonjohtaja tulee lähinnä mieleen
Kaataa ajamalla Hummerilla päälle. Kiilusilmänatsi. Pullaposket heikosti piilotettu parralla.
Vierailija kirjoitti:
Olen heteroseksuaali mies ja rakastelisin Vancen kanssa mieluummin kuin Harrisin.
Se siitä heteroudesta.
Vierailija kirjoitti:
Oi kun Kamala! Tuu vaan reilusti jo kaapista, nyt on jo 2000-luku. Hetero mukamas :DDDD
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Trump todennäköisesti saisi paremman tuloksen coopperin testissä.
50 metriä on parempi tulos kuin kenellä?
JD Vance eli alkujaan James Donald Bowman (isältään), myöhemmin James David Hamel (äitinsä puolisolta, ottoisältä), sitten vaihtui taas nimi, tällä kertaa James David Vanceksi (isoäidiltä) ja lopulta JD Vance.
Nimi kuulostaa ääliön nimeltä. Ulkonäkö limainen, psykopaattinen, itseään täynnä oleva persereikä.
Pääehdokas telaa kroppansa kauttaaltaan osanssilla itseruskettavalla ja kakkosmies tuhrii silmämeikkiä itselleen kuin yläkoululainen teinityttö.
Siinä meillä oikein perinteiset miesten miehet.
Sopisi hyvin psykopaatin rooliin.