Miten tätä yksinäisyyttä jaksaa?
Ei perhettä, kukaan ei koskaan ole yhteyksissä, pelkkää etä- opiskelua. Koko elämä aivan kuollut tällä hetkellä. Ikä mulla 30v.
Uusien ystävien saaminen aikuisiällä on mahdoton projekti. Kaikilla jo omat piirit ja kuviot.
Mitkään lenkkeilyt, kokkaillut, sarjoja ja harrastuksia vievät pois tämä yksinäisyyden tunne.
Kaipaan elämäniloa ja hauskuutta ympärilläni. Tuntuu myös ikävältä kun olen aina se joka ottaa kaikkiin yhteyttä.
Miten muuttuisin ihmiseksi johon muut haluu tutustua?
Kommentit (46)
Sosiaalisten harrastusten kautta saa helpohkosti seuraa muuhunkin kuin suhteeseen. Suosittelen seuratansseja, sillä siinä pääsee lähietäisyydelle myös.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole hyvä kommentti, mutta en vaan käsitä aloitusta. Minusta on ihanaa olla itsekseni; kukaan ei tule mussuttamaan ja saan tehdä mitä itse haluan.
Miksi olet tällä palstalla ja vastaat muille, jos kerran haluat olla yksin? Vai onko lopulta kuitenkin kyse siitä, että haluat olla kontaktissa muiden kanssa, mutta täysin omilla ehdoilla? Jos väitteesi pitäisi paikansa, niin sinua ei kiinnostaisi lukea muiden ajatuksia ja vastata niihin tai kertoa heille omia ajatuksiasi. Keskittyisit ihan vain itseesi ja ihanaan yksin olemiseesi. Aidosti yksinäisyydestä nauttiva ei hakeudu keskustelupalstoille keskustelemaan muiden kanssa.
Tiedän tunteen. Itselläni on myös aika samanlainen elämäntilanne tällä hetkellä: opinnot verkossa, vanhat kaverit asuvat eri paikkakunnilla, ei juuri ihmiskontakteja kodin ulkopuolella jne. Jos asut Tampereen seudulla, niin voitaisiin nähdä vaikka kahvittelun merkeissä? :)
N30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole hyvä kommentti, mutta en vaan käsitä aloitusta. Minusta on ihanaa olla itsekseni; kukaan ei tule mussuttamaan ja saan tehdä mitä itse haluan.
Miksi olet tällä palstalla ja vastaat muille, jos kerran haluat olla yksin? Vai onko lopulta kuitenkin kyse siitä, että haluat olla kontaktissa muiden kanssa, mutta täysin omilla ehdoilla? Jos väitteesi pitäisi paikansa, niin sinua ei kiinnostaisi lukea muiden ajatuksia ja vastata niihin tai kertoa heille omia ajatuksiasi. Keskittyisit ihan vain itseesi ja ihanaan yksin olemiseesi. Aidosti yksinäisyydestä nauttiva ei hakeudu keskustelupalstoille keskustelemaan muiden kanssa.
Näinhän se taitaa olla ja onhan se nyt eri asia jutella täällä kuin että pitäisi kestää kotonaan - tai muuallakaan - ihmisiä.
Olen sosiaalinen erakko. Minulla on kuitenkin mies, jonka kanssa on oltu ydessä jo yli 30 vuotta. Eri osoitteissa siitä ajasta kymmenen vuotta. Nytkin hän ajoi seitsemän kilometrin päästä käyttämään minua kaupassa, joka on kahden kilometrin päässä.
Olen pilalle passattu.
Ei voi nauttia "miehestä", joka hengailee vauva-palstalla.