Sosiaalityö 2022
Kommentit (1389)
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko heti sähköposti jos pääsen varasijoilta/pääsykokeella ensimmäiseen toiveeseen?
Mulla ainakin kesti iltaan asti, että sähköposti tuli
Tsemppiä kaikille! Toivottavasti tulokset tosiaan tulee huomenna.
Mulla on kutina, että Helsingin yliopistoon on tänä vuonna helpompi päästä kuin Tampereelle ja Turkuun. Hakijoita taisi olla kumpaankin jälkimmäisenä mainittuun enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kutina, että Helsingin yliopistoon on tänä vuonna helpompi päästä kuin Tampereelle ja Turkuun. Hakijoita taisi olla kumpaankin jälkimmäisenä mainittuun enemmän.
Se oliskin aikamoinen
Vierailija kirjoitti:
Olen hakenut 6 kertaa psykologiaan, mutta tällä kertaa hain pelkästään sosiaalityöhön kaikkiin mahdollisiin kaupunkeihin. Jännittää että viihdynkö siellä, jos satun saamaan paikan. Aion ottaa ainakin psykan sivuaineeksi. En vaan voi tuhlata enää vuosia hakuun, siksi luovutin psykan suhteen. Sosiaalityöhön pitäisi olla helpompi päästä, varsinkin ensikertalaisena.
Mulla on vähän sama, olen hakenut 3 kertaa psykaa aiemmin. Pääsitkö jonnekin jo todistuksella? Itsellä varma paikka, mutta odottelen jos pääsis ylempiin kaupunkitoiveisiin pääsykokeella. Olen myös ensikertalainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hakenut 6 kertaa psykologiaan, mutta tällä kertaa hain pelkästään sosiaalityöhön kaikkiin mahdollisiin kaupunkeihin. Jännittää että viihdynkö siellä, jos satun saamaan paikan. Aion ottaa ainakin psykan sivuaineeksi. En vaan voi tuhlata enää vuosia hakuun, siksi luovutin psykan suhteen. Sosiaalityöhön pitäisi olla helpompi päästä, varsinkin ensikertalaisena.
Mulla on vähän sama, olen hakenut 3 kertaa psykaa aiemmin. Pääsitkö jonnekin jo todistuksella? Itsellä varma paikka, mutta odottelen jos pääsis ylempiin kaupunkitoiveisiin pääsykokeella. Olen myös ensikertalainen.
Sama kirjoittaja. Tai oletko siis varasijoilla todistusvalinnassa piti kysyä 😅
Huh, näin jo painajaista, että olin varasijalla 685. Oli ihana herätä 😁
Veikkaan, että tänään tulee tuloksia kello 12-15 välillä. T Merja
Onko lapissa vieläkään palkkeja?
Vierailija kirjoitti:
Onko lapissa vieläkään palkkeja?
Ei
Apua Merjaakin jännittää! Juon vielä kahvit.
Merja jäi lomalle. Ette saa tuloksia.
Tiedotus päättyy.
Vierailija kirjoitti:
Tampere tuli
Millaset pisterajat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tampere tuli
Millaset pisterajat?
Ensikertalaisille 45, muille 51
Vierailija kirjoitti:
Turku tuli
Millaset pisterajat?
Mitkä pisterajat Turkuun ja Itä-Suomeen? Ite hain pääsykokeella vaan Lappiin. Saatteko koulupaikan?
Tuleeko heti sähköposti jos pääsen varasijoilta/pääsykokeella ensimmäiseen toiveeseen?