Miehen iso maha kiihottaa
Joillain miehillä on tosi kiihottava iso maha....
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Mulla olis sellainen. Haluisitko päästä näkemään mitä mahan alta löytyy?
Mulla kanssa. Olen 171cm ja 163kg mies.
Penikseni on 11cm erektiossa. Oletkos koskaan nähnyt niin isoa ja mahtavaa penistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla kanssa. Olen 171cm ja 163kg mies.
Penikseni on 11cm erektiossa. Oletkos koskaan nähnyt niin isoa ja mahtavaa penistä?
Jostain syystä minuakin kiihottaa isomahaiset miehet.
Sama, mut ei sellainen läskimaha vaan enemmän pikku pallo, karvaa ja iso kalu. Tulee kiva kontrasti kun sellaisella ratsastaa.
Vierailija kirjoitti:
Sama, mut ei sellainen läskimaha vaan enemmän pikku pallo, karvaa ja iso kalu. Tulee kiva kontrasti kun sellaisella ratsastaa.
Kuvailit sitten mut. Oon vielä muutenkin isokokoinen, 190cm ja 130kg, oikeastaan kaikki lihavuus siinä mahassa. Kestä siis rajumpaakin ratsastusta
Samoin, pitkä mies ja iso karvainen maha on ihan parasta (kuten edellä mitat).
175cm/205kg. Penis erektiossa 6cm. 😂
Vierailija kirjoitti:
Eli Ron Jeremy.
180cm/95 kg pikkuinen maha, 34v miekkonen!
Kulli normi 15-16cm, mutta jos haluat otetaan jatko käyttöön ;)
Entisellä työpaikalla kaksi hoteinta miestä oli viiskymppisiä, ja sopivasti mahaa.....
Vierailija kirjoitti:
Entisellä työpaikalla kaksi hoteinta miestä oli viiskymppisiä, ja sopivasti mahaa.....
Oliko sopivasti muuta… vaikka voita leivän molemmille puolille
Kyllä lämmin iso masu tuntuu ihanalle lusikassa olessa, menee mukavasti mun selän notkoon ja kalut juuri oikeassa kohtaa pullottamassa, six pack on komee, mutta ei niin mukavan tuntuinen minusta.
Semmonen löysä roikku ei ole seksikäs. Sopusuhtanen ok.
Minä en koe minkäänlaista mahaa puoleensavetävänä, päinvastoin. Ex muuttui suorastaan vastenmieliseksi, kun vatsa kasvoi.
oijoi, nyt on iso maha täynnä, oikein pallomaisena, sitäpä olisi ratsastajan hyvä silitellä
Daddybody on vain jotain niin eläimellistä...yh-äiten elareista huolimatta jaksaa huolehtia perheestämme..saa taas ajatuskin housuni märäksi..
Vierailija kirjoitti:
Mikä niissä läskeissä kiihottaa?
Lähinnä se ulkonäkö. Jotenkin pomomaista ;)
Pään saa lukemalla, haban saa treenaamalla, mutta kookasta mahaa ei saa kuin rahalla