Rukoilisitko pienen vauvan
ja äidin puolesta, kiitos. Koko perhe tarvitsee esirukousta. Kiitos sinulle, jos luit tämän ja muistat rukouksin.
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 20:38"]
Rukoilin vauvaa kuolevaksi. Jos vauva kuolee, uskoni oli vahvempi.
[/quote]Olet säälittävä. Rukoilen puolestasi, siunausta elämääsi reppana :(
Laitoin kädet ristiin ja rukoilin koko perheen puolesta. Siunausta - kaikki varmasti järjestyy parhain päin.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 20:39"]Jumala kuulee sua ja tietoinen sun hädästä. Rukoile jumala yöllä kun ihmiset nukkuu .ja sanoo : jumala , tiedän että olet olemassa .auta mua ja mun vauvani ja johdata mua sun luokse. Rukoile hartaasti ja kyllä jos olet aito ja uskot jumalaan sydämestäsi, jumala pelastaa sun lapsesi .
[/quote]
olen muslimi ja tiedän monet täällä paheksuu kun sitä kuule mutta ollaan ramadanissa, se on pyhä aika ja rukoukset ovat suositeltavia varsinkin yöllä jumala pelastaa sut ja sun lapsesi.ole huoleti.näille jotka eivät usko jumalaan .kyllä tulee teille se päivä kun toivotte jumalan apua ja säälit teitä .olette aivan eksyneitä vaikka luulette olevanne fiksuja mutta erehdytte. Jumala on kaikialla.
No kylläpä täällä nyt riittää näitä turhanpäiväisiä suunsoittajia. Teillä täytyy kyllä olla omat asiat jotenkin tosi surkealla tolalla tai sitten ei hissi nouse ihan ylös asti?!
En ap ole uskovainen, mutta toivon kovasti että asianne kääntyvät parhain päin, ja erityisen paljon lämpimiä ajatuksia sen pikkuisen suuntaan.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 20:38"]
Rukoilin vauvaa kuolevaksi. Jos vauva kuolee, uskoni oli vahvempi.
[/quote]
Onko sinulla lapsia? tai onko joskus ollut? Vai oletko itse vielä lapsi? Tuntuu, että tarvitset hyvin paljon rukousta elämääsi.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 20:48"]
Kiitos avustanne mutta vauva menehtyi ja on nyt enkelinä taivaan isukin luona <3 ap
[/quote]Onko tämä oikeasti ap? Jos on niin osanottoni. Ja Jumala kuulee rukoukset ja vastaa, ei aina niin kuin me haluaisimme mutta kaikki yhdessä koituu niiden parhaaksi jotka uskovat..
ja jos tämä ei ole ap vaan jonkun sairasta pilaa niin sietäisit hävetä :(
En. Ei rukoileminen mitään auta. Jos pystyisin käytännön tasolla auttamaan, voisin auttaakin.