Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, myönnätkö että sulla on tämä ajattelutapa?

Vierailija
18.06.2015 |

http://theodysseyonline.com/james-madison/dad-bod-double-standard/104514

Tai naiset, oletteko törmänneet tuollaisiin miehiin?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo jenkkisaitit toimivat erilaisessa kulttuurissa. Patriarkaalisessa. Se on sitä samaa miksi siellä tullaan kaikkia pyytämään deiteille ja maksetaan aina kaikki jne.

Vierailija
2/11 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ton artikkelin kirjoitti homomies joka on parisuhteen "neiti"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 17:50"]Nuo jenkkisaitit toimivat erilaisessa kulttuurissa. Patriarkaalisessa. Se on sitä samaa miksi siellä tullaan kaikkia pyytämään deiteille ja maksetaan aina kaikki jne.
[/quote]
Kyllä minä olen aina miehenä maksamaan kaikki deittikulut vaikka eletään muka tasa-arvoisessa maassa.

Vierailija
4/11 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 18:18"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 17:50"]Nuo jenkkisaitit toimivat erilaisessa kulttuurissa. Patriarkaalisessa. Se on sitä samaa miksi siellä tullaan kaikkia pyytämään deiteille ja maksetaan aina kaikki jne. [/quote] Kyllä minä olen aina miehenä maksamaan kaikki deittikulut vaikka eletään muka tasa-arvoisessa maassa.

[/quote]

Tasa-arvo ei pysty tuhoamaan herrasmiehiä.

Vierailija
5/11 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 18:18"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 17:50"]Nuo jenkkisaitit toimivat erilaisessa kulttuurissa. Patriarkaalisessa. Se on sitä samaa miksi siellä tullaan kaikkia pyytämään deiteille ja maksetaan aina kaikki jne. [/quote] Kyllä minä olen aina miehenä maksamaan kaikki deittikulut vaikka eletään muka tasa-arvoisessa maassa.

[/quote]

Mutta naisen tehtävänä ei ole päästä naimisiin hinnalla millä hyvänsä. Siksi he voivat antaa pakit. Ja siksi ei ole niin helppoa pyytää naisia ulos.

Vierailija
6/11 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysä nainen saa ihailua ja seksiä, mies ei saa mitään ikinä, vaikka olisi tiukassa kunnossa, ellei itse lähesty rohkeasti ja usein. Eli se siitä. Tosimaailma on paljon epäreilumpi miehiä kohtaan ja naisilla on rajana vain itselle asetetut kiellot.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
7/11 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 18:23"][quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 18:18"]

[/quote]

Tasa-arvo ei pysty tuhoamaan herrasmiehiä.
[/quote]
Tasa-arvo ei pysty tuhoamaan feministien rusinat pullasta toimintaa.

Vierailija
8/11 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myönnä, koska en omaa sellaista ajattelutapaa.

Artikkeli oli muutenkin aika USA ja college keskeinen, joten en voi samaistua.

Vierailija
9/11 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas taas katkeraa vinkumista artikkelissa. "Miehet voivat tehdä mitä lystäävät kehoillaan ja ovat silti haluttavia, mutta naiset ei... vali vali vali". Ongelma ei ole minun, joten aivan sama.

Vierailija
10/11 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovimmat ulkonäköpaineet naisille tulevat kylläkin naisten suunnasta. Suurimman osan miehistä mielestä kansikuvien anorektikot eivät tosiaan ole mikään kauneusihanne.

Vierailija
11/11 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ei ole yhtään varaa. Koska olen ihan hyväkroppainen kundi, mutta pärstältäni ruma. Eli kaikilla naisilla mitä mulla on ollut on ollut suhteessa huonompi kroppa.