Miten ex tyttöystävä takaisin?
Erottiin puoli vuotta sitten ja kaipaan häntä valtavasti. Olen yrittänyt lähettää viestejä ja soitella joka päivä. Miten saisin hänet takasin?
Kommentit (20)
Lähetä paljon Rakkauskirjeitä ja ota yhteyttä päivittäin!
Mietihän uudestaan miksi erositte.
Jos hän ei ole vastannut tähän mennessä lähettämiisi viesteihin, hän ei halua takaisin. Etsi uusi tyttöystävä.
Ei se sua rakastanutkaan kun ei halua yrittää uudelleen..
Koita vastakkaista taktiikkaa ja unohda typy hetkeksi, keskity kehittämään itseäsi ja tekemään itsestäsi onnellisen. Ja pommittaminen ajaa neidon vaan kauemmaksi, miksi kukaan haluaisi riippakiveä, joka ei osaa elää yksin?
Ehkä typy joskus huomaa, että olet kasvanut ihmisenä ja pärjäät hienosti ja ihastuu taas. Ehkä se ei ihastu, mut sit sulla on ainakin oma elämä kasassa.
(PS. Olen itsekin vastikään eronnut ja sydäntä raastaa olla erossa, koko ajan tekisi mieli pommittaa viestein. Täytyy kuitenkin kunnioittaa toisen päätöstä, hän ei halua olla mun kanssa. Ja miksi ihmeessä mä roikkuisin ihmisessä, kuka ei mua halua?)
Tsemppiä.
Ei se pakottamalla tule vaan tulee jos haluaa. Tässä tapauksessa näyttää siltä, että ei halua. Kaikki suhteet eivät ole tarkoitettu kestäviksi ja exäsi voi olla hyvin onnellinen tällä hetkellä ilman sinua. Suo se onni hänelle. Sinun onnesi tiellä seisoo pakkoajattelu exästäsi. Päästä irti ja anna uusille asioille mahdollisuus elämässäsi. Todennäköisesti sinua odottaa paljon parempi ihmissuhde, kun otat opiksesi jo tehdyistä virheistäsi.
Mun exä (joka oli tosi inhottava mua kohtaan) häiriköi n. 8 kuukauden ajan eron jälkeen. Se oli todella ahdistavaa, enkä usko että sinun exästäkään tuntuu kovin mukavalta.
Vierailija kirjoitti:
Ei se sua rakastanutkaan kun ei halua yrittää uudelleen..
Just joo. Itselläni ei ainakaan ollut mitään kiinnostusta yrittää uudelleen ihmisen kanssa, jonka jätin hänen jäätyään kiinni pettämisestä.
Jos sillä naapurin Jorella on isompi kalusto, niin olet kyllä menettänyt pelin.
Joku kopioi vanhan ketjun, tämä sama aloitus ja samat vastaukset on ollut täällä aiemminkin.
Haistelen ex naiseni Pikkuhousuja.
Viesteillä ei saa takaisin. Naisen pitää antaa olla omassa rauhassa, jotta hän ehtii ajatella asioita. Hän kuitenkin ajattelee myös menneisyyttä ja muistelee tapahtumia. Hän saattaa tulla katumapäälle muutaman kuukauden tai puolen vuoden kuluttua. Tätä ei koskaan tapahdu, jos lähettelee viestejä jatkuvasti. Ei sitä exää myöskään kannata odottaa takaisin, koska suhde usein on lopullisesti ohi. Pitää vaan miettiä miten saa itse enemmän irti elämästä, ja miten saa tulevaisuudessa ihmisuhteensa toimimaan paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Nyt vaan menet ja otat hänet väkisin. Se saa hyvät muistot kiihkeästä seksistänne palautumaan hänen mieleensä ja loppu on historiaa.
Ehdottomasti paras toimintasuunnitelma tähän mennessä!!
Lähetä kik-elikuvia uudesta tummasta poikaystävästäsi
Mennyt on mennyttä
Kohta on kevät ja voisit katsella eteenpäin, uutta rakkautta kohti
et ainakaan pommittamalla saa häntä takaisin. häntä ei taida enää kiinnostaa, eli jatka elämääsi hyvä ihminen.