Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suunniteltu sektio NKL:lla - onko kokemuksia?

15.05.2008 |

Olen menossa pian suunniteltuun sektioon Naistenklinikalle (pelkosektio) ja olisin kiitollinen, jos teillä olisi kokemuksia sektiosta NKL:lla ja hoidosta osastolla (käsittääkseni olen menossa osastolle 52). Olisi hyödyllistä saada tietoa ihan perusjutuista: sektioon valmistautuminen, itse sektio, heräämössä oleminen, imetys, osastolla oleminen? Minkä kokoisia huoneita? Laitetaanko katetri vasta puudutuksen jälkeen? Miten nopeasti pääsee jalkeille? Onko vierihoito onnistunut?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pelkästään hyvää kerrottavaa Naikkarista. Saat ohjeet sektioon valmistautumisesta, mutta itse olin ainakin syömättä sinä aamuna. Toivo jotain musiikkia, koska mua ainakin häiritsi kaikki äänet esim. kun lapsivesi laskettiin, kuului sellainen lorina. Heräämössä olo kaikista ikävintä, painellaan vatsaa, mua sattui se eniten. Imetys ei ala niin nopeasti, että kärsivällisyyttä siihen. Osastolla vähän ankeaa, mutta kaikki toimii. Voit pyytää vähän pienempää huonetta, mutta perhehuoneita eivät yleensä anna leikkauspotilaille. Mä olin ekan sektion jälkeen jalkeilla melkein heti eikä ollut kipuja. Toisen sektion jälkeen yskiminenkin sattui kovasti. Mulla vierihoito onnistui ekan kanssa, mutta toisen ja kolmannen jälkeen olin kovin väsynyt, että annoin vauvan mielelläni kätiöiden hoiviin. Onnea tulevaan sektioon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla