Ottaa päähän, kun mökkijuhannus on joku pyhä asia.
En ole tippaakaan mökki-ihminen. En jaksa koskaan lähteä mökille, jossa kauppa on 20 kilometrin päässä, ei ole kaikkia samoja mukavuuksia kuin kotona, sinne lähtiessä pitää pakata puolet elämästä mukaan, siellä on aina hyttysiä, eikä mulle mitään tekemistä.
Mä tykkään olla kaupungissa ja omassa kodissa. Juhannus mökillä olisi stressaavaa, kaupunkijuhannus on lomaa. Haluan ehdottomasti olla tyhjässä kaupungissa juhannuksena.
Tänään jo VIISI eri ihmistä on voivotellut, kun olen sanonut viettäväni juhannusta kaupungissa. Että eikö meillä olekaan mökkiä? Voi, miten kurjaa olla kaupungissa juhannuksena! Miten saa lomafiiliksen kotona? Juhannus kaupungissa - siis ihan kamalaa.
Miten on niin vaikeata käsittää, että HALUAN olla juhannuksen kotona, vaikka ilmeisesti juhannus pitäisi ehdottomasti kyyhöttää mökillä? Antakaa mun nauttia omasta tavastani, älkää säälikö ja voivotelko - en minäkään sääli teidän mökkijuhannuksia!
Meillekin kaverit voivottelevat kun pitäis mökkeillä ja kutsua sinne ihmisiä loisimaan. Tämä ystävä roudaa laumansa sukulaisten mökille. Tiedän kyll mitä mökkikuhannus on kun on vieraita. Ostokset 200 €, ruoanlaittoa ja passaamista aamusta iltaan. Känniläidoä saa vahtia ja sitä ettei kukaan huku. Itse pitää olla ajokunnossa hätätilanteen vuoksi.
Olen Mielummin vaikka pimeässä kellarissa kun mökillä!