Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

koira on ehdoton turn-off naisella

Vierailija
18.06.2015 |

Koirat haisevat paskalta, tulevat kalliiksi ja vaativat hoitoa. Lisäksi niistä lähtee karvaa ja ne kuolaavat. En halua missään tapauksessa lähteä aamulla kuudelta kusettamaan koiraa tai miettiä sille hoitajaa menojeni ajaksi. Lisäksi tiedän, että parisuhteessa koiranainen pistäisi koiran aina edelleni. Tämän vuoksi pysyn kaukana koiran omistavista naisista. Yleensä ne ovat jostain syystä aika sutturan näköisiä muutenkin.

Kommentit (106)

Vierailija
81/106 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira sängyssä on iso turn-off.

Vierailija
82/106 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua muuten, että en tiedä yhtäkään miespuolista koiranomistajaa tai miestä, joka haluaa jossain vaiheessa koiran, jolla ei kävisi naisten suhteen flaksi. Ja tunnen aika paljon miespuolisia koiranomistajia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/106 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas outoa koiravihaa täällä.

Tässä teille vähän söpöyttä elämäänne <3

Vierailija
84/106 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

koira on paska

Vierailija
85/106 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hyvä. Minäkin yritän pysyä kaukana kaltaisistasi miehistä. Kommentoin vielä jotain noihin mitä sanoit.

"Koirat haisevat paskalta, tulevat kalliiksi ja vaativat hoitoa. Lisäksi niistä lähtee karvaa ja ne kuolaavat. En halua missään tapauksessa lähteä aamulla kuudelta kusettamaan koiraa tai miettiä sille hoitajaa menojeni ajaksi."

Ei minun koirat ainakaan miltään haise. Kalliiksi ne tulevat toki, mutta minähän ne menot maksan. Enkä koskaan ole odottanut kumppanin ulkouluttavan tai hoitavan minun koiriani. Itse olen yksin aina hoitanut koiriin liittyvät asiat ja kulut. 

"Lisäksi tiedän, että parisuhteessa koiranainen pistäisi koiran aina edelleni."

Tavallaan joo. Olen itse ottanut koirat, huolehtiakseni niistä kunnes kuolema meidät erottaa. En minä koskaan luopuisi niistä tai lopetuttaisi niitä siksi että joku mies ei tykkää. Kyllä se mies lähtee ennen kuin koirat, koska mies pärjää ilmankin minua, koirat ei. Ja arjessa pitää toki hyväksyä se ettei voi tuosta vaan lähteä matkoille tms ilman koirien hoidon järjestämistä. Mutta sellainen kovin menevä mies olisi mulle ilman koiriakin väärä mies, itse kun olen kotihiiri.

Kyllä ne vaan haisee. Koiranomistaja on itse niin tottunut koiransa hajuun, ettei haista. Koirakodissa haisee koira. Se ei ole miellyttävä haju.

Vierailija
86/106 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut oma koira 8 vuotta.

Kun seurustelin exän kanssa, minulla oli jo koira. Minä huolehdin (tietysti) koirani ulkoilutuksesta, hoitopaikasta jos tarvitsi, ruuasta, terveydestä ym. Kaikesta. Hän oli ehkä muutaman kerran mukana kun yöllä käytin koiraa ulkona ennen nukkumaanmenoa.

Emme koskaan muuttaneet yhteen. Ex antoi puheillaan ymmärtää että koiran pitäisi olla yhdessä huoneessa yksinään kun minä olin poissa. No ja minusta olisi typerää että hän tulee aikaisemmin kotiin mutta ei voi edes käyttää koiraa viittä min pissalla ulkona ja että koira olisi silti siellä huoneessa. Erottiin.

Nykyisen tavatessani mulla oli kaksi koiraa. Hän on ollut alusta lähtien ok niiden olemassaolosta, päävastuu on edelleen mulla mutta kyllä hän leikkii, ulkoileee ja hölmöilee koirien kanssa.

Vierailija
87/106 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koirat haisevat paskalta, tulevat kalliiksi ja vaativat hoitoa. Lisäksi niistä lähtee karvaa ja ne kuolaavat. En halua missään tapauksessa lähteä aamulla kuudelta kusettamaan koiraa tai miettiä sille hoitajaa menojeni ajaksi. Lisäksi tiedän, että parisuhteessa koiranainen pistäisi koiran aina edelleni. Tämän vuoksi pysyn kaukana koiran omistavista naisista. Yleensä ne ovat jostain syystä aika sutturan näköisiä muutenkin.

Allekirjoitan tämän muuten, mutta koiranomistajissa on kyllä paljon kauniitakin naisia. Tosin nämä pahiten hurahtaneet ovat yleensä aikamoisia katiskoja. Taitavat varmaan tyydyttää läheisyyden kaipuutaan hankkimalla jatkuvasti lisää koiria.

Seurustelin koiranaisen kanssa ja koirat olivat todellakin ykkösasia hänen elämässään. Minä tulin niiden jälkeen ja kaikki menot piti suunnitella koirien mukaan. Kun haimme ruokaa matkalla kotiin, niin ei voitu niitä edes yhdessä syödä ensin, vaan piti jättää pöydälle jäähtymään ja käyttää koira ensin, vaikka koira on yksin kotona työpäivän aikana pidempiäkin aikoja kuin oli noiden poissaolojen aikana.

Asunto oli aina karvainen, vaikka kuinka paljon siivosi. Matkalle lähtiessä piti aina ottaa koira mukaan tai sitten saada sille joku hoitaja. Spontaanisti ei voinut koskaan jäädä yöksi johonkin, vaan piti aina mennä kotiin, koska koira piti käyttää. Kesällä ei voinut automatkalla pysähtyä mihinkään, johon koiraa ei voi ottaa mukaan, koska koira paahtuisi autoon. Siinä vaan ajellaan nähtävyyksien ohi ja katsellaan niitä ikkunasta.

Kylään mennessä pitää miettiä mihin koira laitetaan ja katsoa, että se ei tuhoa mitään tai naarmuta esimerkiksi lattiaa.

Kaikista ärsyttävintä on se, että koiranainen ei itse myönnä kuinka paljon koirasta tulee ylimääräistä vaivaa.

Vierailija
88/106 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut oma koira 8 vuotta.

Kun seurustelin exän kanssa, minulla oli jo koira. Minä huolehdin (tietysti) koirani ulkoilutuksesta, hoitopaikasta jos tarvitsi, ruuasta, terveydestä ym. Kaikesta. Hän oli ehkä muutaman kerran mukana kun yöllä käytin koiraa ulkona ennen nukkumaanmenoa.

Emme koskaan muuttaneet yhteen. Ex antoi puheillaan ymmärtää että koiran pitäisi olla yhdessä huoneessa yksinään kun minä olin poissa. No ja minusta olisi typerää että hän tulee aikaisemmin kotiin mutta ei voi edes käyttää koiraa viittä min pissalla ulkona ja että koira olisi silti siellä huoneessa. Erottiin.

Nykyisen tavatessani mulla oli kaksi koiraa. Hän on ollut alusta lähtien ok niiden olemassaolosta, päävastuu on edelleen mulla mutta kyllä hän leikkii, ulkoileee ja hölmöilee koirien kanssa.

Miksi sanot, että huolehdit koiran ulkoilutuksesta jos kuitenkin pidät sitä typeränä, että exäsi ei käyttänyt koiraa ulkona? Jos aidosti huolehtisit itse omasta koirastasi, niin ymmärtäisit sen täysin, että exäsi ei käytä koiraa ulkona. Se on kuitenkin sinun koirasi ja jos sanot ottavasi siitä täysin vastuun, niin älä silloin vaadi häneltä mitään koiranhoidon suhteen. Jos hän haluaa sinua auttaa, niin kiitä häntä. 

Vierailija
89/106 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 17:10"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 17:06"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 16:57"]

Moniko sinkku koiran omistava nainen on antanut koiran nussia tai nuolla itseään.. Itse veikkaisin että ainakin yli puolet. Tuo on jo niin iljettävää ,että en siksi koiranaista tapailisi.

M27

Itse olen satavarma, että koiria ahdistelevia miehiä on naisia enemmän.

Tuskin, mutta eiköhän se ole fakta, että koiranaiset antavat rakkiensa nuolla vitunreikäänsä.
Ei ole fakta. Mihin perustat tämän käsityksesi?

Kiinnostaa myös mihin tämä fakta perustuu? Onko tämä joku miesten perverssi päiväuni?

Vierailija
90/106 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissanomistajienko kotona ei haise kun se kissan kakka-astiakin on siellä sisällä? Jos jossain paska haisee niin ennemmin siellä kuin koirallisissa kodeissa.

Kissassa haisee ainoastaan se laatikko. Muuten se on siisti ja itsenäinen eläin, joka pärjää yksinkin aika pitkään. 

Vierailija
91/106 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 16:57"]Moniko sinkku koiran omistava nainen on antanut koiran nussia tai nuolla itseään.. Itse veikkaisin että ainakin yli puolet. Tuo on jo niin iljettävää ,että en siksi koiranaista tapailisi.

M27

Hyi saatana miten iljettävä otus olet, oikeesti.

Tämän takia tapailen miehiä, jotka pitävät koirista. Heidän päässään ei tuollaiset sairaat ajatukset pyöri. Itselläni koira on vahtikoirana ja lenkkikaverina. Pysyy kaikki perverssit itsensä paljastelijat loitolla. Ja koska asun omakotitalossa niin eipä tule pihaan kukaan kutsumatta.

Vierailija
92/106 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lukenut läheskään koko keskustelua, mutta se ei ole koiravihaa, että ei halua koiraa tai olla naisen kanssa, jolla on koira. Koirasta on valtavasti vaivaa, eikä kaikki saa koirasta läheskään niin paljon iloa, että tuo vaiva kannattaisi nähdä. Se ei ole myöskään koiravihaa, että luettelee koirien ja koiran omistamisen huonoja puolia. Itse pidän koirista paljonkin ja minulla on ollut sellainen melkein koko ikäni, mutta en siitä huolimatta haluaisi sellaista itselleni elämäntilanteessa, johon se ei sovi. Silloin koiran omistaminen on mukavaa kun koiralla on tilaa temmeltää ja sitä on hoitamassa monta ihmistä ja sellaisia ihmisiä, joiden elämä on sopiva koiran omistamiseen. En näe missään määrin järkevänä yrittää pakkomielteisesti omistaa koiraa kaikissa elämäntilanteissa. 

Vierailija
93/106 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 16:57"]Moniko sinkku koiran omistava nainen on antanut koiran nussia tai nuolla itseään.. Itse veikkaisin että ainakin yli puolet. Tuo on jo niin iljettävää ,että en siksi koiranaista tapailisi.

M27

Hyvin harva, mutta tottakai tuohonkin ilmiöön törmää. Kyllähän youtubessakin on yksi nainen, joka kertoo naisille vinkkejä, että mikä koira sopii mihinkin tyydytystarkoitukseen. Esittelee myös kokotaulukoita eri rotuisten koirien peniksistä. Ikävintä tuossa on se, että häneltä oikeasti tullaan kysymään vinkkejä. Toisaalta eipä tuollainenkaan toiminta yleisesti ottaen ketään satuta. Jos koira ei kärsi, niin mielestäni asian kieltämiselle on ihan yhtä paljon perusteita kuin homouden kieltämiselle.

Vierailija
94/106 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M27

Hyvin harva, mutta tottakai tuohonkin ilmiöön törmää. Kyllähän youtubessakin on yksi nainen, joka kertoo naisille vinkkejä, että mikä koira sopii mihinkin tyydytystarkoitukseen. Esittelee myös kokotaulukoita eri rotuisten koirien peniksistä. Ikävintä tuossa on se, että häneltä oikeasti tullaan kysymään vinkkejä. Toisaalta eipä tuollainenkaan toiminta yleisesti ottaen ketään satuta. Jos koira ei kärsi, niin mielestäni asian kieltämiselle on ihan yhtä paljon perusteita kuin homouden kieltämiselle.

Hyi hitto? Minulla on koira ja eläintenhyväksikäyttö on mielestäni sairasta. Tosin suomessahan on ollut kautta historian yleistä sekaantua eläimiin ja vieläpä laillisesti. Onneksi on tulossa lakimuutos ja eläimiin ei saa sekaantua. 

Vierailija
95/106 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisen ketjun kommenttia lainaten.

Ottaisitko alastoman miehen syliin tai sänkyyn joka on juuri käynyt lenkillä, paskalla ja jättänyt pyyhkimättä perseen. Ja syönyt lunta.

Et ehkä, mutta koiran ottaisit mukisematta.

Siinä tiivistettynä minkä takia en tapaile koiranaisia.

Vierailija
96/106 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edellisen ketjun kommenttia lainaten.

Ottaisitko alastoman miehen syliin tai sänkyyn joka on juuri käynyt lenkillä, paskalla ja jättänyt pyyhkimättä perseen. Ja syönyt lunta.

Et ehkä, mutta koiran ottaisit mukisematta.

Siinä tiivistettynä minkä takia en tapaile koiranaisia.

Miksi lähtisit vertaamaan ihmistä ja eläintä?

Mies voi käydä suihkussa, mies osaa pyyhkiä perseensä, aikuinen ihminen ei syö lunta. 

Jos johonkin vertaat niin lapseen. Lapsi voi tehdä nuo asiat, mutta siltikin pääsee syliin.

Sama on koirassa.

Tosin uskon, että molemmat käy pesulla jos on kakkakikkareet perseessä. Lapsella ei ole häntää tai turkkia pitämässä suojaa ollenkaan, mutta lähin vert.kohde olisi vaippa. 

Olen pitänyt lastani sylissä vaikka on haissut ihan kakalle vaipoissa, ja lässyttänyt samallailla kuin eläimelle. Koira on henkisesti lapsen tasolla, ei aikuisen miehen, joten sinun kommenttisi vertailuineen on huono.

Vierailija
97/106 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se, että ne koirat haisisivat tai se lenkitys. Turn-off on se henkinen jälkeenjääneisyys ja tukahdutetut tunteet, joita koiranaiset koiriensa kautta yrittävät ilmaista.

Vierailija
98/106 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli koira, kun tapasin tulevan mieheni. Miehellä ei ollut lemmikkejä, eikä ollut erityisemmän eläinrakas, mutta koirani oli silti hänelle ihan ok. Miehellä oli kuitenkin allergiaoireita (silminnähtäviä) aina, kun hän vieraili luonani, vaikka kuinka olin imuroinut ja laittanut kaiken viimeisen päälle (onhan sitä eläinpölyä asunnossa kuitenkin). Mietinkin, miten asia tulevaisuudessa ratkaistaisiin.

Ostimme sitten talon, ja rakensimme koiralle lämpimän kopin sekä tilavan häkin, jossa se voi myös oleskella. Koira on jonkin verran myös sisällä, mutta yhdessä olemme rajanneet, mihin se ei saa tulla. Se ei esimerkiksi saa tulla makuuhuoneisiin, puhumattakaan siitä että loikoilisi sängyillä tai sohvilla. Näistä ollaan yhtä mieltä.

Nykyään meillä on lapsiakin. Miehen oireilu (koiran olleessa vähemmän sisällä) on onneksi vähäistä. Jos jollain todettaisiin astma tai eläinallergia olisi erityisen paha, koiralle etsittäisiin uusi koti.

Eli täällä koira on toki perheenjäsen, omalla tavallaan, mutta silti lemmikki, eläin. Ei ihminen. Koira on meille kaikille tärkeä, mutta rajansa silläkin.

Mutta kyllähän se niin on, että ei koiraa voi yhtäkkiä jättää heitteille ja lähteä monen päivän reissuille. Pakkohan sille koiralle on olla hoitaja. Ja koira on pakko ruokkia säännöllisesti, samoin kun se tarvii säännöllisesti liikuntaa sekä mahdollisuuden tehdä tarpeensa. Luulisi, että tämä menee normaalilla järjellä varustetun ihmisen tajuntaan ilman sen kummempaa yrittämistä. Samahan se on lasten kanssa - ei heitäkään voi vain jättää keskenään, kun tekee mieli lähteä johonkin, hoito on järjestettävä. Ehkä ne, jotka eivät eläimen hoidon tarpeellisuutta ymmärrä, käsitä sitten tuotakaan...

En kuitenkaan näe eläinvihana sitä, jos joku sanoo ettei haluaisi seurustella sellaisen ihmisen kanssa jolla on koira. Kyllähän koiran olemassaolo vaikuttaa kumppaninkin arkeen, ja koiran olemassaolo näkyy ihan päivittäisessä arjessa (esim. lenkitys). Ja toisaalta, en mäkään olisi voinut kuvitella seurustelevani miehen kanssa, jolla on käärme tai vaikka jokin lisko. Ilman sen kummempaa vihamielisyyttä :)

Vierailija
99/106 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se, että ne koirat haisisivat tai se lenkitys. Turn-off on se henkinen jälkeenjääneisyys ja tukahdutetut tunteet, joita koiranaiset koiriensa kautta yrittävät ilmaista.

Olenko henkisesti jälkeenjäänyt kun minulla on koira ja annan paljon rakkautta/hoivaa sille? En ymmärrä millä tavoin olen tukahduttanut tunteeni, kun nimenomaan annan paljon rakkautta ja hoivaa koiralleni. Tuskin minä yritän ilmaista mitään koirani kautta? Voisitko vähän avata tätä.

Jos viittaat että koira on lapsen korvike, niin koiran hankkiminen ei poissulje lapsen hankkimista tai välttämättä edes liity toisiinsa mitenkään.

Vierailija
100/106 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vähän lisää.

https://m.youtube.com/watch%3Fv%3DLL90Mo9SX2o&ved=0ahUKEwiH8KiizdfYAhXn…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme