Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

koira on ehdoton turn-off naisella

Vierailija
18.06.2015 |

Koirat haisevat paskalta, tulevat kalliiksi ja vaativat hoitoa. Lisäksi niistä lähtee karvaa ja ne kuolaavat. En halua missään tapauksessa lähteä aamulla kuudelta kusettamaan koiraa tai miettiä sille hoitajaa menojeni ajaksi. Lisäksi tiedän, että parisuhteessa koiranainen pistäisi koiran aina edelleni. Tämän vuoksi pysyn kaukana koiran omistavista naisista. Yleensä ne ovat jostain syystä aika sutturan näköisiä muutenkin.

Kommentit (106)

Vierailija
21/106 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 16:14"][quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 16:09"]

Koira pitää ainakin osan noista urpoista kaukana :D

[/quote]

Eiköhän se koira pidä ne fiksuimmat miehet kaukana. Enemmän tuntuu pyörivän WT miehiä näiden koiranaisten ympärillä.
[/quote]
kyllä se siltä joo näyttää. Onhan ne koiranaisetkin yleensä tyhmempiä, yleensä myös mitä isompi koira, sitä juntimpi nainen. Poikkeuksia toki löytyy.

Vierailija
22/106 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo heppatytöt on kanssa yksiä perkeleitä. Haluan seurustella naisen, enkä naisen ja hevosen kanssa. Heppatytön kanssa saat sen hevosen väkisin kaupan päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/106 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 16:19"]

Lisätään vielä, että koiranaiset eivät vaikka baarissa muusta lässytä kuin niistä paskaisista rakeistaan. Yleensä sellaista tyhmää lässyttämistä "mun pitää mennä viel tänää ulkoiluttamaan mun kolme pikkuista mussukkaa, ne on mun rakkaita niihh". Yöhh sanon minä.

[/quote]

No se vaan on fakta, että jossain vaiheessa koirat on pakko ulkoiluttaa. Olisi eläinrääkkäystä pitää niitä loputtomiin odottamassa koivet ristissä pissahädässä kotona siksi että emäntää nyt huvittaa istua pitkää iltaa. Mutta kyllä meille ainakin miellyttävät tuttavuudet on joskus päässeet ihan mukaan saatille kun minun on koirien takia tarvinnut lähteä kotiin ;) Koirat on päästetty äkkiä pihaan pissalle ja sen jälkeen huomiota on annettu sille miehelle. 

Vierailija
24/106 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno homma hermanni

Vierailija
25/106 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 16:15"]14, tiedän, että jos minulla vaikka puhkeaisi allergia yhdessä olemisen aikana, minä saisin lähteä eikä koira.
[/quote]

Selvästikään et ole naiselle tarpeeksi tärkeä jos noin on.

Vierailija
26/106 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 16:25"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 16:15"]14, tiedän, että jos minulla vaikka puhkeaisi allergia yhdessä olemisen aikana, minä saisin lähteä eikä koira. [/quote] Selvästikään et ole naiselle tarpeeksi tärkeä jos noin on.

[/quote]

Koiranaiselle kukaan ei ole tärkeämpi, kuin se oma koira.

Vierailija
27/106 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 16:15"]

14, tiedän, että jos minulla vaikka puhkeaisi allergia yhdessä olemisen aikana, minä saisin lähteä eikä koira.

[/quote]

En ole 14, mutta kyllä meiltä ainakin sopisi lähteä, jos ei lääkkeet tai siedätys käy. Olen itsekin koira-allerginen, mutta syön lääkkeitä. 

Vierailija
28/106 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on moneksi. En minä siinä mitään häviä jos sinulle asia on noin. Itselle sama vastaava on jos miehellä on kissa. Tosin allergian vuoksi ja en voisi olla niin itsekäs että pyytäisin toista luopumaan rakkaasta lemmikistä vuokseni.

Vierailija
29/106 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä voisin luopua koirasta, jos puhkeaisi todistetusti allergia, joka vaatii eläimestä luopumista. Mutta mitään mielikuvitusallergiaa en kyllä tuosta vaan uskoisi. 

Tosi harmi kyllä että menin ottamaan koiran, kun ap:kin olisi ollut markkinoilla. Mutta minkäs sille enää voi. 

Vierailija
30/106 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti, samaa mieltä. Koiranainen on ehdoton ei. 

Vierailija
31/106 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 16:28"][quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 16:25"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 16:15"]14, tiedän, että jos minulla vaikka puhkeaisi allergia yhdessä olemisen aikana, minä saisin lähteä eikä koira. [/quote] Selvästikään et ole naiselle tarpeeksi tärkeä jos noin on.

[/quote]

Koiranaiselle kukaan ei ole tärkeämpi, kuin se oma koira.
[/quote]

No jos pitäisi itse valita koira vai oma kumppani niin kyllä minä sen kumppanin valitsisin siitäkin huolimatta että koira on tärkeä. Tietty jos suhde ei ole kovinkaan vakava niin miksi pitäisikään luopua koirasta. Pitkäaikaisen kumppanin kohdalla eri asia.

Vierailija
32/106 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 16:18"]Hevonen on vielä enemmän turnoff.
[/quote]Yleensä hevosharrastajanaisilla on koira tai useampia. Joko raivostuttavia kouluttamattomua jackrusseleita jotka pyörii jaloissa koko ajan tai kuolaava 40-kiloinen labbari joka luulee olevansa 2-kiloinen sylikoira. Tottahan toki mamman mussukat nukkuu aina mamman vieressä.

Vierailija
33/106 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiranainen?

Vierailija
34/106 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 16:34"][quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 16:18"]Hevonen on vielä enemmän turnoff.
[/quote]Yleensä hevosharrastajanaisilla on koira tai useampia. Joko raivostuttavia kouluttamattomua jackrusseleita jotka pyörii jaloissa koko ajan tai kuolaava 40-kiloinen labbari joka luulee olevansa 2-kiloinen sylikoira. Tottahan toki mamman mussukat nukkuu aina mamman vieressä.
[/quote]

Huvittavaa kun satun juuri tuntemaan tällaisen henkilön. Eikä tosiaan muita puheenaiheita ole kun koirat ja hevoset. Meillä ei koiralla ole mitään asiaa sänkyyn enkä usko että ihmisiä kiinnostaa jatkuvasti kuulla tai nähdä kuvia koirastani tekemässä jotain "söpöä".

Vierailija
35/106 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiranaiset on just parhaita, ymmärtävät lähteä kotiinkin joskus. Kissanaiset sen sijaan saattavat loisia koko viikonlopunkin ilman huolenhäivää.

Vierailija
36/106 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sepä kiva. Erityinen syy, miksi halusit avautua asiasta tänne?

Vierailija
37/106 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on paljon koiranomistajia, joten ajattelin tuoda ilmi, että vaikka sinulle se oma koira on oman vauvan veroinen maailman ihanin otus, niin kaikille se ei sitä ole.

Vierailija
38/106 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 16:34"][quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 16:18"]Hevonen on vielä enemmän turnoff.
[/quote]Hevosharrastajanaiset ovat hyviä panoja. Hyvät lantiolihakset ja treenattu alaselkä = tekevät ihmeitä pillullaan. Mutta mihinkään syvempään suhteeseen niiden kanssa ei kannata ruveta just sen eläinhulluuden vuoksi. Hevosnaisille eläimet menee aina ihmisten edelle, jopa omien lasten.

Vierailija
39/106 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 16:57"]

Moniko sinkku koiran omistava nainen on antanut koiran nussia tai nuolla itseään.. Itse veikkaisin että ainakin yli puolet. Tuo on jo niin iljettävää ,että en siksi koiranaista tapailisi.

M27

[/quote]

Se iljettävyys on kyllä siinä ihmisessä, jolle tulee mieleen nussia eläimiä. Vaikka se sulla mielessä pyöriikin, ei se kyllä kovin monelle muulle tule mieleen.

Vierailija
40/106 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 16:57"]

Moniko sinkku koiran omistava nainen on antanut koiran nussia tai nuolla itseään.. Itse veikkaisin että ainakin yli puolet. Tuo on jo niin iljettävää ,että en siksi koiranaista tapailisi.

M27

[/quote]

Huh huh, ota ne lääkkeet. Ei ihan terveitä nuo fantasiasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi