Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

koira on ehdoton turn-off naisella

Vierailija
18.06.2015 |

Koirat haisevat paskalta, tulevat kalliiksi ja vaativat hoitoa. Lisäksi niistä lähtee karvaa ja ne kuolaavat. En halua missään tapauksessa lähteä aamulla kuudelta kusettamaan koiraa tai miettiä sille hoitajaa menojeni ajaksi. Lisäksi tiedän, että parisuhteessa koiranainen pistäisi koiran aina edelleni. Tämän vuoksi pysyn kaukana koiran omistavista naisista. Yleensä ne ovat jostain syystä aika sutturan näköisiä muutenkin.

Kommentit (106)

Vierailija
41/106 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiranaisten kotonakin haisee ihan paska

Vierailija
42/106 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 16:55"]

Täällä on paljon koiranomistajia, joten ajattelin tuoda ilmi, että vaikka sinulle se oma koira on oman vauvan veroinen maailman ihanin otus, niin kaikille se ei sitä ole.

[/quote]Kauniisti ajateltu ;) Mutta tiedätkös, minä ja moni muu koiranomistajanainen tiedämme tuon erittäin hyvin :)

Ilmaisusi vain on sitä luokkaa että en sinusta kiinnostuisi vaikka en "koiranainen" olisikaan. Sivistys on aika kova juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/106 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 16:57"]

Moniko sinkku koiran omistava nainen on antanut koiran nussia tai nuolla itseään.. Itse veikkaisin että ainakin yli puolet. Tuo on jo niin iljettävää ,että en siksi koiranaista tapailisi.

M27

[/quote]

Kerrot vaan suoraan huolesi niin voit olla varma, ettei kukaan koiranomistaja jatka piirittämistäsi. 

Vierailija
44/106 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 17:01"]Koiranaisten kotonakin haisee ihan paska
[/quote]
ja on muutenkin rumaa kaikkine järsittyine huonekalui neen...

Vierailija
45/106 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moniko sinkku koiran omistava nainen on antanut koiran nussia tai nuolla itseään.. Itse veikkaisin että ainakin yli puolet. Tuo on jo niin iljettävää ,että en siksi koiranaista tapailisi.

M27

[/quote]

Itse olen satavarma, että koiria ahdistelevia miehiä on naisia enemmän. 

Vierailija
46/106 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 17:04"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 17:01"]Koiranaisten kotonakin haisee ihan paska [/quote] ja on muutenkin rumaa kaikkine järsittyine huonekalui neen...

[/quote]tunnetteko te edes koiranomistajia? Vanhemmiten koiralle alkaa tulla tietty ominaishaju mutta se ei ole ulostetta tai ulosteenhajua. Minä en tunne yhtäkään koiranomistajaa jonka kotona olisi järsityt huoneklaut. Pentuna kun hampaat vaihtuvat ja ikeniä kutittaa pentu järsii helposti vaikka mitä mutta asian pystyy järjestämään niin ettei sisutus tai seinät siitä kärsi.

Jos aikuinen koira tuhoaa kotia vika on omistajassa, liian vähän virikkeitä, ulkoilu, jotain..

Normaalien koiraihmisten kotona ei haise kakka sen enempää kuin koitrattomillakaan. Mielenterveysongelmaisia/päihdeongelmaisia tiedän joilla haisee ihan se itse ja koti on kirjaimellisesti kuin pommin jäljiltä.

Nyt vain jotkut eläinvihaajat kuvittelevat omiaan ja saa siitä käsittämätöntä tyydytystä.

Vierailija
47/106 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 16:45"]

Koiranaiset on just parhaita, ymmärtävät lähteä kotiinkin joskus. Kissanaiset sen sijaan saattavat loisia koko viikonlopunkin ilman huolenhäivää.

[/quote]Vastuullinen kissanomistaja ei loisi viikonloppua yhtään missään.

Vierailija
48/106 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 17:10"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 17:06"]

M27

[/quote]

[/quote]

Tuskin, mutta eiköhän se ole fakta, että koiranaiset antavat rakkiensa nuolla vitunreikäänsä.

[/quote]Ei ole fakta. Mihin perustat tämän käsityksesi?

Vierailija
49/106 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

M27

[/quote]

[/quote]

Tuskin, mutta eiköhän se ole fakta, että koiranaiset antavat rakkiensa nuolla vitunreikäänsä.

[/quote]

1) Ei ole fakta, vaan sinun fantasiaasi.

2) Et ole tainnut vielä tutustua naisen genitaalien anatomiaan.

Vierailija
50/106 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 16:57"]Moniko sinkku koiran omistava nainen on antanut koiran nussia tai nuolla itseään.. Itse veikkaisin että ainakin yli puolet. Tuo on jo niin iljettävää ,että en siksi koiranaista tapailisi.

M27
[/quote]

Hyi saatana miten iljettävä otus olet, oikeesti.

Vierailija
51/106 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 17:11"][quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 17:04"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 17:01"]Koiranaisten kotonakin haisee ihan paska [/quote] ja on muutenkin rumaa kaikkine järsittyine huonekalui neen...

[/quote]tunnetteko te edes koiranomistajia? Vanhemmiten koiralle alkaa tulla tietty ominaishaju mutta se ei ole ulostetta tai ulosteenhajua. Minä en tunne yhtäkään koiranomistajaa jonka kotona olisi järsityt huoneklaut. Pentuna kun hampaat vaihtuvat ja ikeniä kutittaa pentu järsii helposti vaikka mitä mutta asian pystyy järjestämään niin ettei sisutus tai seinät siitä kärsi.

Jos aikuinen koira tuhoaa kotia vika on omistajassa, liian vähän virikkeitä, ulkoilu, jotain..

Normaalien koiraihmisten kotona ei haise kakka sen enempää kuin koitrattomillakaan. Mielenterveysongelmaisia/päihdeongelmaisia tiedän joilla haisee ihan se itse ja koti on kirjaimellisesti kuin pommin jäljiltä.

Nyt vain jotkut eläinvihaajat kuvittelevat omiaan ja saa siitä käsittämätöntä tyydytystä.
[/quote]
tunnen. Montakin. Nillä on myös lapsia, ja sitten niillä rakeilla ja lapsilla on samat lelut, mikä on helvetin ällöttävää. Myös niiltä ulkoilulenkeillä kulkeutuu kaikkea paskaa sisään, kun koirilla ei ole kenkiä. Ja kyllä muuten niiden koiranomistajien kämppä haisee helvetin pahalta, varsinkin sateella! Itse olet vaan tainnut tottua tunkkaiseen kotiisi?

Vierailija
52/106 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

57 ikävää että ystäväpiirisi koostuu epähygieenisistä ihmisistä. Toisin kuin minun. No, sanontahan on että kerro keiden kanssa seurustelet (keitä tunnet) niin minä kerron millainen olet ;)

Kertoohan tuo puusilmäinen yleistäminenkin jo paljon sinusta.

Vierailija
53/106 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 17:18"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 17:14"]

M27

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ymärrän, että häpeät sitä, mutta tuollainen vaahtosuinen asian kieltäminen on niin läpinäkyvää.

[/quote]

Häpeän sitä, että sinä fantasioit eläimiin sekaantumista? No en nyt varsinaisesti häpeä, mutta onhan se ihan helvetin ällöttävää, eikä minusta ollenkaan tervettä.

Vierailija
54/106 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 17:18"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 17:14"]

M27

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ymärrän, että häpeät sitä, mutta tuollainen vaahtosuinen asian kieltäminen on niin läpinäkyvää.

[/quote]Täällä "vaahtoavat" vain ne koira(naisten)vihaajat. Koiranomistajat ovat asiallisia.

Vierailija
55/106 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 16:17"]

Aijaa... Itse saan paljon huomiota, varsinkin miehiltä, kun ulkoilen pikkuisen koirani kanssa. Tulevat juttelemaan ja kyselemään kaikkea muka oleellista :D siinä sitten kaiken jutustelun keskellä muutama on jopa ihan suoraan kysellyt treffeille. Koiran takia ovat uskaltautuneet aloittaa keskustelun kanssani. Onhan tuo minun pikkuinen kovin persoonallisen näköinen, joten on helppo aloittaa keskustelu koirasta. Eikä koirat haise jos niitä hoitaa oikein. Minun koirani ei ole koskaan haissut.

[/quote]

Minä olen huomannut muutenkin, että miehet pitävät naisista, joilla on koira. Itselläni ei ole.

Vierailija
56/106 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole mitään lemmikkejä vastaan, jos on olosuhteet kunnossa.
En ymmärrä näitä wt yh-mammoja, joilla 2-3 lasta, tiukkaa taloudellisesti, mutta silti pitää olla pari kolme koiraa, kissa, kilpikonna ja kolme marsua. Suupielessä vielä rööki.
Sitten valitetaan, kun ei rahat riitä. Juostaan sossun luukulla ja asunto on kuin mikäkin haiseva eläintarha.
Todellakin turn-off
M39

Vierailija
57/106 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 17:11"][quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 17:04"]

[/quote]

Uloolle ja likaiselle koiralle kyllä haisee

Vierailija
58/106 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä kissat?

Vierailija
59/106 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

12, just näin! Koirista pitävät miehet ovat yleensä tosi mukavia ja symppiksiä, kuten yleensäkin eläimistä pitävät miehet. Itse asiassa luultavasti näin on toisinkin päin.

Ei-eläimelliset ihmiset saattavat olla useammin ärsyttäviä pikkutarkempia nipottajia.

Vierailija
60/106 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 17:22"]

Minulla ei ole mitään lemmikkejä vastaan, jos on olosuhteet kunnossa. En ymmärrä näitä wt yh-mammoja, joilla 2-3 lasta, tiukkaa taloudellisesti, mutta silti pitää olla pari kolme koiraa, kissa, kilpikonna ja kolme marsua. Suupielessä vielä rööki. Sitten valitetaan, kun ei rahat riitä. Juostaan sossun luukulla ja asunto on kuin mikäkin haiseva eläintarha. Todellakin turn-off M39

[/quote]

Tässä se koira ei tainnut olla määrittävä tekijä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä