Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä yksin asuvat naiset syövät?

Vierailija
08.02.2022 |

Kun poikamiehistä on käsitys että syövät einesmaksalaatikkoa ja pakastepizzaa, valmislihapullia jne niin mitä sitten vastaavat naiset?

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta mässytystä, ei ihme että paino nousee.

Vierailija
22/77 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen laiska kokki, silloin kun teen teen moneksi päiväksi jotain.

Kaikenlaisia kasvispitoisia ja usein tomaattipohjaisia sörsseleitä. Tummaa spagettia usein. Tarjouslihoja, mm possun kasler on herkkua. Mutta lihaa en varmaan joka viikko syö.

Aamuisin puuroa, töiden jälkeen luonnonjuggea ja marjoja/omppusosetta, pullapitkosta siivu, mukiin kahvia. Duunissa eväsleivät.

Ulkona raaskin syödä varsin harvoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enimmäkseen kasvis- ja kalaruokia. Rakastan ruokaisia  salaatteja kesällä ja tuhteja vihanneskeittoja talvella. Myös italialainen ja ranskalainen keittiö ovat lähellä sydäntä. Jos joskus harvoin tilaan jotain kotiin niin yleensä pitsaa tai sushia.

Vierailija
24/77 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehän syödään kaikki samaa niin riittää kun yksi vastaa.

Vierailija
25/77 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun asuin yksin, kävin yleensä lounastauolla ulkona syömässä tai minulla oli eväät, ja illalla söin vain jotain kevyttä tai nopeaa. Samoin viikonloppuna vähintään toisena päivänä kävin ulkona ja toisena saatoin tehdä isomman annoksen jotain ruokaa, jota sitten lämmitin arkenakin.

Vierailija
26/77 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveellistä kotimaista tavallista kotiruokaa. Syön paremmin ja terveellisemmin yksin. En pysty varmaan enää edes seurustelemaan, kun ruokavalioni on aika simppeli ja niin tavallinen. Ei huvita sipsit ja dipit yms. roskaruoka. 🙂

Vierailija
27/77 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen kyllä itselleni ihan tavallista kotiruokaa. Osan voi pakastaa annoksina. Joskus voin ostaa valmisaterian.

Vierailija
28/77 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen söin muistaakseni ruokaa ja tänään eri ruokaa. Itse tein.

Vierailija
29/77 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen välillä viikon yksin, joten silloin kokkaan itselleni

- pizzaa. Teen pizzataikinan jääkaappiin kohoamaan ja saatan tehdä pizzan 2-3 päivänä.

- salaatti, johon lisäksi bulguria ja kanaa tai kalaa

- porkkanasosekeittoa, lisäksi raejuustoa

- hapanimelää broileria ja riisiä

- munakkaita

- uunijuureksia

- perunamuussia ja paistettua lohta

- spagettia ja tomaattikastiketta

- joskus on ihan pakko saada pelkkää keitettyä makaronia voin ja ketsupin kanssa, se oli lapsuuden herkkua

Minusta itselle on kiva kokkailla. Ruuan teko on helppoa ja nopeaa ja saa aina itselle mieleistä. Joskus ostan jotain paikallisen ravintolan valmisruokaa marketista tai käyn kiinalaisessa syömässä.

Vierailija
30/77 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, hyvä vasikka elää juomalla. Montako olutta olet tämän viikon aikana juonut?

Vierailija
31/77 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaa.

Vierailija
32/77 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveellisesti ja nopeasti. En tykkää laittaa ruokaa. Niinpä yritän suoriutua ruokahuollosta pitämällä ruoat helppoina, kuten kala/kanafilettä uunissa tai pannulla, pilkottuja vihanneksia, jäisiä marjoja puuron sekaan, muutama hedelmä päivässä, rahkaa, ruisleipää, pähkinöitä ja kahvia.

Vierailija
33/77 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaa. Ei viitsi kynsiä syödä..

Vierailija
34/77 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riistaa, kotimaista ruohonsyöjää. Ostan eettistä lihaa pakkaseen. Nopeasti paistettuna tai pitkään haudutettuna. Pakastimesta löytyy myös sieniä ja itse keitettyjä luuliemiä. Luomukanaliemeen tulee pirun hyvä tattirisotto.

Porkkanaa, sipulia, perunaa. Lempipahikseni on avocado ja sen syön usein lusikalla.

Laitan usein myös ystäville ruokaa. Viimeksi simpukoita valkoviinissä.

Minulla on kumppani toisessa kaupungissa. Laitan ruokaa myös hänelle ja hänen lapsilleen.

Vierailija
35/77 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No syön minäkin noita mainittuja. Makkaraa, lihiksiä, nakkeja+perunasalaattia, nuudeleita...

En viitsi itselle huonossa keittiössä kummoisia tehdä.

Hyvässäkö keittiössä sitten viitsisit kokkailla? Ihme tekosyitä ihmisillä.

Vierailija
36/77 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä kenenkään mässytyksistä tiedät? Minä syön kerran päivässä vain.

Vierailija
37/77 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljaa ja salaattia

Vierailija
38/77 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen välillä viikon yksin, joten silloin kokkaan itselleni

- pizzaa. Teen pizzataikinan jääkaappiin kohoamaan ja saatan tehdä pizzan 2-3 päivänä.

- salaatti, johon lisäksi bulguria ja kanaa tai kalaa

- porkkanasosekeittoa, lisäksi raejuustoa

- hapanimelää broileria ja riisiä

- munakkaita

- uunijuureksia

- perunamuussia ja paistettua lohta

- spagettia ja tomaattikastiketta

- joskus on ihan pakko saada pelkkää keitettyä makaronia voin ja ketsupin kanssa, se oli lapsuuden herkkua

Minusta itselle on kiva kokkailla. Ruuan teko on helppoa ja nopeaa ja saa aina itselle mieleistä. Joskus ostan jotain paikallisen ravintolan valmisruokaa marketista tai käyn kiinalaisessa syömässä.

Tässä kysyttiin nyt yksin asuvista naisista, eikä niistä, jotka rentoutuvat kokkailemalla silloin, kun mies on matkoilla.

Vierailija
39/77 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun verran valmisruokia ja sitten helppoja kotiruokia. En jaksa kuluttaa kauheasti aikaa kokkaillen.

Vierailija
40/77 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No syön minäkin noita mainittuja. Makkaraa, lihiksiä, nakkeja+perunasalaattia, nuudeleita...

En viitsi itselle huonossa keittiössä kummoisia tehdä.

Hyvässäkö keittiössä sitten viitsisit kokkailla? Ihme tekosyitä ihmisillä.

Kyllä viitsin, olen välillä jonkun muun keittiössä. Omassani ei ole laskutilaa yhtään, eikä vesikään tule keittiöön.

Ja mielelläni teen kun on muitakin syöjiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan