Juhannus ja seksi
Meinaamme vaimoni kanssa harrastaa seksiä. Pitkän kaavan mukaan ja niin useasti että paikat ei enää kestä. Onko toisilla samoja aatoksiaM50+
Kommentit (59)
Sain jo aamulla kunnon kyydin mieheltäni.... Illalla uusiksi, saa nuolla mun posliini pillua ja nussia mua perseeseen pitkän kaavan mukaan. N43p
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 11:28"]
Sain jo aamulla kunnon kyydin mieheltäni.... Illalla uusiksi, saa nuolla mun posliini pillua ja nussia mua perseeseen pitkän kaavan mukaan. N43p
[/quote]
Erittäin hienoa. Taidat olla myös kokeilun haluinenM50+.
Saas nähdä kuinka meillä käy kun vaimon 45. vuotias sisko tuli viettämään kanssamme juhannusta mökillemme. Sauna on jo lämpenemässä. Toivottavasti naisetkin!
M46&N49
Meillä otettiin jo aamulla eka erä. Mies tuli takaa ja päästit spermat mun selälle. Se on niin ihanaa!
Illaksi on suunnitteilla vähän pidempi sessio ja lupasin, että saa painaa mua peppuun, kunnes laukeaa. Toivottavasti myös minä laukean, siihen ihanaan repeämisen tunteeseen
N39
Me aloitettiin myös jo aamulla. Nukuttiin pitkään, oli pikaiset vedettävä ennen aamupalaa joka syötiin pitkän kaavan mukaan. Illalla sitten nussitaan pitkän kaavan mukaan. :) Uusi lelukin odottaa tuolla mitä mies ei ole vielä nähnyt. Haluan sen pimppiin ja miehen nuolemaan. Sitten mies painaan takaapäin ja lelu pyllyn puolelle. Aaaah :)
Kyllä on pallit olleet hellänä jo aamusta asti kun muija tykkää ottaa suihin kokoajan. Niellyt ainakin neljät lastit ja lisää pitäisi saada . Pitää kuulemma spermani mausta ja siitähän miehenä innostuu. Nyt illanviettoon ja koko ensiyö menee varmaan taas pillua nuollessa ja tyttöystävää naidessa pitkin kämppää ja olohuoneen lattioita :D
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 13:44"]
Saas nähdä kuinka meillä käy kun vaimon 45. vuotias sisko tuli viettämään kanssamme juhannusta mökillemme. Sauna on jo lämpenemässä. Toivottavasti naisetkin! M46&N49
[/quote]
Kyllä olisi kiusallinen tilanne jos vaimon sisko o nvielä hyvännäköinen ja alkaa seisoa että kummalle se seisoo ja eikö vaimosi sisko pidä tilannetta kiusallisena että näkee siskonsa miehen alasti siitähän toivoisi heti vaikka kolmenkimppaa
Noniin nyt on naitu aivot pellolle ja pimppi hellänä voipi käydä nukkumaan. Toiveet tuli toteutettua. ;)
Sainpas vetästyä vaimoa anaaliin samalla kun sauva surisi pillussa!AAH
Tulihan naitua. Oikein pitkän kaavan kautta. Nyt on kulli hellänä ja vaimollani pillu, pestiin vehkeet ja sekin vähän sattui. Laitettiin pepantteeniä ettei tulehdu, aamulla oli aika väsynyt ja saaneen tuntunen olo. Pahintahan tässä on kävelimen kun kulli hiertää kalsareissa, mutta ei oo eka kerta. Mites muut saitteko melaa tai tai pillua?M50+.
Melaa tuli saatua pitkän kaavan mukaan ja täälläkin on pillu hieman hellänä n43p
Tänää kahestaan miehen kanssa koko päivän. Tänään aamulla jo saatu, illalla tiedossa lisää.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 12:10"]
Melaa tuli saatua pitkän kaavan mukaan ja täälläkin on pillu hieman hellänä n43p
[/quote]
Haluatko kertoa millaista seksiä harrastatte?. Kun minulla on sellainen tunne että sinäkin pidät irstaasta seksistä?M50+.
M50➕ juu,oikeassa olet. Suuseksiä, anaalia, itse en tykkää mistään hellästä ... Tykkään kun mies nussii melko kovaan tahtiin. Mies tykkää nussia mua tissien väliin(melko isot tissit omaan) laukee siihen väliin ja hieron spermet ympäri tissejäni ja lopuksi nuolen sormeni.
Viime yönä parit sessiot. Otin suihin lähes laukeamiseen saakka. Itse sain myös kielihoidon. Molemmat jo niin herkillä jotta ei kauan mennyt laukeamiseen. Lepäilyn jälkeen kävin pesulla ja mies oli nukahtanut. Sen verran vielä himotti että hieroin miehen uudelleen kovaksi ja ratsastamaan.
Aamu starttasi kun herättyämme isäntä työnsi kätesä housuihini. Pienen herättelyn jälkeen pikapano. Kiihottuneena oon ollut koko päivän. Saunassa arvelin sheivata pillun paljaaksi ja sitten se vasta seksi makealta tuntuukin. Ottas pitkästä aikaa lelutkin käyttöön. Kysykääpä aamulla mikä fiilis
melosta naintia palstan naisten toimesta. aktiivisia noi naiset. istuis joku vapaa nainen mun naamalle. onks mökkii?? voin tulla käväseen.
No mitkäs oli fiilikset.hullaantuko mies sheivatusta pillusta illalla.itse aattelin tänää illalla vasta saada juhannus pillua.onko hyvii vinkejä illaks tarjolla.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 10:48"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 10:37"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 02:05"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:23"]
Ja mä en saa taaskaan seksiä :'( Nyt jo äijä valittamassa. N20
[/quote]
Mitä äijäsi valittaa?. Seksi ja saunominen juhannuksena on normaalia ja tervettä ilman alkoholia, ehkä vähän olutta tai sidukkaa. Kyllä se siitä lähtee mutta älä ala vonkaamaan, pidä omaa kivaa :-). n27
[/quote]
Valittaa kuinka hän ei taaskaan jaksa kun on sitä ja tätä... Ihan akkamaisia tekosyitä! Mies sai mun nuoruuden ja kauneuden ja heittää ne nyt hukkaan kun kukaan muukaan ei saa nauttia niistä enkä minä seksistä. Mutta joo, aion kyllä nauttia vaikka sitten viinasta mieluummin kun kerran munaa ei irtoo. Tosin siitäkin tulee kauheat valitukset. Mieheni kuulostaa ihan vanhalta akalta.
N20
[/quote] Taas nähdään, miten nainen kuvittelee olevansa joku LAHJA miehelle. Kauneuden ja nuoruuden. Pyh. Kai siihen joku syy on miksei mies paukuta 2-kymppistä. Mahdat olla melko vittumainen luonne.
[/quote]
On mulla vielä kauneutta ja nuoruutta, mutta ihan pian ei enää ole, ainakaan samalla tavalla ja joutuisin alentamaan rimaani. Katkeroiduin sen jälkeen kun mies aloitti pihtaamisen, ennen sitä kaikki oli hyvin.