Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkusta varatuksi

Vierailija
12.04.2011 |

Oma sinkkuaikani vaihtui puolessa vuodessa avoliitoksi kirjoittamani kertomuksen jälkeen. Olemme olleet yhdessä kohta puolitoista vuotta, ja seksi on ollut koko ajan upeaa.

Laitoin jutun pian tapahtuneen jälkeen nettiin, koska sitä oli mukava muistella.

Ihan mielenkiinnosta kysyisinkin pystyykö päättelemään kenen kanssa nyt asun?

Kävin pian työpaikan saamisen jälkeen täydennyskoulutuksessa, joka oli tarkoitettu melko monen alan ihmisille. Kurssi kesti viikon verran, mutta siitä huolimatta jotkut ehdottivat puolivakavissaan luokkakokouksen pitämistä vuoden päästä. Otin sen huumorilla, kunnes postista tuli kutsu luokkakokoukseen juhannuksen aikoihin. Aika perustui oletukseen, että kaikki ovat silloin kesälomalla. Olin silloin iltavuorossa, mutta ajattelin ainakin pistäytyä katsomassa ketkä ovat tulleet paikalle. Matkaa minulla ei ollut kuin parikymmentä kilometriä, vaikka muut olivat ympäri Suomea pitkänkin matkan päästä.

Kurssilaiset olivat melko samanikäisiä; keski-ikä alle kolmenkymmenen. Tapaamispaikaksi oli sovittu jonkinlainen saunatupa, jossa oli myös järvi ihan lähellä. Turha kieltää, että halusin nähdä erityisesti erään kurssitoverin, jonka kanssa olin jutellut taukojen aikana. Saavuin perille myöhässä ja osa oli jo ehtinyt saunoa kyllikseen ja he istuivat nyt terassilla olutta juoden. Pian saunasta tuli pyyhkeeseen verhoutuneena turkulainen Sirukin, jota olin oikeastaan halunnutkin nähdä. Onneksi autossa oli uimahousut ja pyyhe, joita pidin mukana, koska kävin uimassa kesäisin useammassa paikassa. Olin aluksi ajatellut vain käväistä paikalla ja jättää saunomiset väliin.

Osa näytti häipyvän jo heti saunan jälkeen, mutta saunassa oli silti vielä noin seitsemän miestä ja naista. Sauna oli todella suuri. Sinne olisi helposti mahtunut parikymmentä, mutta muutoin se oli jo parhaat päivänsä nähnyt. Naisilla näytti olevan viinipullo, jonka vaikutuksen alkoi jo huomaamaan. Joukon hiljaisin mies alkoi vitsailemaan naisten pukeutumisesta saunassa, vaikka hyvin tarkenisi vähemmissäkin vaatteissa. Sirun ehdotuksesta saunomista voisi jatkaa ilman pyyhettä, jos myös miehet riisuisivat uimahousunsa. Niin tehtiin ja tunnelma meni hetkeksi melko kipsiin. Miehet vilkuilivat salavihkaa naisia ja päinvastoin. Siru istui niin lähellä minua, että penikseni alkoi pikkuhiljaa nostaa päätään. Tilannetta ei auttanut yhtään se, että Siru kääntyili jatkuvasti ja ohimennen hipaisi polvellaan tai kädellään minua. Selittäessään hän laski kätensä reidelleni, joka oli jo liikaa; penikseni nousi täyteen erektioon. Yritin ajatella jotain muuta, mutta se vain pahensi tilannetta. Onneksi tuli uimatauko ja menimme kaikki kerralla ulos saunasta.En ollut varma, jos seisokkiani kukaan edes huomasi, koska saunassa oli vain yksi himmeä lamppu.

Palasin saunaan melko pian ja silloin siellä oli vain yksi nainen pyyhe tukevasti ympärillään. Tiesin naisen olevan pankissa töissä ja hän oli iältään muita vanhempi. Juttelimme Tuijan kanssa hyvin asiallisesti, mutta äkkiä hän vaihtoi puheenaihetta, ja sanoi riisuvansa tukalan pyyhkeen, koska muutkin ovat alasti. ''Et sinäkään ole enää näin vanhoista naisista kiinnostunut, vaikka eronnut olenkin'', tuija naurahti. Sain huomata, ettei Tuijan vartalossa ollut huomauttamista, vaikka hän hieman vanhempi olikin. Kerroin hänen olevan tosi hyvän näköinen ja sain palkaksi viinintuoksuisen suukon. Tiukoissa housuissa viihtyvä Tuija tiesi hyvin, että kannattaa esittää itsestään aina parhaat kohdat. Takamus hänellä oli tosi naitavan näköinen.

Kaksistaan keskustelu meni aika henkilökohtaiseksi. Tuija mainitsi huomanneensa erektioni uimaan mennessäni. Sanoin ihastelleeni Tuijan kiihottavaa takamusta aina salavihkaa ja nyt saan ihastella myös kauniita rintoja. Päädyimme suutelemaan oikein pitkään ja samalla tunnustelin Tuijan rintoja. Tuijan käsi hakeutui penikseni ympärille, joka oli jo täysin kovettunut. Olisimme jatkaneet sitä pidempäänkin, mutta saunan ovi aukesi ja sisään tuli Siru ja se hiljainen mies, jonka nimeä en koskaan oppinut muistamaan. Pienen hetken jälkeen saunaan tulijat alkoivat keskenään samat puuhat kuin meiltä oli keskeytynyt. Olin hieman pettynyt, koska Sirunhan takia olin sinne mennytkin. Vilkuilimme Tuijan kanssa toista paria salavihkaa. Emme kuitenkaan tehneet elettäkään poistuaksemme, mutta se ei Sirua ja miestä tuntunut häiritsevän. Miehen puolijäykkä penis kasvoi Sirun käsittelyssä todella isoksi. Penis näytti saunan himmeässä valossa ainakin kaksi kertaa isommalta kuin minulla. Lisäksi terska oli suuri kuin tennispallo. Omani oli tasan päinvastainen; hoikka ja kapeni kärkeä kohti.

Siru tyydytti miestä jo kaksin käsin ja mies puristeli Sirun rintoja. Tuijotimme Tuijan kanssa näkyä välillä toisiamme vilkaisten. Lisää näkemistä tuli, kun pari laskeutui lauteilta ja Siru kumartui seisaallaan nojaamaan lauteisiin. Mies asettui hänen taakseen ja sovitteli valtavaa penistään takaapäin Sirun pakaroiden väliin. Pitkän sovittelun jälkeen mies alkoi työnnellä penistään muutamia senttejä sisään ja ulos. Iso penis näytti uppoavan vain puoliksi sisään, mutta silti Siru huokaili joka työnnöllä äänekkäästi. Vaikka tunsinkin kateutta miestä kohtaan, niin penikseni ympärille puristuva Tuijan käsi sai sen pian unohtumaan. Tuija puristeli penistäni ja nousi otettaan irrottamatta syliini, niin että olimme kasvokkain. Tuijan laskeutuessa istumaan penikseni luiskahti helposti hänen sisäänsä. Hymyillen Tuija keinui hitaasti sylissäni ja hieroi samalla nänneillään kasvojani.

Muutaman minuutin päästä ovesta ryntäsi kaksi eniten juonutta naista keskenään kikattaen. He olivat ilmeisesti olleet uimassa ja tulivat nyt oikein vauhdilla lämmittelemään. Toinen oli jo ylälauteilla ja toinen tulossa ylös, kun he huomasivat mitä oli tekeillä. 'Taidettiin tulla huonoon aikaan', toinen mutisi, hetkessä selvinneenä. Pienen hiljaisen hetken jälkeen toinen naisista sai naurukohtauksen, joka sai muutkin nauramaan.

Ilta jatkui saunan terassilla ja jotkut olivat jo lähteneet poiskin. Osa aikoi yöpyä ylempänä rannassa olevassa mökissä, joka kuului saunan kanssa samaan varaukseen. Tuijan kanssa samalla autolla tullut nainen ei käynyt saunassa, eikä selvinpäin halunnut viipyä pidempään. Ajattelin jäädä silti

vielä vähäksi aikaa ja menin viilenevästä ulkoilmasta saunaan lämmittelemään. Saunassa oli nyt vain ne kaksi naista, joiden yllättämäksi olimme tulleet. Olin kuullut heidän nimensäkin, mutta ne kuulostivat enemmänkin lempinimiltä kuin oikeilta. Heidän keskustelunsa katkesi hetkeksi, mutta jatkui, kun he näkivät tulijan. Naiset vertailivat seksikokemuksiaan tosi estottomasti.

Miesten penisten koko oli koko ajan yhtenä puheenaiheena. Naiset olivat myös huomanneet Matin hyvän varustuksen. 'Sille voisi antaa, jos olisi muuten mun tyyppiä'. Puutuin keskusteluun ja kysyin suoraan kuinka tärkeänä he pitivät miehessä kullin kokoa. Molemmat myöntelivät, että kyllä sillä merkitystä on, vaikka muuta väitetään. Molemmilla naisilla oli isot rinnat, joten aloin vertailemaan niiden merkitystä. 'Teitä kyllä panisi, vaikka rintanne olisivat pienemmätkin' provosoin naisia ihan tahallani. Se sai naiset katselemaan minua arvostelevasti. 'No joo, sulla esimerkiksi on aika pieni, mutta kun muuten olet sporttisen näköinen, niin voisit vaikka saadakin', filosofoi toinen. Toisen mielestä sormet eivät saa ylettyä ympäri, tai muuten kulli ei tunnu missään. Selittäessään hän piti peukaloaan ja etusormeaan kaarella suuntaani, kuin olisi mittaillut penistäni.

Siirryin naisten väliin istumaan ja kehotin mittaamaan. En ollut ikinä pannut kahta naista, mutta nyt siihen näytti olevan pieni mahdollisuus. Isorintaisempi ja lyhyempihiuksinen blondi näytti vähän välinpitämättömältä, mutta vaaleanruskeahiuksinen nainen tarttui empimättä kovana seisovaan kulliini. Naisella oli pitkät ja hoikat sormet ja ne ylettyivät vaivatta kullini ympäri. 'Onhan sun kulli aika söötti ja kokeilemattahan ei pysty sanomaan', virnisteli nainen. Hän asettui leveälle ylälauteelle makuulle jalat levällään. Menin käsien ja polvien varassa hänen reisiensä väliin ja työnnyin sisään samantein. Vähän nihkeältä pillu aluksi tuntui, mutta kullini upposi silti vaivatta sisään. Muutaman työnnön jälkeen kulli liukui jo paremmin. Tihensin työntöjä ja vilkaisin naisen reisien väliin. Kulli kiilteli pillun eritteistä ja pillu litisi märkänä työntöjen tahdissa. Sain naida ihan vauhdikkaasti, mutta siemensyöksy ei tuntuvan olevan lähelläkään. Hiljensin tahtia ja se sai naisen kysymään: 'Joko sulta nyt tuli?'. Nousin ylös, koska polvet tuntuivat hiertyvän lauteita vasten. 'Ei tullut', mutisin, 'polvet hiertyvät tässä asennossa liikaa'. 'Sittenhän se on mun vuoro?', kyseli toinen naisista, tarttuen kulliini, kuin olisi varannut sen itselleen.

Molemmat naiset olivat lähes mittaisiani, joten ehdotin seisaaltaan naimista. Laskeuduimme lauteilta alas, ja sovittelin kullini takaapäin isompirintaisen pilluun takaapäin. Työntökulma oli tosi hyvä, koska en joutunut notkistamaan polvia juuri ollenkaan. Pillukin tuntui olevan jälkimmäisellä naisella tiukempi, tai asento teki sen tiukemmaksi. Myös ensimmäiseksi aloittanut nainen nojasi lauteen toiseen askelmaan toista naista naidessani. Vaihdoin vauhdissa panemaan samassa asennossa myös häntä. Pillu tuntui hänelläkin nyt tiukemmalta, vaikka luisto oli todella hyvä.

Siemensyöksy tuntui olevan todella lähellä ja vaihdoin uudelleen takaisin panemaan isorintaisempaa. Nyt alkoi siemensyöksyn pidättely olemaan täysin mahdotonta. Kiihdytin tahtia ja roiskutin spermat sisään. Akti oli ohi ihan yhtä yllättäen kuin oli alkanutkin. Aikaa oli kulunut kai pari kolme minuuttia.

Ulkona terassilla istui enää yksi mies pyyhe sylissään. Antti oli joukon nuorin, tai ainakin hän näytti nuorimmalta. Antti näytti, ja oli myös varsinainen nörttityyppi. Hänestä sai sen mielikuvan, ettei häntä kiinnostaneet muut kuin tietokoneet. Isorintaisten naisten rinnalla Antti näytti vähän huvittavan lapselliselta, mutta silti toinen naisista kiinnitti huomionsa Anttiin ja kumartui hänen eteensä. ''Tuutsä mun kanssa saunaan?'', kiusoitteli nainen Anttia ja laittoi kätensä Antin polvelle. Samassa nainen jo nosti pyyhkeen Antin reisien päältä ja tarttui Antin kulliin. Runkkailu jatkui suihinotolla, joka sai minutkin hämilleen, koska en aikaisemmin ollut nähnyt sitä tehtävän niin lähellä. Olin kyllä monesti nähnyt tuttuja niissä puuhissa vilaukselta, mutta ei sitä koskaan viereen jäänyt tuijottamaan.

Toinenkin naisista intoutui suihinotosta niin, että tuli kaverinsa viereen ja alkoi ottamaan minulta suihin samaan aikaan. Naiset imivät kullejamme ja välillä runkkasivat vauhdikkaasti toisilleen virnistellen. Pääsin kerrankin vertailemaan omaa kulliani hyvin läheltä jonkun toisen jäykistyneeseen penikseen. Olin mitannut oman kullini ympäryksen kymmeneksi sentiksi ja Antin kulli näytti omaani paljon paksummalta ja vain hieman pidemmältä. Antin spermat kyllä roiskahtivat ennenaikaisesti, ja se tapahtui niin yllättäen, että nainen sai spermaroiskeet suoraan kasvoilleen. Näky oli omituisen kiihottava niin läheltä nähtynä, ja siksi laukesin melkein heti näkyä katsellessa. Kullini sykki naisen suussa ja tunsin spermani roiskahtelevan sykkeen tahdissa.

Siemensyöksyn jälkeen huomasi, miten ilma oli viilennyt ja ilta vaihtunut yöksi. Lämmittelimme vielä hetken saunassa ja poistuin vähin äänin autolleni, kun Antti jäi pitämään seuraa molemmille naisille. Ehkä voitte lukea hänen versionsa tapahtuneesta ja seuranneesta jatkosta jostakin muualta netistä.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla