Mitä tämän miehen päässä oikein liikkuu???
Seurustelin hänen kanssaan muutaman kuukauden. Koko sinä aikana mies oli välinpitämätön ja kiireinen, ehkä kerran viikossa kerkesi tapaamaan jos sitäkään. Sanoi mm. ettei koskaan halua naimisiin (ilman että kysyin) ja sitoutuminen ahdistaa häntä. Mistään matkoista tai yhteisestä tekemisestä ei voitu keskustella, kun se ei miestä kiinnostanut. Itse yritin kyllä tosissani ja olin kiltti ja ihana.
Nyt kun oon jättänyt miehen, hän on aloittanut järjettömän häiriköintirumban. Estin miehen jo whatsappissa, mutta jatkaa fb:ssa ja tekstareilla. Sanoo, että olen hänen elämänsä rakkaus ja että hän teki karmean virheen, kun ei tajunnut arvoani. Haluaisi naimisiin (siis mitä???) ja veisi minut matkoille, järjestäisi kivaa ohjelmaa. On lukemattomia kertoja pyydellyt anteeksi käytöstään, mutta kyllä minä ajattelen että se on myöhäistä nyt. Hänellä olisi ollut mahdollisuus kohdella minua hyvin silloin kun oltiin yhdessä, mutta mies veti jotain ihme roolia.
Nyt viimeisimpänä vetona on keksinyt syyttää läheisensä kuolemaa (joka tapahtui jo vuosia sitten) huonosta käytöksestään. En jaksa enää eikä ole pienintäkään tarvetta palata tämän sekopäisen äijän luo. Miksi hänellä on NYT pakkomielle palata yhteen? Miksi minä en ollut arvokas silloin, kun oltiin yhdessä?
Kommentit (14)
Aika mahdotonta tietää toisen ihmisen ajatuksia. Pari vaihtoehtoa. 1. Äijä todella kokee tehneensä virheen ja nyt yrittää epätoivoisesti korjata sitä. 2. Äijälle tuli ikävä pillua.
Miestä nyt vaan ei jätetä. Haluaa sut takaisin että saa itse jättää.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 08:49"]
Älä huoli, et ole arvokas vieläkään.
[/quote]
En usko hetkeäkään, että oikeasti olenkaan tälle miehelle. Mietin vain syitä hänen käytökselleen. ap
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 08:49"]
Aika mahdotonta tietää toisen ihmisen ajatuksia. Pari vaihtoehtoa. 1. Äijä todella kokee tehneensä virheen ja nyt yrittää epätoivoisesti korjata sitä. 2. Äijälle tuli ikävä pillua.
[/quote]
Pahoin pelkään, että tuo 2 :( Tosin mies saisi kyllä muualtakin. Jättäisi minut rauhaan. ap
Mulla oli tollanen mies kerran kans. Ei ne siitä muutu.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 08:50"]
[/quote]
Onko miehillä todella noin? No onneksi ei ole pelkoa, että niin kävisi. ap
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 08:54"]
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 08:50"]
[/quote]
Onko miehillä todella noin? No onneksi ei ole pelkoa, että niin kävisi. ap
[/quote]
Ei kaikilla mutta kyllä sitä tapahtuu.
Luultavasti hakee itsetunnolleen pönkitystä.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 08:54"]
Mulla oli tollanen mies kerran kans. Ei ne siitä muutu.
[/quote]
Minä en usko myöskään. Ja ärsyttää sekin, kun mies sanoo että ainoa syy, jonka hän voi hyväksyä on se, että minulla olisi uusi mies. Muuten ei voi hyväksyä eikä tajuta eroamme. Siis anteeksi mitä? Häntä ei voi vaan jättää vaan täytyy olla uusi suhde, jotta pääsen hänestä eroon? ap
Älä mieti syitä turhaan. Tuskin olet ainoa nainen jota kohtaan mies on tuollainen. Ihan sekopää. Älä ees tuhlaa aikaas tollasen miettimiseen. Tulee vielä satuttamaan ja pahasti. Ehkä sillä paljon salaisuuksia, kuten tyttöystävä tai vaimo kotona. Tai sit haluu mennä joka paikassa mut pitää tyttöystävän jolta saa aina välillä.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 08:59"]
Älä mieti syitä turhaan. Tuskin olet ainoa nainen jota kohtaan mies on tuollainen. Ihan sekopää. Älä ees tuhlaa aikaas tollasen miettimiseen. Tulee vielä satuttamaan ja pahasti. Ehkä sillä paljon salaisuuksia, kuten tyttöystävä tai vaimo kotona. Tai sit haluu mennä joka paikassa mut pitää tyttöystävän jolta saa aina välillä.
[/quote]
Kiitos, fiksuja sanoja ja olet kyllä varmaan ihan oikeassa. En ole vaan aiemmin törmännyt noin ailahtelevaiseen käytökseen, niin oon jotenkin ihan järkyttynyt. Mutta tää mies on nyt omalta osaltani historiaa. ap
Et kai vaan vastaile hänen viesteihinsä? Ignooraa kokonaan. Kyllä se lopulta väsyy.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 09:07"]
Et kai vaan vastaile hänen viesteihinsä? Ignooraa kokonaan. Kyllä se lopulta väsyy.
[/quote]
En enää vastaa, kun huomasin että viestejä tulee vaan. ap
Älä huoli, et ole arvokas vieläkään.