Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun olin pieni lapsi äitini sanoi että laittaa minut lastenkotiin ja ottaa tilalle kiltin pojan.

Vierailija
08.02.2022 |

Voiko pahempaa lapselleen sanoa vaikka ei toteuttaisi uhkaustaan?

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi

Vierailija
2/68 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän pari lasta, joille kävi noin eli hankala lastenkotiin ja tilalle uuden puolison kiva lapsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua. Äiti halusi vaihtaa minut naapurin lapsiin jotka oli kilttejä, reippaita ja iloisia niin kuin lasten kuuluu olla. Minä olin ujo ja surumielinen lapsi, jonka vanhemmat riiteli rajusti koko ajan ja varsinkin äiti oli erittäin arvaamaton suuttuessaan.

Vierailija
4/68 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pahinta, muttei parastakaan.

Vierailija
5/68 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttua. Äiti halusi vaihtaa minut naapurin lapsiin jotka oli kilttejä, reippaita ja iloisia niin kuin lasten kuuluu olla. Minä olin ujo ja surumielinen lapsi, jonka vanhemmat riiteli rajusti koko ajan ja varsinkin äiti oli erittäin arvaamaton suuttuessaan.

Voihan lohduttautua sillä, että ne iloiset lapset eivät olisi varmasti halunneet sinun äitiä. :(

Vierailija
6/68 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista, että jos ei osaa olla niin joutuu lastenkotiin tapahtuu kyllä, varsinkin teineille.

Vierailija
7/68 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi voinut olla minun kirjoittamaa tämä. En koskaan tehnyt mitään pahaa, olin vain lohduton, passiivinen ja pahoinvoiva lapsi perhetilanteen takia. Varsinkin äiti vertaili minua koko ajan "kiltteihin reippaisiin lapsiin" ja parjasi millaisen vellihousun oli saanut, laiskan ja tyhmän ja vaikean äpärän. Olin kiltti lapsi ja hyvässä, rakastavassa perheessä olisin luultavasti kasvanut iloiseksi ja reippaaksi.

Vierailija
8/68 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi! Järkyttävän aatteematonta. Muistuta häntä siitä nyt!

Vierailija
9/68 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten se kiltti poika olisi nysvännyt kotona kaikki illat, kun ei niitä kilttejä poikia koulun diskoihin ja bileisiin kutsuttu, saati että joku jännä tyttö jolla stringit ja matalavyötäröiset housut olisi halunnut hitaita tanssia. Itkuntuhruiset silmät. 🥺

Vierailija
10/68 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta uhkaus siis auttoi ja se on pääasia?!

Vierailija
11/68 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sanottiin lapsena automatkan aikana tuosta laittamisesta sinne, jos en ole kiltti. Teininä sitten taisin mennä itse sinne, kun vanhempi oli hankala. En suosittele.

Vierailija
12/68 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi

Todellakin. Oma äitini on lukemattomia kertoja (myös ollessani aikuinen) tahallaan loukannut mua siten että sanoo ”olisi pitänyt tehdä sulle abortti ja ta*paa kohtuun, ei olisi pitänyt koskaan antaa sun syntyä”

Hivenen loukkaavaa. En unohda ikinä.

Vierailija
13/68 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi voinut olla minun kirjoittamaa tämä. En koskaan tehnyt mitään pahaa, olin vain lohduton, passiivinen ja pahoinvoiva lapsi perhetilanteen takia. Varsinkin äiti vertaili minua koko ajan "kiltteihin reippaisiin lapsiin" ja parjasi millaisen vellihousun oli saanut, laiskan ja tyhmän ja vaikean äpärän. Olin kiltti lapsi ja hyvässä, rakastavassa perheessä olisin luultavasti kasvanut iloiseksi ja reippaaksi.

Meitä oli 9 lasta.Olimme tosi kauniita ja ahkeria .Isä aina vertasi meitä naapurin torahampaisiin ja finninnaamoihin ja sanoi että ne olivat niin kauniita.Miksi?

Tosi loukkaavaa. 

Vierailija
14/68 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan äitisi jätti kuitenkin mahdollisuuden että sinä parannat tapasi ja vältyt lastenkodilta.

Vierailija
15/68 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini loukkaantuu jos puhun menneistä. Ap

Vierailija
16/68 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli olisi ollut jollain peiliinkatsomisen paikka? Onneksi minulla oli onnellinen lapsuus, se on ihan oma vika jos on huono lapsuus.

Vierailija
17/68 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, tämä. Yksikään lapsi ei voi hyvin jos rakkautta ei ole ja sen lisäksi itsetunto ei pääse kehittymään kun se koko ajan murskataan kotona. Ihan kamalaa. Kaikille ei pitäisi lapsia suoda.

Vierailija
18/68 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti sanoi mulle, että jos en ole kunnolla mut annetaan m_ustalaisille. Muistan kun mietin, että mitä tarkoittaa ”olla kunnolla”.

Vierailija
19/68 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi

Todellakin. Oma äitini on lukemattomia kertoja (myös ollessani aikuinen) tahallaan loukannut mua siten että sanoo ”olisi pitänyt tehdä sulle abortti ja ta*paa kohtuun, ei olisi pitänyt koskaan antaa sun syntyä”

Hivenen loukkaavaa. En unohda ikinä.

lapsenteko pitäisi olla luvanvaraista

Vierailija
20/68 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nykyään sitten naisvihaaja, joka kirjoittelee palstalle "naiset eivät ole empaattisia", etsii äitiä itselleen naisista, ja he saavat tuta sinun äidinrakkauden puutteesi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän