Kondomi/paljas?
Olen harrastanut nyt yli 15v seksiä ilman kondomia, latinonaisten, n.8 kpl, mukaanlukien 3 vaimoani, enkä ole koskaan saanut , ainuttakaan kertaa sukupuolitautia. Väitän, tämä ei ole pelkkää tuuria, vaan järkevä ihminen vaistoaa kyllä, onko vastapuli terve. Uusi tuttavuus odottaa, samalla tavalla taas mennään. Huom. naiset ovat tavallisia, ei huoria!
Kommentit (27)
Niin Virossa! Tämä on taas tätä kondomilässytystä, itse en aio käyttää, onneksi tämän vielä saa itse päättää!!!!
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 01:26"]Olen harrastanut nyt yli 15v seksiä ilman kondomia, latinonaisten, n.8 kpl, mukaanlukien 3 vaimoani, enkä ole koskaan saanut , ainuttakaan kertaa sukupuolitautia. Väitän, tämä ei ole pelkkää tuuria, vaan järkevä ihminen vaistoaa kyllä, onko vastapuli terve. Uusi tuttavuus odottaa, samalla tavalla taas mennään. Huom. naiset ovat tavallisia, ei huoria!
[/quote] No onneksi otse tiedät kannatko papilloomavirusta tai piilevää klamydiaa tai herpestä. Ja onneksi panet vain naisten kanssa, jotka ovat neitsyitä. Heillä ei siis ole mitään oireettomia tautejakaan.
Vaistoaa vaistoaa, Tottakai. Samoin kuin vaistoaa onko vastapuolella sydämen rytmihäiriö, ahtauma valtimoissa tai aivoverenkiertohäiriöriski. Kaikkihan nuo on ihan selviä ja tyhmä on se joka noita ja sp-tauteja huomaa jo baaritiskillä jutellessa.
Käyttäkää ihmeessä irtosuhteissa kondoomia ettei tule pöpöjä. Itse olen vakisuhteessa ja paljaalla olen aina nainut ja tekee gutaaaaaaaaM50+.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 01:47"]
Niin Virossa! Tämä on taas tätä kondomilässytystä, itse en aio käyttää, onneksi tämän vielä saa itse päättää!!!!
[/quote]
Oletkos viime aikoina katsellut parkissa olevien autojen rekisterinumeroita? Ja erityisesti sitä, kuinka suuri osa rekkareista on virolaisia? Etelä-Suomessa virolaista väkeä on todella paljon...
Panen vain latinoita, en virolaisia!!! Juuri tämä, että valitsen naisen, on sitä oikeaa suojautumista!
Vaimoni ei halua kun paljaalla. Oma-alotteisesti syö pillereitä. En kyllä ymmärrä toisia miehiä, vetävät naisia paljaalla ja muka tietävät ettei ole tauteja, tartuttavat vielä toisiinkin naisiin tauteja. Jos teillä on aivot niin ajatelkaa asiaaM50+.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 13:08"]
Panen vain latinoita, en virolaisia!!! Juuri tämä, että valitsen naisen, on sitä oikeaa suojautumista!
[/quote]
Ja kyseiset latinot harrastavat suojaamatonta seksiä vain ja ainoastaan sinun kanssasi. Muiden kanssa nämä latinonaiset aina vaativat kondomin käyttöä, jotta taudit eivät leviäisi sinuun. Just joo....
Jos irtosuhde on sinun kanssasi valmis seksiin ilman kondomia niin hän on todennäköisesti harrastanut suojaamatonta seksiä myös monen muun kanssa. Käyttäkää irtosuhteissanne kumia ettei tule tauteja eikä rapsahtaisi elatusmaksuja.
HPV-viruksen saamista ei välttämättä huomaa mistään.
ÄLKÄÄ NAISET ANTAKO PANNA PALJAALLA. Terveisin vaimo joka sai mieheltään klamydian 13 vuoden avioliiton kunniaksi. Onneksi vain sen, enkä esim hi-virusta.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 18:22"]ÄLKÄÄ NAISET ANTAKO PANNA PALJAALLA. Terveisin vaimo joka sai mieheltään klamydian 13 vuoden avioliiton kunniaksi. Onneksi vain sen, enkä esim hi-virusta.
[/quote]
Onko edelleenkin sama mies?
N32v
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 18:51"]
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 18:22"]ÄLKÄÄ NAISET ANTAKO PANNA PALJAALLA. Terveisin vaimo joka sai mieheltään klamydian 13 vuoden avioliiton kunniaksi. Onneksi vain sen, enkä esim hi-virusta. [/quote] Onko edelleenkin sama mies? N32v
[/quote]
On, muttei enää panna paljaalla...
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 19:00"][quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 18:51"]
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 18:22"]ÄLKÄÄ NAISET ANTAKO PANNA PALJAALLA. Terveisin vaimo joka sai mieheltään klamydian 13 vuoden avioliiton kunniaksi. Onneksi vain sen, enkä esim hi-virusta. [/quote] Onko edelleenkin sama mies? N32v
[/quote]
On, muttei enää panna paljaalla...
[/quote]
Ok. Mulla ois varmaan Swiss Diamond heilunut. Hyi helvetti, oksettaa ajatellakin mitään tautista vehjettä mun pillussa. Ikinä en ole mitään sp tautia sairastanut.
N32v
Niin, että kannattaa käyttää kumia N32, tiedä vaikka joku päivä kolahtaa sunkin kohdalle.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 18:22"]
ÄLKÄÄ NAISET ANTAKO PANNA PALJAALLA. Terveisin vaimo joka sai mieheltään klamydian 13 vuoden avioliiton kunniaksi. Onneksi vain sen, enkä esim hi-virusta.
[/quote]
Jep. Sain exältä klamydian enkä ole sen jälkeen pannut paljaalla vakisuhteessakaan.
Ap on mies joka suorastaan halajaa päästä maksamaan elareita seuraavat 18 vuotta.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 19:12"]Niin, että kannattaa käyttää kumia N32, tiedä vaikka joku päivä kolahtaa sunkin kohdalle.
[/quote]
Eikä kolahda.
N32v
36 v. paljaalla, noin 60 naista. Yksi klamydia. Jos nainen antaa liian helpolla niin sitten ei kannata panna muuten kuin kumin kera. Oon vain jättänyt helpot panematta.
Latinonaiset eivät ole olleet irtosuhteita minulla, OLEN OLLUT KOLMEN KANSSA NAIMISISSA JA SEURUSTELLUT KOLMEN MUUN KANSSA! Miksi aina, kun on kyse seksistä, heti otetaan esille irtosuhteet??? En harrasta irtosuhteita, että nyt selvisi teille!!!
Arpapeliä. Tunnen naisia joista aivan varmasti luulisi että heillä ei ole tautia mutta... Eli älkää laskeko onnen varaan jos harrastatte seksiä testaamattoman uuden kumppanin kanssa. Kuppa, tippuri ja klamydia lähtee helposti mutta herpes on pysyvä tuttavuus ja samoin HIV. Naapurimaassa Virossa joka sadas ihminen on HIV+.