Kondomi/paljas?
Olen harrastanut nyt yli 15v seksiä ilman kondomia, latinonaisten, n.8 kpl, mukaanlukien 3 vaimoani, enkä ole koskaan saanut , ainuttakaan kertaa sukupuolitautia. Väitän, tämä ei ole pelkkää tuuria, vaan järkevä ihminen vaistoaa kyllä, onko vastapuli terve. Uusi tuttavuus odottaa, samalla tavalla taas mennään. Huom. naiset ovat tavallisia, ei huoria!
Kommentit (27)
Unohtui, olen nainut viimeeksi suomalaista v.1999, ei kiinnosta ylensyöneet läskit!
Kyllä on niin vitun epäkohteliasta, loukkaavaa vaatia vaatimalla, lähes uhata erolla ,jos ei toinen halua kumia! Vakisuhteissa kumin käyttö, niin ei typerämpää käytöstä voisi enää olla!
Huom. näitä latinonaisia en ole bonkannut Suomesta, vaan kaikki on tavattu selvänä eka kertaa heidän kotimaastaan! EIVÄT OLE NAINEET SUOMALAISTEN KANSSA!! Tiedän mitä ja mistä puhun. halua ,kaikki thai-ym. hieromalaitokset suljetaan heti ja minun puolesta seksin osto voidaan kriminalisoida!
Vielä selvennystä, suomalaiset ei kiinnosta, eikä virolaiset ja heitä en panisi, ainakaan paljaalla. Onneksi tätä ei tarvi miettiä, kun en palaa enää näihin.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 02:34"]
Huom. näitä latinonaisia en ole bonkannut Suomesta, vaan kaikki on tavattu selvänä eka kertaa heidän kotimaastaan! EIVÄT OLE NAINEET SUOMALAISTEN KANSSA!! Tiedän mitä ja mistä puhun. halua ,kaikki thai-ym. hieromalaitokset suljetaan heti ja minun puolesta seksin osto voidaan kriminalisoida!
[/quote]
Olisit tämänkin voinut kertoa heti alussa. Nyt näytti että elvistelet harrastaneesi myös irtoseksiä ilman kumia ja että mainostaisit sen olevan riskitöntä. Mainitsemasi 3 avioliittoa + 5 seurustelusuhdetta verrattuna mielikuvaan 3 kpl avioliittoja ja 5 satunnaispanoa ilman kumia ovat hieman eri asia.
Kolme avioliittoa kertoo mielestäni kyllä siitä, että parinvalintakriteereissä on ollut jotakin vikaa. Se kun tarkoittaa vähintään kahta avioeroa.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 02:14"]Jokainen tekee mitä haluaa seksissä. Irtosuhteissa se on vastuutonta käyttää kondoomiaM50+.
[/quote]
Voisitko olla vähän epäselvempi kirjoituksissasi? Ja paljonko nuorempi muijasi on kun käyttää vielä pillereitä? Ainut järkevä ehkäisy jos lapsiluku on täynnä on Mirenakierukka tai sterilointi.
Jokainen tekee mitä haluaa seksissä. Irtosuhteissa se on vastuutonta käyttää kondoomiaM50+.