Miksi kutsut vauvaa prinsessaksi tai prinssiksi?
Jotenkin irvokasta että tavalliset pulliaiset ottavat tuollaisia arvonimiä käyttöönsä. Taas sai lukea facebookista prinsessan syntymästä.
Kommentit (28)
Foxin puhelinmyyjissä oli se yksi ihana tyttö, joka sanoi itseään prisessaksi. Luki "Prinsessa" siellä tussitaululla, johon merkattiin päivän onnistuneet kaupat.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 03:44"]
Minä kutsun kissaani prinsessaksi,ai ai mikä pyhäinhäväistys;)
[/quote]
Niin minäkin :D Syy on se, että ovat niin suloisia ja heidän henkilökohtainen palvelijansa on hemmotellut heidät pilalle. Ovat tosin myös murmeleita, kultapupuja, mussukoita, vauveleita, miukumaukuja, pulleropalleroita ja kakkapyllyjä, aina millon mitäkin tilanteen mukaan. Rakkaalla lapsella on monta nimeä ;)
Vappu pimiäkin synnytti prinsessan.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 03:44"]Minä kutsun kissaani prinsessaksi,ai ai mikä pyhäinhäväistys;)
[/quote]
Minä kutsun prinssinakiksi! :'D
No on prinsessa parempi kuin vaikka huoranpenikka. Mutta katsotaan, ehkä tulevaisuudessa sillä ei ole niin väliä.
Terveisin täti ruotsin kuningaskunnasta
On teilläkin ongelmat :)
mielummin prinsessa kuin kusipää ja idiootti, näitäkin nimityksiä nimittäin riittää
Julkisilla paikoilla vauvan prinssiksi tai prinsessaksi nimittäminen suorastaan haisee.
On tosi noloa. Olen jo isoäiti-iässä, ja tuo nimittely on niin ällöttävää. Esimerkiksi ristiäisissä isoäidit lepertelevät : meidän oma prinsessa ja lässyn lässyn.
Olen tuntenut myötähäpeää... Auts!