Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten "manipuloida" mies suostumaan...

Vierailija
17.06.2015 |

... siihen ettei koira nukkuisi enää sängyssä?
Olen huutanut, mäkättänyt ja yrittänyt asiallisesti keskustella. Ällöttää punkit joita on koirassa paljon. Ja tietty punkkisyyni ja irrottaminen jää joka päivä minun tehtäväksi. Vituttaa joka yö käydä nukkumaan kun Ahdistaa monta punkkia on jäänyt huomaamatta ja koira vie helvetisti tilaa, eikä saa jalkoja suoristettua.
Parisuhde on kunnossa muuten, rakkautta riittää, mutta tässä asiassa mies ei tunnu välittävän mielipiteestäni. Meille on myös vauva tulossa, joten siitäkään syystä en haluaisi koiran enää valtaavan sänkyä... järkipuhe ei mene jakeluun! Olen ajatellut "dramaattisesti" siirtyväni nukkumaan työhuoneeseen ja ilmoittavan että vauvan kanssa nukutaan jatkossa siellä kahdestaan. Jos pari yötä saisi tuon mielen muuttumaan.. kohtalotovereita, muita vinkkejä tilanteeseen?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 23:38"]Koira on aivan uskomattoman tärkeä miehelle, mies ei kestä ajatusta että se nukkuisi muualla... Olen yrittänyt salaa öisin komentaa, mutta se alkaa minulle murista niin kovaa että mies yleensä herää ja suuttuu. Äh... pitää yrittää nyt vielä tuota järkipuhetta jos se auttaisi. Ap
[/quote]
Koira murisee sinulle, kun komennat sitä? Oikeasti, tähän nyt pitää kiinnittää huomiota! Koira pitää nyt itseään sinua ylempänä lauman jäsenenä. Koskaan ei saa olla näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla