Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syötin, juotin ja saunotin. Ei edes kiittänyt!

Vierailija
17.06.2015 |

Olen rouheat viiskymppinen äijä, kuten on myös kaverini, josta nyt kerron. Me tutustuimme 1990-luvulla, kierrettiin yhdessä festareita ja ravintoloita, ja asuimme pitkään samassa lähiössä. Myöhemmin minä hankin perheen, mutta kaverini on pysynyt vanhanapoikana. Luulin tuntevani hänet...

Nyt tuli sitten se aika, että minä ja perheeni muutimme betonilähiöstä rivitaloon, vähän kauemmas. Kutsuin kaverini uuteen asuntoomme, mutta... Ei ehkä olisi pitänyt. Luulin tuntevani hänet suht´koht´ hyvin, vaikka emme mitään maailman parhaita kavereita olekaan, ainoastaan kavereita. Hänen reaktionsa yllättivät minut.

Kun esittelin kaverille asuinaluettamme ja asuntoamme, hän löysi joka ainoasta asiasta valittamista. "Mitä, onks teiltä noin pitkä matka lähimmälle bussipysäkille? Sääli et teillä on takapiha mut siellä ei oo ollenkaan puutarhakalusteita. Ai jaa, pelkkää grillimakkaraako meinaat paistaa, eiks oo yhtään pihvejä? Miten teidän saunassa on lämpöä vaan 80 astetta, mä oon tottunu saunomaan 100 asteessa? Onks tää keskikaljaa, eiks sulla oo nelosta?"

Tarjosin kaverille ruokaa, olutta ja saunomista. Kaveri ei muuta osannut kuin arvostella ja haukkua. Eikä edes  kiittänyt yhtään mistään! En enää yhtään ihmettele, että hän on vanhapoika. Ja tämän jälkeen tuskin enää tulee pidettyä häneen paljonkaan yhteyttä.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin paljon kuin minua ärsyttääkin ainainen kateuskortin heiluttelu, niin tässä se on kyllä aika selvä tapaus: kaverisi on kateellinen, kun olet päässyt betonilähiöstä rivariin asti ja perheenkin saanut hankittua. Tulkitsi sitten kateuksissaan tuon vieraanvaraisuutesi lesoiluna.

Vierailija
2/22 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävää käytöstä kaveriltasi. Ystäviä ei arvostella turhan takia ja olemattomista asioista. Tosin vaikuttaa siltä, että hänellä pyyhkii huonosti ja sikäli yrittäisin ymmärtää, jos ei kuitenkaan ole ainainen valittaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi on moukka. 

Vierailija
4/22 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi on sekä kateellinen että moukka. Tosin voihan sitä kaveruutta vielä pitää pienemmällä liekillä yllä. Tosin veikkaan, että ei välttämättä hänkään enää halua kaveerata, kun se kateus on niin tuskallisen vahvaa hänellä. :/ Hän haluaa olla kaltaistensa seurassa tai sitten sellaisten kanssa, jolla menee huonommin. Kannattaa hankkia fiksumpia kavereita.

Vierailija
5/22 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei 50v äijä av:lla! Huono provo tai sitten et ole itsekkään penaalin terävin.

Vierailija
6/22 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 23:16"]

Niin paljon kuin minua ärsyttääkin ainainen kateuskortin heiluttelu, niin tässä se on kyllä aika selvä tapaus: kaverisi on kateellinen, kun olet päässyt betonilähiöstä rivariin asti ja perheenkin saanut hankittua. Tulkitsi sitten kateuksissaan tuon vieraanvaraisuutesi lesoiluna.

[/quote]

Näin se voi olla. Vituttaa vaan, kun aiemmin tultiin toimeen ihan hyvin. Ap.

Vierailija
7/22 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 23:22"]

Ärsyttävää käytöstä kaveriltasi. Ystäviä ei arvostella turhan takia ja olemattomista asioista. Tosin vaikuttaa siltä, että hänellä pyyhkii huonosti ja sikäli yrittäisin ymmärtää, jos ei kuitenkaan ole ainainen valittaja.

[/quote]

Hyviä ystäviä ei olla oltu, mutta keskinkertaisia kaveruksia kyllä. Ihmeesti vaan vaihtuivat miehen jutut sen jälkeen, kun perheemme muutti. Ap.

Vierailija
8/22 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 23:27"]

Hei 50v äijä av:lla! Huono provo tai sitten et ole itsekkään penaalin terävin.

[/quote]

Ikävää sinulle, mutta en provoile. Joten lopeta sillä ajatuksella hekumointi. Ap.

Vierailija
9/22 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvälle kaverille voi puhua, mitä oikeasti ajattelee. Hän itse haluaisi, että bussipysäkki on oven edessä. Mitä kivaa on pihassa, jossa ei voi edes istuskella? Ja jos grillataan, kai sitä sentään pihviä on eikä mitään kälyistä nakkia pelkästään.

Vierailija
10/22 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitat kuin nainen.

Vierailija
11/22 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 23:37"]

Kirjoitat kuin nainen.

[/quote]

Pahoittelen. En voi mitään sille asialle, että sain laudaturin äidinkielestä. Enkä sille, että olen käynyt armeijan panssarintorjuntajääkärinä. Siihen aikaan, kun te naiset ette vielä päässeet armeijaan. Ap.

Vierailija
12/22 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiittämättömyys on maailman palkka!

Vierailija
13/22 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt tuli p[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 23:59"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 23:37"]

Kirjoitat kuin nainen.

[/quote]

Pahoittelen. En voi mitään sille asialle, että sain laudaturin äidinkielestä. Enkä sille, että olen käynyt armeijan panssarintorjuntajääkärinä. Siihen aikaan, kun te naiset ette vielä päässeet armeijaan. Ap.
[/quote]

No nyt tuli viimeiseen virkkeeseen pilkkuvirhe.

Vierailija
14/22 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä soittaisin ja kysyin että koska sä lämmität saunan.vuoroin vieraissa. Ai niin, ei hänellä ole saunaa. Voi voi. Kehtasi kuitenkin haukkua sinun saunan ja kaikki muut. 

Vierailija
15/22 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 01:04"]No nyt tuli p[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 23:59"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 23:37"]

Kirjoitat kuin nainen.

[/quote]

[/quote]

[/quote]
Ja ripulipaskat housuun. Ap.

Vierailija
16/22 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 01:04"]No nyt tuli p[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 23:59"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 23:37"]

Kirjoitat kuin nainen.

[/quote]

[/quote]

[/quote]
Ei tullut, pelle.

Vierailija
17/22 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötin, juotin, saunotin, panin. Ei edes kiittänyt!

Vierailija
18/22 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko välillänne eroottista virettä? Se varmaan tykkää naisista, jollainen itsekin olet.

Vierailija
19/22 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa uusissa hankinnoissa on aina sellainen pikku juttu, että ne eivät oikein muiden mielestä ole hienoja, vaikka sinusta ovatkin Maailman Ihmeellisimpiä ja Täysin Ainutlaatuisia. Kaveri olisi voinut olla kommentoimatta, mutta eipä tuo sunkaan elämä kovin kummalta kuulosta. En jaksaisi olla "vaikuttunut" ja kiinnostunut.

Vierailija
20/22 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se oikeasti inhoaa sitä millaiseksi olet muuttunut? Vaikea sanoa. Onko hän tahtomattaan poikamies vai valinnut sen? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme