Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saavatko vain yli 30-vuotiaat naiset orgasmeja yhdynnässä?

Vierailija
17.06.2015 |

Onnistuuko se nuorempana? 

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taito varmaan kehittyy vanhemmiten, mutta kyllä nuoremmatkin voi saada. Ite 28 ja vuoden verran saanut nauttia peräkkäisistä orgasmeista yhdynnässä.

Vierailija
2/24 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistui kuule reippaasti alaikäisenäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vittu onnistuu. 

Vanhojen haahkojen höpinöitä tollaset. Täytyy sitä vanhuudestakin jotain positiivista koittaa keksiä :D

Vierailija
4/24 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin aika tasan tarkkaan 30, kun huomasin saavani yhdyntäorgasmin.  Oli aika epäuskoinen fiilis :D

Vierailija
5/24 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla onnistui 21-vuotiaana, kolmisen kuukautta sen jälkeen kun olin eka kertaa yhdynnässä. Kaveri oli sama, ja luulen tällä olevan merkitystä :)

Vierailija
6/24 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä yksilöllistä? Itselläni eka raskaus teki sen, että pelkässä yhdynnässä aloin saamaan orgasmeja, siihen asti olin tarvinnut klitoriksen kiihotusta lisäksi. Raskausaikana kasvaa uusia hermoyhteykseiä alapäähän ja se herkistää orgasmille, näin luin jostain kirjasta, eli voi johtua siitä. Klitoriksen kokohan kasvaa koko ajan iän myötä, 30- vuotiaalla se on jo useita kymmeniä prosentteja suurempi kuin 20-vuotiaalla ja 50-v taas paljon suurempi kuin 30-vuotiaalla. Ja suuri osa klitoriksestahan sijaitsee sisäpuolella, joten ei sen koko ulospäin näytä kovin paljon kasvavan, mutta tottakai vaikuttaa siten, että orgasmi yhdynnässäkin helpottuu.

Vierailija
7/24 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät, myös nuoremmat saavat.
Sain orkun poikaystävän kanssa 16-vuotiaasta eteenpäin aikalailla aina, olin päällä ja sai hinkata miten halusin. Muistan jopa kerran kun hän nukahti inttirasitteiden vuoksi kesken kaiken, mutta jatkoin kuitenkin ja hän heräs kun sain orkun ja laukes itse parilla pyllynpyöräytyksellä, heh. (Tuossa iässä sitä miestenkin stondis on niin hurja.)
Semmoisiakin parikin vuotta kestäneitä seurustelusuhteita oli myöhemmin valitettavasti joissa en lauennut koskaan.
Nyt olen yli 40 vuotta ja avioliitossakin jo 16 vuotta, tiedän tarkkaan miten saan orkun ja miten en.

Vierailija
8/24 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuu se hyvin alle 20-vuotiaaltakin. Vanhemmiten ne vaan irtoaa jotenkin nopeammin, joskus melkein heti.

Vierailija
9/24 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saanut yhdynnässä orgasmin aina 26-vuotiaasta lähtien. Siis aina, jos haluan, eli 97 prosenttisesti. Tiedän olevani harvinaisuus.

Vierailija
10/24 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen saanut 16 vuotiaasta lähtien

Vierailija
11/24 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuu nuorempana. Vanhemmista naisista ei ole kokemusta, mutta nyt parikymppisenä itsekin olen saanut aikaan naisessa orgasmin.

Vierailija
12/24 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se on mahdollista että luomu nainen ei saa orgasmia ja transsukupuolinen nainen saa

Vierailija
13/24 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 15 ja saan orgasmeja yhdynnässä.

Vierailija
14/24 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ainakin vaikeampaa näin vanhempana. Varsinkin synnytyksen jälkeen on ollut, kun paikat paskana. Vuosi vuodelta seksihalutkin vähenee. Suurimmat halut oli siinä 18-vuotiaana ja helpoimmin tulin n. 20-vuotiaana (siis yhdynnässä).

Vierailija
15/24 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 23:37"]Mä olen saanut 16 vuotiaasta lähtien
[/quote]

Minäkin.

Vierailija
16/24 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on siitä kummallisia, että synnytyksen jälkeen yhdynnässä tulee orkkuja helpommin, mutta miehen orgasmi vaikeutuu, koska emättimestä on tullut ämpäri.

Vierailija
17/24 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyllä. Jopa 22 vuotiaana.

Vierailija
18/24 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 23:31"]Eivät, myös nuoremmat saavat.
Sain orkun poikaystävän kanssa 16-vuotiaasta eteenpäin aikalailla aina, olin päällä ja sai hinkata miten halusin. Muistan jopa kerran kun hän nukahti inttirasitteiden vuoksi kesken kaiken, mutta jatkoin kuitenkin ja hän heräs kun sain orkun ja laukes itse parilla pyllynpyöräytyksellä, heh. (Tuossa iässä sitä miestenkin stondis on niin hurja.)
Semmoisiakin parikin vuotta kestäneitä seurustelusuhteita oli myöhemmin valitettavasti joissa en lauennut koskaan.
Nyt olen yli 40 vuotta ja avioliitossakin jo 16 vuotta, tiedän tarkkaan miten saan orkun ja miten en.
[/quote]
Hei hienoa etten olekaan ainoa nainen maailmassa jonka kumppani on nukahtanut kesken seksin :D

Vierailija
19/24 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasmi ja orgasmi, kaupasta saa monenlaista olutta joo. Nuorempana myydään vain ykkösolutta, mutta awot kun olet saanut maistaa nelosolutta, niin ymmärrät tunteen.

Vierailija
20/24 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut niitä orkkuja yhdynnässä nuorempanakin, mutta seksi on parantunut 3-kymppisestä lähtien.

Nyt 4-kymppisenä olen ruvennut myös ejakuloimaan, ensin sormettamisesta ja nyt yhdynnässä. Ja se orgasmi vasta on jotain. Illan aikana laukean kymmeniä kertoja. Tälläisestä en ole osannut edes unelmoida nuorempana.