Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähtisitkö juhannuksena mökille tällä seuralla?

Vierailija
17.06.2015 |

Eli oli tarkoitus mennä mökille miehen ja 8kk ikäisen vauvan kanssa ja mukaan olisi tullut miehen kaks veljeä ja yks kaveri ja mun sisko. Ihan grillailua ja istuskelua ja pihapelejä ohjelmassa. Nyt selvisi että sinne olisi tulossa vaikka kuinka paljon lisää väkeä, kaikki lapsettomia nuoria pariskuntia ja sinkkuja jne. Meni kyllä halut viedä lapsi sinne metelin ja todennäköisesti juhlinnan keskelle. Edes mun sisko ei nyt vissiin voi tulla kun nukkumapaikkoja ei riittäisi eli siinä menee viimeinenkin "tuttu" seura ja apu lapsen kanssa hääräämiselle. Mitä te tekisitte? Lähtisitkö 8kk ikäisen kanssa sinne juhlijoiden keskelle? Eikö niillä muilla kans latistuis tunnelma kun yks tulee pienen lapsen kanssa sinne? En tiedä, ei huvita kyllä yhtään mut vaihtoehtona on sit jäädä yksin lapsen kanssa kotiin... Kiva juhannus.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen aika ihastunut mieheni veljeen ja kysynkin nyt, olisiko mahdollisuus lähestyä häntä siellä mökillä? ap

Vierailija
42/42 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 23:52"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 23:17"]

Olihan sitä omassakin lapsuudessa aina juhannusjuhlia joissa osa aikuisista joi, osa ei. Meistä tenavista pidettiin hyvä huoli ja kaikesta jäi hauskat muistot. 

[/quote]

Näinpä. Mutta kun nykyään lapset saavat traumoja, äidit eivät kestä elämää ilman alkoholia ja kiukuttelevat jos muut juovat jne. Enää juhliminen ei ole elämään kuuluva hilpeä ja mukava tapahtuma vaan jotain hyvin kiellettyä ja pahaa.

[/quote]

Tämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi