Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähtisitkö juhannuksena mökille tällä seuralla?

Vierailija
17.06.2015 |

Eli oli tarkoitus mennä mökille miehen ja 8kk ikäisen vauvan kanssa ja mukaan olisi tullut miehen kaks veljeä ja yks kaveri ja mun sisko. Ihan grillailua ja istuskelua ja pihapelejä ohjelmassa. Nyt selvisi että sinne olisi tulossa vaikka kuinka paljon lisää väkeä, kaikki lapsettomia nuoria pariskuntia ja sinkkuja jne. Meni kyllä halut viedä lapsi sinne metelin ja todennäköisesti juhlinnan keskelle. Edes mun sisko ei nyt vissiin voi tulla kun nukkumapaikkoja ei riittäisi eli siinä menee viimeinenkin "tuttu" seura ja apu lapsen kanssa hääräämiselle. Mitä te tekisitte? Lähtisitkö 8kk ikäisen kanssa sinne juhlijoiden keskelle? Eikö niillä muilla kans latistuis tunnelma kun yks tulee pienen lapsen kanssa sinne? En tiedä, ei huvita kyllä yhtään mut vaihtoehtona on sit jäädä yksin lapsen kanssa kotiin... Kiva juhannus.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 23:21"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 23:17"]Koko teidän perhe jää kotiin eli sinä, vauva ja mies. Ei oo mitään järkeä lähteä tollaseen ryyppyjuhannukseen mukaan. [/quote] Kolmannen kerran, ei ole kyse ryyppyjuhannuksesta, varmaan muutaman jotkut ottaa mut en myöskään voi varmaksi sanoa. Aika pidättyväistä porukkaa muutenkin miehen suku, varmaan ne kankeina istuis mökissä ja hörppis muutaman juoman ja siinä kaikki. En osaa kuvitella et siellä ketään mitään kaatokännejä joisi. Ap

[/quote]

Entäs panemiset? Haetaanko kylän juottolasta autollinen vieraita naisia paikalle jossain vaiheessa viikonloppua?

Vierailija
22/42 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee niinkuin itsestäsi oikealta tuntuu, itse en lähtisi mutta en myöskään kiristäisi miestä jäämään kotiin - nauttisin juhannuksesta vauvan ja Netflixin parissa kodin mukavuuksien äärellä paljon mieluummin kuin sateisella mökillä vieraiden ihmisten keskellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä menisin, tykkään ihmisistä ja voihan se lapsi kiertää sylistä syliin, ainoa mikä minua estäisi olisi paska sää ja kylmyys.

Vierailija
24/42 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 23:24"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 23:21"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 23:17"]Koko teidän perhe jää kotiin eli sinä, vauva ja mies. Ei oo mitään järkeä lähteä tollaseen ryyppyjuhannukseen mukaan. [/quote] Kolmannen kerran, ei ole kyse ryyppyjuhannuksesta, varmaan muutaman jotkut ottaa mut en myöskään voi varmaksi sanoa. Aika pidättyväistä porukkaa muutenkin miehen suku, varmaan ne kankeina istuis mökissä ja hörppis muutaman juoman ja siinä kaikki. En osaa kuvitella et siellä ketään mitään kaatokännejä joisi. Ap

[/quote]

Entäs panemiset? Haetaanko kylän juottolasta autollinen vieraita naisia paikalle jossain vaiheessa viikonloppua?
[/quote]

Tuskin xD

Vierailija
25/42 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 23:29"]No nyt ilmoittivat, että aikovat ryypätä rankasti ja nussia minua anaaliin.
Ap
[/quote]

Hahhhah, ihana trolli.

Oikea Ap

Vierailija
26/42 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai menisin. Menen muutenkin lasten kanssa kaikkialle, elämäni ei ole loppunut vauvaan. Siellähän se nukkuisi erillisessä mökissä ja te voisitte vaikka saunoa. Joku kuuntelisi itkuhälytintä. No problem. Ihme kun suomalaiset masentuu ja eristäytyy äitiyslomalla jos mitään ei voi tehdä ja vauvan kanssa täytyy olla kotona 24/7.

Vierailija
27/42 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, lopeta vitun kusipää!!!
Oikea Ap

Vierailija
28/42 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 23:35"]Tottakai menisin. Menen muutenkin lasten kanssa kaikkialle, elämäni ei ole loppunut vauvaan. Siellähän se nukkuisi erillisessä mökissä ja te voisitte vaikka saunoa. Joku kuuntelisi itkuhälytintä. No problem. Ihme kun suomalaiset masentuu ja eristäytyy äitiyslomalla jos mitään ei voi tehdä ja vauvan kanssa täytyy olla kotona 24/7.
[/quote]

Eli siis luottaisit että tuntematon vahtii itkuhälytintä kun oot saunassa ja menee sitten tuudittamaan vauvasi takaisin uneen sillä välin kun saunot? Hyvä äiti.

Vierailija
29/42 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 23:37"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 23:35"]Tottakai menisin. Menen muutenkin lasten kanssa kaikkialle, elämäni ei ole loppunut vauvaan. Siellähän se nukkuisi erillisessä mökissä ja te voisitte vaikka saunoa. Joku kuuntelisi itkuhälytintä. No problem. Ihme kun suomalaiset masentuu ja eristäytyy äitiyslomalla jos mitään ei voi tehdä ja vauvan kanssa täytyy olla kotona 24/7.
[/quote]

Eli siis luottaisit että tuntematon vahtii itkuhälytintä kun oot saunassa ja menee sitten tuudittamaan vauvasi takaisin uneen sillä välin kun saunot? Hyvä äiti.
[/quote]
Ties mitä pedofiileja moiseen porukkaan mahtuukin.

Vierailija
30/42 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin, jos kerran on oma erillinen nukkumatilakin. Mies saisi katsoa vauvaa sen aikaa kun saunon, muuten antaisin hänen juhlia. Jos siskoni haluaisi vielä lähteä, majoittaisin hänet vaikka patjalle samaan huoneeseen meidän kanssa. Olisin muun porukan mukana sen aikaa kun jaksaisin, sitten vetäytyisin kirjan kanssa sänkyyn.

Vierailija
31/42 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 23:35"]

Tottakai menisin. Menen muutenkin lasten kanssa kaikkialle, elämäni ei ole loppunut vauvaan. Siellähän se nukkuisi erillisessä mökissä ja te voisitte vaikka saunoa. Joku kuuntelisi itkuhälytintä. No problem. Ihme kun suomalaiset masentuu ja eristäytyy äitiyslomalla jos mitään ei voi tehdä ja vauvan kanssa täytyy olla kotona 24/7.

[/quote]

Mä en uskaltaisi jättää yksin nukkumaan. Tuon ikäinen jo osaa liikkuakin, meillä ainakin. Ja en menisi lapsen kanssa mihinkään juominkeihin. Voi sitä muutenkin lomailla.

Vierailija
32/42 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi ap puhui siitä, että luvassa on meteliä ja juhlintaa. Nyt sakki on pidttyväistä ja ei juo. En yritä ymmätää.

Miksi hääräisit aamupalaa ym. os et edes ole mökin emäntä? Vieraanahan sinäkin olisit?

Minusta kuulostaa ihan hauskalta juhannukselta. Luultavasti vauvanne saa paljon huomiota ja sylejä riittää. Sinä saisit seuraa, jossa saat puhua muustakin kuin vauva-arjesta (itse kaipasin tätä ätiyslomalla). Olet vauvan hoitaja, joten sinun ei varmastikaan tarvitse häärätä ja passata muita juhlijoita. Nukkupaikka on etäällä päämökistä, jossa saat vauvan kanssa nukkua jos haluat. Saat tutustua uusiin ihmisiin. Porukka ei vedä kaatokännejä, örvellä tai sairasta vuosisadan krapulaa. Mikä olikaan ongelma?

Vierailija
33/42 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 23:45"]Aluksi ap puhui siitä, että luvassa on meteliä ja juhlintaa. Nyt sakki on pidttyväistä ja ei juo. En yritä ymmätää.

Miksi hääräisit aamupalaa ym. os et edes ole mökin emäntä? Vieraanahan sinäkin olisit?

Minusta kuulostaa ihan hauskalta juhannukselta. Luultavasti vauvanne saa paljon huomiota ja sylejä riittää. Sinä saisit seuraa, jossa saat puhua muustakin kuin vauva-arjesta (itse kaipasin tätä ätiyslomalla). Olet vauvan hoitaja, joten sinun ei varmastikaan tarvitse häärätä ja passata muita juhlijoita. Nukkupaikka on etäällä päämökistä, jossa saat vauvan kanssa nukkua jos haluat. Saat tutustua uusiin ihmisiin. Porukka ei vedä kaatokännejä, örvellä tai sairasta vuosisadan krapulaa. Mikä olikaan ongelma?
[/quote]
Miehen veli oli myös uhannut polttaa hasista siellä!
Ap

Vierailija
34/42 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 23:44"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 23:35"]

[/quote]

Mä en uskaltaisi jättää yksin nukkumaan. Tuon ikäinen jo osaa liikkuakin, meillä ainakin. Ja en menisi lapsen kanssa mihinkään juominkeihin. Voi sitä muutenkin lomailla.

[/quote]

Olisi varmaan miesten ja naisten sauna erikseen kun porukkaa on paljon. Äiti ja isä siis ehk saunovat eri aikaan ja toinen voi vahtia vauvaa sillä aikaa. En ole ap, mutta näin meillä.

Vierailija
35/42 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 23:17"]

Olihan sitä omassakin lapsuudessa aina juhannusjuhlia joissa osa aikuisista joi, osa ei. Meistä tenavista pidettiin hyvä huoli ja kaikesta jäi hauskat muistot. 

[/quote]

Näinpä. Mutta kun nykyään lapset saavat traumoja, äidit eivät kestä elämää ilman alkoholia ja kiukuttelevat jos muut juovat jne. Enää juhliminen ei ole elämään kuuluva hilpeä ja mukava tapahtuma vaan jotain hyvin kiellettyä ja pahaa.

Vierailija
36/42 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en lähtisi. Vaikka miten olisivat selvin päin ja kiltisti, niin minua ei huvittaisi iso joukko tuntemattomia tyyppejä "suljetulla" alueella monta päivää. Varsinkin, jos olisin odottanut pientä porukkaa ja jos on pieni lapsikin mukana. En vain ole niin sosiaalinen ihminen.

Vierailija
37/42 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun miehesi pitäisi kyllä viettää juhannus sun ja vauvan kanssa. Te olette nyt perhe, ja muut tulee sen jälkeen. Ihmetyttää kyllä että aikuisten ihmisten tarvitsisi öykkäröidä juhannuksena ja olla kännissä. Mikä ihmeen pakko se on? Eikö voi vaan tehdä ruokaa ja juoda muutama lasillinen, ei humalaan asti?

Mun mielestä on todella sairasta, että suomalaiseen kulttuuriin kuuluu itsestäänselvänä se, että vauva ei voi osallistua aikuisten ihmisten juhannuksenviettoon, kun kaikki ovat kännissä. Etelänmaissa vauvat ja vaarit on mukana tavernassa.

Vierailija
38/42 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menette! Jos tosiaan erillinen nukkunapaikka ja kaikki. Et voi tietää, kuinka kiva juhannus on tulossa! Ehkä saat uusia ystäviäkin? Voi kai sieltä poiskin lähteä, jos ahdistaa.

Vierailija
39/42 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä menisi. En todellakaan nauttisi ja tuskin nauttisi lapsikaan. Aika jännä, ettei edes siskosi mahtunut mukaan.

Vierailija
40/42 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 00:10"]

Sun miehesi pitäisi kyllä viettää juhannus sun ja vauvan kanssa. Te olette nyt perhe, ja muut tulee sen jälkeen. Ihmetyttää kyllä että aikuisten ihmisten tarvitsisi öykkäröidä juhannuksena ja olla kännissä. Mikä ihmeen pakko se on? Eikö voi vaan tehdä ruokaa ja juoda muutama lasillinen, ei humalaan asti?

Mun mielestä on todella sairasta, että suomalaiseen kulttuuriin kuuluu itsestäänselvänä se, että vauva ei voi osallistua aikuisten ihmisten juhannuksenviettoon, kun kaikki ovat kännissä. Etelänmaissa vauvat ja vaarit on mukana tavernassa.

[/quote]

Minä taas en ymmärrä, miksi perhe olisi kummankaan vanhemman kohdalla este omalle elämälle. Tässä ap:n tapauksessa lähtisin kyllä mökille, ei se lapsi siitä rikki mene vaikka joku ottaisi enemmänkin. Mökillä minä olisin pääasiallisesti vastuussa vauvasta ja mies saisi viettää aikaa veljensä ja sukulaistensa kanssa vaikka pikkutunneille, minun vuoroni tulisi joku toinen kerta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi