cambridge kokemuksia ?
Olen harkinnut kokeilevani cambridgeä, kertokaa, oliko nälkä, miten paino putosi, mitä maksoi, mikä taso jne ?
Kommentit (6)
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 22:00"]Cambridge on tosi kiva kaupunki, kaunis ja sopivan kokoinen. Paino ei pudonnut, hintataso on kyllä Lontoota edullisempi.
[/quote]
Nii :) läskit on lepposii, mutta kokeilehan sinäkin cambridgeä ! :)
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 22:00"]Cambridge on tosi kiva kaupunki, kaunis ja sopivan kokoinen. Paino ei pudonnut, hintataso on kyllä Lontoota edullisempi.
[/quote]
Hehe ! Ap
En ihan tarkkaan muista miten sen tein, mutta toisen lapsen imetyksen jälkeen laihdutin Cambridgella noin 10 kg. Muistaakseni tasolla 1 tai 2, siis sillä, jossa syötiin lisäksi lihaa/kasviksia. Kyllä ne kilot aika nopeasti tippui. Mulla tuli tosi huono olo täyspaastolla koska kuitenkin liikuin. Kyllähän se kallista oli, muistaakseni siihen aikaan oli 3 euroa/annos, liekö nyt jopa kalliimpi? Eli kun päivässä 3 ja viikossa siis 21 annosta, niin tuli maksamaan 63 e viikossa. Nyt kolmannen lapsen jälkeen laihduttelen Nutrilettilla. Uskon että on aikalailla samaa "sontaa" mutta tosi paljon halvempaa. Nutrilett-pusseja saa Tokmannilta 25 kpl paketeissa hintaan 17,90 e. Siitä siis käyttää täyspaastolla 5 pv.
Tsiisus kuinka kallista !! Nutrilet voi tääläkin olla vaihtoehto... Ap
10 kiloa laihduin kunnes ohjaaja heitti minut ulos sanoen: "väärin laihdutettu". Tapaamiset olivat aina iltapäivällä-illansuussa, jolloin minun jalkaturvotukseni sai painon heittelemään punnitusten välillä kilokaupalla. Koska ohjaajan käyttämä Omron-kehonkoostumusvaaka tulkitsee nesteen rasvaksi (itselläni on kotona samanlainen, jos haluaa jotain vertailukelpoisuutta tuloksiin, on punnitukset tehtävä vakio-oloissa aina samaan aikaan), ei ohjaaja saanut mielihyväpalkintoaan - minun laskevaa rasvaprosenttiani. Itse en piittaa moisista mittauksista, minulle olisi riittänyt painonlaskukin.. mutta kun ei.
Cambridge-tuotteet maistuivat hyvältä ja niiden käyttö oli helppoa. Ilman muusta ravinnosta saatua hiilihydraattia kärsin kuitenkin valtavista kallonpohjan säryistä. Niinpä aloin syödä täysjyväruisnäkkileipää lisäksi. Tällä sain ohjaajan vihat niskoilleni, hänen mukaansa Cambridge-pussi pitää nälkää, kun siinä on kuitua, näkkileipä ei pidä nälkää (vaikka yhdessä näkkileipäpalassa on sama kuitumäärä kuin yhdessä pussissa). Minun kokemuksellani ei ollut hänelle merkitystä. Tämäkin järjettömyys aiheutti päänsärkyä.
Joka tapauksessa, jos ohjaaja ei olisi lopettanut tätä laihdutusharrastustani, olisin laihtunut (vielä 15 kiloa lisää, se oli tavoite). Niin ei sitten päässyt käymään.
Cambridge on tosi kiva kaupunki, kaunis ja sopivan kokoinen. Paino ei pudonnut, hintataso on kyllä Lontoota edullisempi.