Onko realistista pudottaa kahdessa kuukaudessa 6 kg?
Kommentit (57)
On mutta aika kovaa työtä se vaatii. Olen itse pudottanut 10kg 3 kuukaudessa vähentämällä kaloreita ja hiilareita paljon, eli karppaamalla. Liikuntaa 4 kertaa viikossa, kuntosali ja hölkkä. Tästä on vuosia aikaa.
Minä pudotin 7 kg 4 viikossa pussikeitoilla 600 kcal/päivä. Sitten puolen vuoden päästä putosi hiuksia runsaasti mutta kasvoivat takaisin. JA painoa tuli vuodessa 8 kg takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Miten pistit elämäntavat uudiksi? Olen todella valmis siihen. Ap
Ruokailu täysin uusiksi eli terveellisempi ruoka ja annoskoot huomattavasti pienemmiksi, mapostelu pois. Liikuntana pitkät kävelylenkit (min 10 km).
Vierailija kirjoitti:
En aio käyttää mitään pussikuureja. Ap
Kannattaa tehdä se silleen.
Vierailija kirjoitti:
En aio käyttää mitään pussikuureja. Ap
Hyvä, ei kannatakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruokailu täysin uusiksi eli terveellisempi ruoka ja annoskoot huomattavasti pienemmiksi, mapostelu pois. Liikuntana pitkät kävelylenkit (min 10 km).
Kerro hieman tarkemmin. Vähensitkö hiilareita radikaalisti, vaan söitkö tavallista kotiruokaa pienempiä annoksia ja jätit vain kaiken hötön pois? Ap
Mahdollista, mutta se mitä tuo 6kk sisältää niin on sitten eri asia. Jos on paljon nestettä kehossa niin se lähtee helposti jos ei terveysongelmat sitä estä. Sitten kun seuraavaksi lähtee lihasta niin kyllä tuo mahdollista on. Lihas painaa 20% enemmän kuin läski. Joten lihaksista kannattaa päästä eroon niin lähtee nopeammin tuo 6kg.
Vierailija kirjoitti:
Minä pudotin 7 kg 4 viikossa pussikeitoilla 600 kcal/päivä. Sitten puolen vuoden päästä putosi hiuksia runsaasti mutta kasvoivat takaisin. JA painoa tuli vuodessa 8 kg takaisin.
Mäkin pudotin nutrileteilla jonkun 10 kiloa ja sitten hiukset lähti. Tuosta on aikaa jo pari vuotta eikä ne ole vieläkään kasvaneet kunnolla takaisin. Paino tuli kyllä korkojen kera. En suosittele kellekään.
Todellakin. Putosi kuukaudessa tuon 6kg verran kun aloitti detoxin. Ei alkoholia, kofeiinia, punaista lihaa, sokeria, vehnätuotteita, lehmänmaitotuotteita. Puolet tuosta lähtee jo pelkkänä nesteenä kehosta. Kuulostaa pahalta mutta ei ole, ei ollut edes nälkä. Voi syödä kanaa, kalaa, fetaa, halloumia, tummaa riisiä, perunaa, kauraleipää, siemennäkkäreitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro hieman tarkemmin. Vähensitkö hiilareita radikaalisti, vaan söitkö tavallista kotiruokaa pienempiä annoksia ja jätit vain kaiken hötön pois? Ap
En vähentänyt hiilareita mitenkään (muuta kuin sen hötön osalta), normaalia kotiruokaa söin pienempiä annoksia ja lisäsin kasviksia ja hedelmiä sekä oliiviöljyä. Herkkuja en poistanut kokonaan, mutta söin niitä harvemmin ja määrällisesti 90% vähemmän kuin aiemmin (esim. ennen meni iso suklaalevy tai sipsipussi yhdeltä istumalta tai 3 pullaa kerralla. Joka päivä jotain herkkua. Vaihdoin suklaalevyn patukkaan ja ison sipsipussin 40 g pussiin ja 3 pullaa yhteen pullaa, ja söin niitä huomattavasti harvemmin. Tarpeeksi kauan kun oli ilman niin ei tehnyt niin mielikään enää).
Mä tiputin 18kg 2.5/kk. Alkuun 2 paastopäivää. Sitten kaikki hiilarit pois, tilalle juustoja, kalaa, vihanneksia, pähkinöitä,munia..Paljon sitruunavettä.
Alkuun kamalaa, sitten helppoa. Nykyäänkin syön hiilareita vähän, max pari kertaa viikossa pitsaa tai pastaa.
Myöhemmin paino putosi vielä 3kg lisää ja siinä on pysynyt. Herkuttelen suklaalla kerran pari viikossa ja tosiaan esim pitsalla, mutta kun muuten pysyy hiilarit vähissä niin paino ei nouse.
Tsemppiä! Ja niin, marjoja söin myös
Tuossa on karkeasti 20 kg ylipainoa, joten pitäisi onnistua helposti. Viikkoa kohti ei tarvitse lähteä kuin vajaa kilo. Kun siistit ruokavaliosta ylimääräiset höttöhiilarit pois ja lisäät kasviksia niin ekana viikkona voi lähteä jo 2 kg, koska suolen sisältö tyhjenee ja nestettä poistuu. Sen jälkeen on enää neljä kiloa seitsemälle viikolle eli noin puoli kiloa viikossa. Ihan realistinen ja terveellinen tahti.
Kiitos kovasti vastaajille.
Mitä mieltä olette pätkäpaastosta? Olisko se yksi hyvä elementti tähän projektiin vai kannattaako skipata se ajatus? Ap
On jos pystyy saamaan viikossa n 7000 miinuskaloria. - 1000 päivässä. Itsellä ei onnistuisi koska normaali päiväannokseni on n 1500kcal. Viidelläsadalla / pvä ei 8 vkoa jaksaisi
On. Mulla putosi noilla mitoilla 12 kg kahdessa kuukaudessa kun pistin elintavat täysin uusiksi.