Ennen nuoret juttelivat keskenään tytöistä/ pojista tms
Nykyään he kyselevät toisiltaan; mikä on heidän sukupuoli identiteettinsä eli se onkin nyt mielipide kysymys!? Aika hämmentävää, vai mitä!?
Kommentit (6)
Valetta! Koko aloitus päin prinkkalaa! Jos et ymmärrä jotain asiaa, älä tule tänne kirjoittamaan soopaa! Eivät kysele nuoret toistensa sukupuoli-identiteettiä vaan harrastavat, juttelevat, liikkuvat, lukevat läksynsä ja kokoontuvat vapaa-aikana ihan niinkuin ennenkin!
Lopeta höyrypuheesi ja mene pois!
Ja tämä siis ap:lta, jonka ainoa todellinen kontakti nuoriin on, että hän oli itse sellainen pari vuosikymmentä sitten.
Musta paras kuulemani sukupuolipronomini tällä hetkellä on "demoni". Demi-seksuaali (ennen aikaan oli vaan ihmisiä, jotka ei harrastaneet irtosuhteita) on myös hassu sukupuolipronomini.
Aina on nuorisolla ollut identiteettejä, ja aina tulee olemaan. Ja aina on keski-ikäiset kauhistelleet, ja vanhukset nauraneet keski-ikäisille että etkö muista kuinka nololta ITSE näytit nuorena.
Minä pukeuduin 90-luvulla sen aikaisen hiphop-kulttuurin mukaisesti, ja äiti kauhisteli. Löysinpä sitten äidin nuoruuden kuvia, ja jestas sitä tupeerattua tukkalaitetta ja niitä hämähäkinkoipiripsiä! Mahtoi mummo-parkaa hävettää...
Vierailija kirjoitti:
Ja tämä siis ap:lta, jonka ainoa todellinen kontakti nuoriin on, että hän oli itse sellainen pari vuosikymmentä sitten.
Parikymmentä vuotta? Oletan että hän on nyt yli 50 Ja yksin ja ‚masentunut‘ tai ainakin ‚ahdistunut‘ ja pelkää tietysti kaikenlaisia muutoksia!
Seksuaalissävytteinen juttelu on #metoo.
Ja vieraiden ihmisten sukupuolten olettaminen on transfobiaa.