MTV3 kansalaistottelemattomuus - juuri nyt
Miten voidaan edes ajatella, että ihmisillä on oikeus rikkoa säädettyjä lakeja, jos hänestä siltä tuntuu?? Kun kuuntelee tuota keskustelua, niin ei ole vaikea ymmärtää miksi älykkäät ihmiset äänestävät kokoomusta. Kuin tuo vasemmistoliiton edustaja voi yhdistää aparthaidin, Venäjän ja USAn rotusyrjinnän meidän mielenosoituksiin. Typerä nainen.
Erittäin typerää oli myös, että meidän sisäministeri, joka vastaa poliisin toiminnasta käytännössä, voi mennä laukomaan tuollaisia sammakoita, että kansalaistottelemattomuus on hyväksyttävää. Poliisia ei tarvitse totella jos siltä tuntuu... Sisäministerillä on täysin väärä ajatusmaailma tuohon tehtävään. No toisaalta onhan meillä liikenneministerinä ajokortiton hemmo (oli ainakin joskus). Puuttuu vielä, että puolustusministerinä olisi pasifisti,,,
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Helsinkiläiset. Pysykää kaukana muualta Suomesta.
Teistä ei seuraa kuin ongelmia Suiomen kansalle.
Nyt syy on hesalaisten kun autot hinattiin pois ja tarpeeksi porukkaa ei tullut paikalle?
Vierailija kirjoitti:
Ai Helsinkiläiset ongelma? Nuo mielenosoittajat kotteroineen tulivat maalaiskunnista isolle kirkolle hölmöilemään ja keräämään jutustelun aiheita Esson baariin taas. Kyllä se ongelma löytyy ihan muualta kuin Helsingistä.
Valtio on kansaa varten eikä toisinpäin. Jos ja kun jokin asia on väärin niin totta kait siitä pitää osoittaa mieltä ja ainakin yrittää vaikuttaa. Minä en ymmärrä miksei saa päihtyä alkoholia vähemmän haitallisella päihteellä? Valtio on tästä tuominnut minut jo kerran. Ketään en lyönyt. Keneltäkään en varastanut. Kukaan ei tekojeni takia vaarantunut.
Saan juoda itseni vaikka katkokävelijäksi mutta jointtia en saisi polttaa. Aivan varmasti huomaamaton kapinani jatkuu. Tuomio tulee jos tulee. Oma pää niin oma on valintani.
Vierailija kirjoitti:
Eihän ne häiriköijät helsinkiläisiä olleet.
Vierailija kirjoitti:
Valtio on kansaa varten eikä toisinpäin. Jos ja kun jokin asia on väärin niin totta kait siitä pitää osoittaa mieltä ja ainakin yrittää vaikuttaa. Minä en ymmärrä miksei saa päihtyä alkoholia vähemmän haitallisella päihteellä? Valtio on tästä tuominnut minut jo kerran. Ketään en lyönyt. Keneltäkään en varastanut. Kukaan ei tekojeni takia vaarantunut.
Saan juoda itseni vaikka katkokävelijäksi mutta jointtia en saisi polttaa. Aivan varmasti huomaamaton kapinani jatkuu. Tuomio tulee jos tulee. Oma pää niin oma on valintani.
Ei tarvitse ymmärtää, Suomen laki sanoo näin. Vähän sama kuin kiukuttelisit miksi tässä saa ajaa vain 80kmh, kun mun mielestä 100kmh olisi ihan ok. Lait ovat sitä varten ettei jokaisen yksilön mielipidettä tarvitse alkaa tulkitsemaan, koska mielipiteitä = p..reikiä.
No minä en ainakaan tottele tätä nykyhallitusta enkä noita THL:n retkuja pätkääkään tai muitakaan julkisuudenkipeitä "asiantuntijoita". He ajaa ihan puhtaasti omaa etuaan, ja vaikka tapattavat kansan, jos hyötyvät siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse ymmärtää, Suomen laki sanoo näin. Vähän sama kuin kiukuttelisit miksi tässä saa ajaa vain 80kmh, kun mun mielestä 100kmh olisi ihan ok. Lait ovat sitä varten ettei jokaisen yksilön mielipidettä tarvitse alkaa tulkitsemaan, koska mielipiteitä = p..reikiä.
Ei tosiaan ole sama tai edes verrattavissa oleva asia. Liikennesäännöt on aivan eri asia kuin päihde/huume lait. Autoillut olen yli 30 vuotta ja siitä on saldona yksi parkkisakko. Voi siis sanoa että osaan noudattaa sääntöjä. Satunnaisen pajauttelun aloitin myös 18 vuotiaana. Nyt viiskymppisenä kysyn edelleen mikä siinä viihdekäytössä on että sen pitää olla rikos?
Oikeasti itseen kohdistuva teko joka ei vaikuta muihin. Jos ihan rehellisesti verrataan ainoaan lailliseen päihteeseen niin sehän vaikuttaa suht usein haitallisesti muihin ihmisiin. Näkeehän sen tuomioistakin. Pelkästään henkirikokset niin alkoholi on mukana 8/10 osuudella.