Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hierojan oikeus laskuttaa viime tipassa peritty hoito

Vierailija
17.06.2015 |

Tiedän, että hoito pitää peruuttaa 24 h ennen hoitoa, tai muuten menee täysi maksu. Näin näkyi lukevan hoitolan seinässää. Jokin aika sitten jouduin perumaan ajan 40 min. ennen aikaa, koska töistä lähtiessä minulle sattui työtapaturma, jonka vuoksi jouduin päivystykseen ja sairaslomalle. Puhelun aikana ei ollut mitään siitä, että peruminen tässä vaiheessa maksaa. Olisin sitten vaikka jonkin perheenjäsenen voinut pyytää käyttämään aikani, jos tämän olisin tiennyt. Tänään kävin sitten taas hierojalla, jossa veloitettiin kaksi käyntiä, toki tämä kerrottiiin vasta hieronnan jälkeen. Eikö edes pätevistä syistä voi jättää laskuttamatta, mistä hitosta olisin tiennyt 24 h aikaisemmin, että minulle tapahtuu tapaturma?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vuokraat auton kahdeksi päiväksi, menee vuokra siltäkin ajalta kun se seisoo parkissa sinun pihassasi. Samoin hierojan pöytä on sinulle varattu, vaikka et itse olisikaan paikalla.

Vierailija
42/51 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 18:15"]

Miksi yrittäjä jättäisi laskuttamatta, kun hänen elinkeinonsa, yrityksen olemassaolo perustuu siihen, että hän laskuttaa?

[/quote]

Tässä kyseisessä poikkeustapauksessa juuri tuosta syystä yrittäjän olisi kannattanut jättää laskuttamatta. Eri asia olisi, jos ap olisi esim. jättänyt vaan menemättä eikä olisi ilmoittanut asiasta lainkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan halua näitä aikojaan viime hetkellä peruvia asiakkaakseen. Itse pidän itsestäänselvänä että maksan, jos viime tingan peruutukseni vuoksi hieroja, parturi tms ei saa maksavaa asiakasta tilalle. Hävettäisi mennä enää uudestaan, jos olisin yrittänyt luikerrella maksamisesta, kyllä palveluntarjoaja pitää sen verran arvostaa.

Vierailija
44/51 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 19:00"]

Ei kukaan halua näitä aikojaan viime hetkellä peruvia asiakkaakseen. Itse pidän itsestäänselvänä että maksan, jos viime tingan peruutukseni vuoksi hieroja, parturi tms ei saa maksavaa asiakasta tilalle. Hävettäisi mennä enää uudestaan, jos olisin yrittänyt luikerrella maksamisesta, kyllä palveluntarjoaja pitää sen verran arvostaa.

[/quote]

Yrittäjä ei siis halua pitkäaikaista asiakasta, joka ei ole aiemmin peruutellut aikojaan ja nyt yhden kerran äkillisen tapaturman ja ensiapuun joutumisen vuoksi peruuttaa? Tuollaisella yrittäjällä menee ilmeisen hyvin, eikä nähtävästi tarvitse eikä kaipaa asiakkaita ylipäänsä.

Vierailija
45/51 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäasiallista maksattaa molemmat kerrat seuraavalla kerralla. Olisin kieltäytynyt. Varsinkin jos peruttaessa asiasta ei ole mainittu niin turha yrittää laskuttaa.

Vierailija
46/51 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 22:26"]

[/quote]

Yrittäjä ei siis halua pitkäaikaista asiakasta, joka ei ole aiemmin peruutellut aikojaan ja nyt yhden kerran äkillisen tapaturman ja ensiapuun joutumisen vuoksi peruuttaa? Tuollaisella yrittäjällä menee ilmeisen hyvin, eikä nähtävästi tarvitse eikä kaipaa asiakkaita ylipäänsä.

[/quote]

Mitäs jos joka toinen asiakas on tämmöinen viime tipassa-peruja? Aina löytyy joku "hyvä" syy mikä vain pitäisi ymmärtää ja yrittäjän kärsiä selkänahassaan.

Vierailija
47/51 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 22:40"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 22:26"]

[/quote]

[/quote]

Mitäs jos joka toinen asiakas on tämmöinen viime tipassa-peruja? Aina löytyy joku "hyvä" syy mikä vain pitäisi ymmärtää ja yrittäjän kärsiä selkänahassaan.

[/quote]

Mitäs jos ei ole? Kyllä yrittäjän kannattaisi pitää uskollisista ja pitkäaikaisista asiakkaistaan kiinni, ap ainakin oman kuvauksensa mukaan on ollut sellainen. No, nyt on entinen asiakas, ilmeisesti yrittäjä siis sai haluamansa.

Vierailija
48/51 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se hieroja ei joutunut työskentelemään, vaan sai levätä tai tehdä yrittäjän paperihommiaan.
.
Typerää oli laskuttaa, kun tuskin asiakas enää käy, vaan haukkuu hierojaa kaikille ahneeksi.
.
Entäs, jos hierojalle olisi tullut työtapaturma just ennen ap:n aikaa ja ei olis pystynyt hieromaan. Olisko korvannut ap:lle vaikka taksin, jos ap okisi saapunut taksilla. Tai korvannut ap:lle menetetyn työ/vapaa-ajan, jonka käytti turhaan matkaan.

Vierailija
49/51 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupaisaa kuinka tää on asia josta nousee aina kauhea paskamyrsky. Miten kampaaja/hieroja/hammaslääkäri kehtasi periä hoidon hinnan kun mulle tuli ihan yhtäkkiä mahatauti/parempaa tekemistä/unohdin vaan perua.

Vierailija
50/51 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi. Sen hierojan aika ei ole ilmaista. Pistä vakuutuksista menemään niin saat omasi takaisin. Miksi et itse suoraan kysynyt että sopiiko jos pistätkin miehesi tuolle ajalle. Jälkiviisaus parasta viisautta?

Vierailija
51/51 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 22:50"]Se hieroja ei joutunut työskentelemään, vaan sai levätä tai tehdä yrittäjän paperihommiaan.
.
Typerää oli laskuttaa, kun tuskin asiakas enää käy, vaan haukkuu hierojaa kaikille ahneeksi.
.
Entäs, jos hierojalle olisi tullut työtapaturma just ennen ap:n aikaa ja ei olis pystynyt hieromaan. Olisko korvannut ap:lle vaikka taksin, jos ap okisi saapunut taksilla. Tai korvannut ap:lle menetetyn työ/vapaa-ajan, jonka käytti turhaan matkaan.
[/quote]
Vittu mikä idiootti olet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän