Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tytär suuttui tulisesti.

Vierailija
17.06.2015 |

Kielsin tyttären poikaystävää tulemasta tytön syntymäpäiville, jonne oli tulossa paljon sukulaisia.

Synttärit olivat eilen, ja tyttö kaikkien kuulleen huutaa kovaan ääneen:
"Ai niin, äiti ei muuten antanut tuoda teille näytille mun poikaystävää! Poikaystävä tulee kuitenkin kohta tänne, että äiti voi painua muualle."

Miten noloa! Kaikki vieraat alkoivat katsoa minua ilkeästi, ja kyselivät miksi poikaystävä ei saanut tulla.
Tytär täytti 17v, ja ovat seurustelleet nyt 2 vuotta.
Olin miehellenikin väittänyt että poikaystävä ei pääse paikalle, joten nyt sain huudot häneltäkin.

Kun poikaystävä saapui juhliin, kaikki alkoivat jutella hänelle ja vieraat vielä lähtiessään kehuivat poikaystävää ja tyttöä kauniiksi pariksi.

En olisi halunnut poikaystävää juhliin, koska tuntuu että tyttö on koko ajan hänen kanssaan. Tyttö on eilisestä lähtien vittuillut ja huutanut minulle päin naamaa, koska olen kuulemma kusipää.

Olinko minä kusipää? Eikö perhejuhla ole _perhe_juhla? Tuntuu että olen kamala äiti :(
Tiedän kuullostaa provolta, mutta ei ole! Olisin vaan halunnut viettää aikaa tyttöni kanssa.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kusipää.
T.15v

Vierailija
2/52 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta vähän turhan tiukka olit. Ymmärrän miksi tytär sanoi kusipääksi. Ne oli kuitenkin TYTTÄREN synttärit, ja siksi jos tytär sen poikaystävän mukaan tahtoo, sen pitäisi olla ok. Eri asia jos olisi jonkun muun sukulaisen synttäreille tai häihin tms sitä raahaamassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jumalauta miten tyhmä olet.

Vierailija
4/52 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet Kusipää

Vierailija
5/52 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin suuttunut kanssa. Ja miten voit juuri synttäreillä viettää aikaa tyttäresi kanssa, jos sukulaisia on paljon? Synttärit on tärkeä juhla ja kaikki haluavat, että tärkeät ihmiset ovat paikalla. Järjestä sinulle ja tyttärellesi yhteistä aikaa? Syömään, elokuviin, shoppailemaan? Varmaan leppyisi myös :)

Vierailija
6/52 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö poikaystävä muka ole perheenjäsen???
N16

Vierailija
7/52 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 16:26"]Itse olisin suuttunut kanssa. Ja miten voit juuri synttäreillä viettää aikaa tyttäresi kanssa, jos sukulaisia on paljon? Synttärit on tärkeä juhla ja kaikki haluavat, että tärkeät ihmiset ovat paikalla. Järjestä sinulle ja tyttärellesi yhteistä aikaa? Syömään, elokuviin, shoppailemaan? Varmaan leppyisi myös :)
[/quote]

Ei tytär koskaan halua viettää aikaa kanssani :/
Ap

Vierailija
8/52 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 16:27"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 16:26"]Itse olisin suuttunut kanssa. Ja miten voit juuri synttäreillä viettää aikaa tyttäresi kanssa, jos sukulaisia on paljon? Synttärit on tärkeä juhla ja kaikki haluavat, että tärkeät ihmiset ovat paikalla. Järjestä sinulle ja tyttärellesi yhteistä aikaa? Syömään, elokuviin, shoppailemaan? Varmaan leppyisi myös :) [/quote] Ei tytär koskaan halua viettää aikaa kanssani :/ Ap

[/quote]Onko ihmekään jos kuvaamasi on tyypillistä käytöstä sinulle? 

Vierailija
9/52 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävä on perheenjäsen! Kyllä minunkin lapsien poika ja tyttöystävät on aina tervetulleita!
N50

Vierailija
10/52 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävä on kyllä perheenjäsen. Minäkin suuttuisin.
N17

Vierailija
11/52 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissako pitää olla että saa kutsua oman kumppanin syntymäpäiville?

Vierailija
12/52 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ovat jo 2 vuotta seurustelleet, niin silloin tyttäresi pitää poikaystäväänsä osana perhettä ja niin pitäisi sinunkin! Teit kyllä suuren luokan mokan, jonka korjaamiseen voi mennä aikaa... Jos olisit halunnut viettää kahdenkeskistä aikaa tyttäresi kanssa ratkaisu olisi ollut päivä hemmotteluhoidoissa, shoppailua tms. Oma isäni teki melkein samanlaisen mokan, kun meni sanomaan minulle, että voisimme vähentää sitä poikaystävän kanssa tapailua, ettei tunteet KULU LOPPUUN. Meinasin kysyä, että onko hän jo kyllästynyt äitiin näin 25 vuoden yhdessäolon jälkeen... Mutta juu, onnea vaan välien selvittelyyn. Kusessa olet kaulaasi myöten ja ihan hyvästä syystä. Aloita anteeksipyynnöllä kummaltakin nuorelta ja sen jälkeen joudut tekemään vielä ihan helvetisti töitä välien palauttamiseksi.

Vierailija
13/52 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 16:27"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 16:26"]Itse olisin suuttunut kanssa. Ja miten voit juuri synttäreillä viettää aikaa tyttäresi kanssa, jos sukulaisia on paljon? Synttärit on tärkeä juhla ja kaikki haluavat, että tärkeät ihmiset ovat paikalla. Järjestä sinulle ja tyttärellesi yhteistä aikaa? Syömään, elokuviin, shoppailemaan? Varmaan leppyisi myös :)
[/quote]

Ap
[/quote]Haloo pahvi. Se on 17-vuotias. On jo aikakin alkaa katkomaan napanuoraa oikein kunnolla. Ja kuvittelitko, että kusipäisellä tempauksellasi tyttäresi alkaa viettämään enemmän aikaa kanssasi?
T: mies 45v.

Vierailija
14/52 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 16:30"]Naimisissako pitää olla että saa kutsua oman kumppanin syntymäpäiville?
[/quote]

No minä en oikein aina tiedä miten menetellä, koska minulla oli kova kuri lapsena. Tyttö on kyllä aina mennyt yökylään jne. Mutta minä en saanut tehdä mitään tuollaista tuossa iässä.
Ap

Vierailija
15/52 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytär tulee viettämään aikaa kanssasi entistäkin vähemmän tuollaisella käytöksellä. Tietenkin poikaystävällä on oikeus tulla tyttöystävänsä juhliin. Tytönhän se vieraslista on oikeus koota. Itse voit kyllä päättää että mahdollisesti tulevaa sulhoa ei esim joulupöydässänne näy, mutta silläkin vain pilaat välejä tyttäreesi. Anna siimaa, tuo on aikaa jonka lapsi muistaa pitkään ja lapsi alkaa itsenäistyä. Jos tilanne menee yhtään niin kuin meidän lapsilla ja lähes kaikilla muillakin, lähennytte uudestaan lapsen aikuistuttua. Rakkautta on myös päästää irti, vähitellen.

Vierailija
16/52 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 16:27"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 16:26"]Itse olisin suuttunut kanssa. Ja miten voit juuri synttäreillä viettää aikaa tyttäresi kanssa, jos sukulaisia on paljon? Synttärit on tärkeä juhla ja kaikki haluavat, että tärkeät ihmiset ovat paikalla. Järjestä sinulle ja tyttärellesi yhteistä aikaa? Syömään, elokuviin, shoppailemaan? Varmaan leppyisi myös :)
[/quote]

Ap
[/quote]

Ihmekö tuo on...

Vierailija
17/52 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 16:27"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 16:26"]Itse olisin suuttunut kanssa. Ja miten voit juuri synttäreillä viettää aikaa tyttäresi kanssa, jos sukulaisia on paljon? Synttärit on tärkeä juhla ja kaikki haluavat, että tärkeät ihmiset ovat paikalla. Järjestä sinulle ja tyttärellesi yhteistä aikaa? Syömään, elokuviin, shoppailemaan? Varmaan leppyisi myös :) [/quote] Ei tytär koskaan halua viettää aikaa kanssani :/ Ap

[/quote]

Siihen on syynsä.
-m35

Vierailija
18/52 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, näitä lukiessa olen kiitollinen siitä että oma äiti otti poikakaverini heti perheenjäseneksi kun olin 17. Samoin anoppi salli aina mun vierailut kotonaan. Sallii edelleen :) Nyt siis ikää 24 vee.

Tuli paha mieli pojan puolesta. Olisi kamala olo jos seurustelukumppanin vanhempi käyttäytyisi mua kohtaan tolleen.

Vierailija
19/52 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minun mielestä poikaystävä EI OLE perheenjäsen. Ei edes tyttäreni mies ole MINUN perheeni jäsen vaan tyttäreni perheen. Mutta oli kyllä aika tylyä kieltää tulemasta synttäreille :(

Vierailija
20/52 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 16:30"]Jos ovat jo 2 vuotta seurustelleet, niin silloin tyttäresi pitää poikaystäväänsä osana perhettä ja niin pitäisi sinunkin! Teit kyllä suuren luokan mokan, jonka korjaamiseen voi mennä aikaa... Jos olisit halunnut viettää kahdenkeskistä aikaa tyttäresi kanssa ratkaisu olisi ollut päivä hemmotteluhoidoissa, shoppailua tms. Oma isäni teki melkein samanlaisen mokan, kun meni sanomaan minulle, että voisimme vähentää sitä poikaystävän kanssa tapailua, ettei tunteet KULU LOPPUUN. Meinasin kysyä, että onko hän jo kyllästynyt äitiin näin 25 vuoden yhdessäolon jälkeen... Mutta juu, onnea vaan välien selvittelyyn. Kusessa olet kaulaasi myöten ja ihan hyvästä syystä. Aloita anteeksipyynnöllä kummaltakin nuorelta ja sen jälkeen joudut tekemään vielä ihan helvetisti töitä välien palauttamiseksi.
[/quote]

Poikaystävä on vain niin ärsyttävä. En ymmärrä miksi tytön piti valita tuo poika. Huomasi juhlissakin kun poika katsoi minua halveksuen.
Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi