Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onko DIAKiin vaikea päästä?

Vierailija
02.07.2015 |

Kaveri pääs, mut eikö sinne oo helpompi päästä ku muihin amkeihin?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtä vaikeaa kuin muihinkin ammattikorkeakouluihin, katso vaikka tilastoja. Kuulostat muutenkin ärsyttävältä ja kateelliselta kaverilta.

Vierailija
2/8 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diakiin on monesti ollut jopa vaikeampaa päässä kuin moniin muihin amkeihin pääkaupunkiseudulla. Ole vaan reippaasti ylpeä kaveriso suorituksesta ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut eiks se oo kristillinen? Luulis et se karsia halukkaita hakijoita. Kuka nyt haluu töitä hakuessaan kertoo et on valmistununjostsi kirkosta?

Vierailija
4/8 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni voisi sanoa, että mihinkään suuren kaupungin korkeakouluun ei ole helppo päästä.

Vierailija
5/8 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin pääsin Diakiin, enkä kyllä itse pidä saavutusta minään.. En tiiä miksi. :|

Vierailija
6/8 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni valmistui Helsingin Diak:sta sairaanhoitajaksi. Ihan normi ammattikorkea, ei uskonnollinen. Kaipa se Diak nimi tulee jostain historian uskonnollisesta jutusta mut Diak ammattikorkea on kyllä ihan uskonnoton ja ihan normaali amk kuten metropolia, haaga helia ja laurea.

Vierailija
7/8 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 00:16"]Minun mielestäni voisi sanoa, että mihinkään suuren kaupungin korkeakouluun ei ole helppo päästä.
[/quote]
yhdyn tähän

Vierailija
8/8 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

on helmpompi päästä jos valitsee kirkollisen koulutuksen lisäksi, esim diakoni sosionomi