Ystävä suuttui kännykkäni tekemästä yhdyssanavirheestä
Niin,siinäpä Se otsikossa lukee.Omistan älypuhelimen jossa on hemmetin ärsyttävä tekstinkorjaus,en jaksa koko ajan korjata joka ikistä sanaa jonka Se muuttaa,etenkin jos kirjoitan nopeasti.Nyt sitten kaveri suuttui kun viestissä ei ollutkaan erisnimi yhdyssanana niin kuin oikeasti on.En huomannut sitä kun viestiä lähetin,kirjoitin nopeasti ja känny tekee siihen kohtaan välin itse.Nyt Se sitten suuttui.
Miks naispuoliset kaverit on niin vitun vaikeita?En jaksa sitä kun koko ajan pitää olla varpaisillaan että mitenköhän taas loukkaa.Yhdelle kaverille ei voi enää puhua omasta poikaystävästä kun alkaa arvostella meidän välistä käyttäytymistä, Yks kaveri suuttui kun en Facebookissa nähnyt hänen viestejään ryhmäkeskustelussa(ei selain niitä päivittänyt kuin vasta myöhemmin).Miksi kaikki aina automaattisesti kuvittelee että olen tahallani ilkeä kun en sitä todellakaan ole?????Olen yrittänyt opetella huomaavaiseksi ystäväksi jo vuosia,kuuntelen sydänsurut ja työangstit,kyselen kuulumisia yms.Vittu mikään riitä!Sama kai Se on olla vaan oman miehen kanssa kun Se ei pidä mua täyspaskana.
Olen puhunut,ugh.
Ja ei ole trolli,oiskin...:(
Kommentit (10)
Joo, sun tekstiä on kyllä paskamainen lukea.
Älä sure. Mun känny korjasi pomolle osoitetun viesti "olenseminaarissa" "olen selibaatissa".:D
Hankkiudu eroon tollasista paskoista
Onks tää joku vitsi? Siis että ystävä valittaa yhdys sana virheestä, vaikka koko muukin teksti on lähes lukukelvotonta?
Mä suutuin sulle siitä ettet laita väliä pisteen jälkeen >:( Raivostuin suorastaan.
Sen tekstin automaattikorjailun saa pois päältä, jos se kerran niin ärsyttää.
Nyt alkoi oikein askarruttaa, minkä sanan sinä kirjoitit väärin, jos se kerran oli ainoa asia, josta kaverisi valitti.
Ystäväsi on Mulkku. Olipa nainen tai mies ihansama. Sorry kirotusvirheeni.
Onpa sulla rasittavia ystäviä. :D Mullakin puhelin korjailee usein omiaan, ei sellasesta voi suuttua?!