SUURI BB GALLUP: Mikan vai Sorellan puolella
Kaikki vastaamaan...
Kommentit (73)
elää jotain teini-idoli-ihastus-vaihetta Mikaa kohtaan. Ei kukaan tasapainoinen aikuinen fiksu ihminen puolustelisi tajuttoman riisumista ja kähmimistä.
Mun miehenikin oli eilistä jaksoa katsellessaan ihan pöyristynyt miten sikoja miehiä bb:n talossa on!
ei ole niin isoa juttua saatavissa kun nyt näyttävät yrittävän.
Sorella oli koko illan roikkunut kiinni Mikassa, joka tietysti otti tilaisuudesta vaarin ja menivät sänkyyn kähmimään kaikessa yhteisymmärryksessä.
Luulen että oikeasti luuli Sorellan olevan hereillä, mutta esittävän ensin passiivista kuten kertoi tyttöystävänsä aina tehneen.
Sorellan työpaikka kiinnostaa enemmän, luuletteko että saa pitää sen??
ihan tavallisilta kundeilta vaikuttavat.
Naiset aina tuohtuvat siitä, että miehet eivät ymmärrä kaikkia signaaleita ja että eivät osaa lukea ajatuksia.
Jos menee toisen kanssa sänkyyn pyörimään, niin pitäisikö miesten tietää millä minuutilla lopettaa kuin seinään, jos ei kiinnostakaan?
Ja Tatu ja Kaarlo olivat oikeassa siinä, että ovat jo olleet keskenään viikkotolkulla eikä mitään ole tapahtunut kenenkään kesken, ja sitten kun Sorella kävelee sisään, aiheuttaa kohtauksen ja dramatiikkaa heti toisena päivänä. Ei se ole sikailua, se on fakta.
Tää koko juttu on tehty näyttämään pahemmalta kuin onkaan, et olis lisää katsojia jne.
Tatun mielestä on ok yrittää panna tajutonta tyttöä. Se on sikamaista.
Se Sorella on niin oksettava teeskentelijä, että ei riitä sanat kertomaan. Tatu sanoi kyllä loistavasti eilen siitä horosta. Muija ei ehtinyt olemaan kuin muutaman päivän talossa ja heti on kieli juurijaan myöten toisen suussa. Ihan uskomattoman oksettava tapaus! !!!!!
toivottavasti joku näyttää Sorulle ne kiehnäys- ja pussailukohtaukset, kun lentää talosta ulos. Kukaan talon naisista ei ole käyttäytynyt niin kiimaisesti.
ovat varmaan joltain femmarilta, jonka mielestä naisen tulisi päättää itse kehostaan, ja joka samaan hengenvetoon kauhistelee Ruotsin BBssä ollutta nuorta naista, joka painoi menemään ainakin 3n miehen kanssa.
Itse olen myös Mikan puolella enemmän. Sorellan olis pitänyt olla hillitympi Mikaa kohtaan, se antoi selviä merkkejä Mikalle. Miksi se lähti sänkyyn..aikasta kevyt kenkäinen tapaus
Tarkoitan että ei ole äiti paljoa sylissä pitänyt. Hui, mitä juttuja täällä. Ihan sairasta Mikan puolustelua. Kyllä Sorella suuteli innokkaasti ja joi ja halaili. Ei se kuitenkaan oikeuta hyväksikäyttöön.
Sorella taitaa luulla keräävänsä säälipisteitä, heittäytymällä " uhriksi" , olisi voinut onnistuakin, jos ei olisi käyttäytynyt niin törkeästi edellisiltana. Olisi tosiaan hauska nähdä " open" ilmeet, kun näkee millaista kuvaa kansa on nähnyt, hänen juhlimisestaan=)
että itsensä hinkkaaminen ja imeskely, saatika sänkyyn meno kuuluvat esileikkeihin? Tilanne olisi toinen, jos muija olisi painunut omaan petiinsä ja mies olisi seurannut sinne.
Voihan sitä nukkuakin yhdessä. Jos toinen nukkuu, ei sitä silloin panna.
Ihanista oloista tunnut kasvaneesi. Mitä opetat omille lapsillesi?
Mikahan yritti siellä sängyssä saada Sorellan ottamaan housut pois jalasta, mutta Sorella kieltäytyi.
Mutta täytyy nyt tuottaa Sinulle pettymys, ne eivät ole totuudenmukaisia.=) En koskaan käyttäytyisi, kuin kiimainen narttu, ventovieraan miehen kanssa, etenkään julkisuudessa! En vetäisi alkoholia niin, etten hallitse itseäni ja samat opit saa tyttäreni. Mielestäni Sorellan käytös oli ala-arvoista.
Mutta jotenkin joissakin naisissa asuu niin syvällä se kateuden ja mustasukkaisuuden siemen, etteivät he kestä nähdä kaunista ja haluttua seksuaalisesti aktiivista naista ilman, että alkavat toivoa että hänelle sattuu jotain pahaa.
Siitä tässä minusta on enemmänkin kyse, ei siitä, etteivätkö nuo Sorellan haukkujat tajuaisi Mikan toimineen väärin.