Ei pieniälapsia kauppaan mukaan
Jättäkää autoon tai kotiin. Mua ärsyttää kun pikkukararat rääkyy kaupassa ja se häiritsee muita asiakkaita. Ainakin mua. En tajua miten nykyajan vanhemmilla nykyään kasvatus niin hukassa.
Kommentit (30)
Kyllä minun mielestä lasta pitää totuttaa kaupassa käyntiin yms. Miten lapsi oppii käyttäytymään, jos ei anneta mahdollisuutta harjoitella?
Sanoisinko, että sen uhmaikäisen käytöksen kanssa ei kasvatuksella juurikaan ole tekemistä. Jos sinä et kestä ääniä, mene vasta hetki ennen sulkemisaikaa kauppaan.
Minua ärsyttää tuollaiset turhasta vikisijät. Laita vaikka kuulosuojaimet kauppaan niin ei tarvitse kuunnella "melua".
Mihin mä yh:na jätän mun lapsen? Se ei edes riehu ja jos riehuukin niin pistän sen kuriin. Millä tavoin vielä häiritsen hänen kuninkaallista korkeuttaan?
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 13:59"]Kyllä minun mielestä lasta pitää totuttaa kaupassa käyntiin yms. Miten lapsi oppii käyttäytymään, jos ei anneta mahdollisuutta harjoitella?
[/quote]
Luuletko että minä jaksan kuunnella rankan työpäivän jälkeen kun käyn kaupassa sinun kakarasi rääkymistä?
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 14:01"]
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 13:59"]Kyllä minun mielestä lasta pitää totuttaa kaupassa käyntiin yms. Miten lapsi oppii käyttäytymään, jos ei anneta mahdollisuutta harjoitella? [/quote] Luuletko että minä jaksan kuunnella rankan työpäivän jälkeen kun käyn kaupassa sinun kakarasi rääkymistä?
[/quote]
Luuletko, että minä olen syyllinen sinun rankkaan työpäivääsi?
Käy myöhään illalla kaupassa, niin et törmää lapsiperheisiin. Luuletko, että lapset voi tunkea kaappiin kauppareissun ajaksi? Muista, että sinäkin olet ollut lapsi :)
Itseasiassa olis kiva kun ois myös lapsivapaita kauppoja, ja ihan ruokaravintoloita.
Itselläni on 7 muksua mutta jos ja kun ilman heitä pääsee liikkeelle niin ei yhtään huvittais kuunnella ja katsella muidenkaan lapsia.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 14:01"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 13:59"]Kyllä minun mielestä lasta pitää totuttaa kaupassa käyntiin yms. Miten lapsi oppii käyttäytymään, jos ei anneta mahdollisuutta harjoitella?
[/quote]
Luuletko että minä jaksan kuunnella rankan työpäivän jälkeen kun käyn kaupassa sinun kakarasi rääkymistä?
[/quote]
Käy kaupassa kerran viikossa. Säästyy aikaa, rahaa ja hermot. Pistä kuulosuojaimet tai edes kuulokkeet korville silloin.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 14:02"]
Itseasiassa olis kiva kun ois myös lapsivapaita kauppoja, ja ihan ruokaravintoloita. Itselläni on 7 muksua mutta jos ja kun ilman heitä pääsee liikkeelle niin ei yhtään huvittais kuunnella ja katsella muidenkaan lapsia.
[/quote]
Siinä sulle ja kaltaisillesi oiva liikeidea. Ei muuta kuin toteuttamaan!
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 13:59"]Kyllä minun mielestä lasta pitää totuttaa kaupassa käyntiin yms. Miten lapsi oppii käyttäytymään, jos ei anneta mahdollisuutta harjoitella? [/quote] Luuletko että minä jaksan kuunnella rankan työpäivän jälkeen kun käyn kaupassa sinun kakarasi rääkymistä?
[/quote]
Jaksat tai et niin ei se siitä mihinkään muutu. Kaupassa on rääkyviä kakaroita nyt ja aina. Täytyy vaan oppia elämään sen asian kanssa.
Tilaa ap ruuat kotiin jos et kestä muita asiakkaita. Noita kotiinkuljetuspalveluita tarjoaa jo ainakin Alepa ja Citymarket!
[/quote]
Mikä pakko sinne kauppaan on rankan työpäivän jälkeen mennä? Ajoita kauppareissut muuhun ajankohtaan, jos et kerran työpäivän jälkeen jaksa.
Olen ap:n kanssa kyllä samaa mieltä, ei ole yhtään kauppareissua miesmuistiin, ettei joku napero olisi käyttäytynyt huonosti. Mutta ap, mihin yh lapsensa voisi jättää?
[/quote]
Ei minun kakara rääy kaupassa. Istuu nätisti rattaissa ja ihmettelee maailman menoa.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 14:12"]Olen ap:n kanssa kyllä samaa mieltä, ei ole yhtään kauppareissua miesmuistiin, ettei joku napero olisi käyttäytynyt huonosti. Mutta ap, mihin yh lapsensa voisi jättää?
[/quote]
Minusta voitais jättää pihalle niinku koiratkin. Joku hihnan vaan millä pysyy kiinni ettei pääse karkaamaan... Mutta tämähän yh ämmille
ei käy koska pikku Mika Jalmarin arvolle ei se sovi. Hitsi että vihaan lapsiperheitä. Onneksi itsellä ei ole lapsia
Ihme ruikuttajia tää maailmaki taas täys. Elämä nyt ei vaan mene just niiku sinä juuri haluiaisit. Deal with it!
Ps. Olen itse vielä lapseton ihminen, käyn kaupassa rankan työpäivän jälkeen ja jopa suunnattomassa vitutuksessa. En kuitenkaan jaksa ruikuttaa asiasta jolle ei mahda mitään ja tämä on elämää.
Pysy itse poissa.