Ei pieniälapsia kauppaan mukaan
Jättäkää autoon tai kotiin. Mua ärsyttää kun pikkukararat rääkyy kaupassa ja se häiritsee muita asiakkaita. Ainakin mua. En tajua miten nykyajan vanhemmilla nykyään kasvatus niin hukassa.
Kommentit (30)
Mä kait keskityn ostosten tekoon. En siuhen kuinka joku lapsi saattaa kitistä tai joku huutaa puhuessaan puhelimeen.
Kyllähän sitä häiriintyy jos pitää kokoajan keskittyä mitä muut tekee.
Niin ja mä käyn kaikkien 5 lasteni kans kaupassa kerran viikossa. Ne saattaa hkitistä ja juosta joskus väsyneenä. Ja vaikka kuinka kieltäisi eui aina mene sana perille. Yleensä kiinnitänkin sitten heidän huomionsa johonkin muuhun kuten että etsivät ostettavia elintarvikkeita.
Kyllä me kaikki mahdutaan sinne kauppaan, yhdessä ja erikseen. :)
Jokainen voi kysyä omilta vanhemmiltaan, että miten itse on käyttäytynyt lapsena kaupassa ;)
Keksijotain muuta. Tää on ollu täällä jo monta kertaa. Tylsä.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 13:57"]Jättäkää autoon tai kotiin. Mua ärsyttää kun pikkukararat rääkyy kaupassa ja se häiritsee muita asiakkaita. Ainakin mua. En tajua miten nykyajan vanhemmilla nykyään kasvatus niin hukassa.
[/quote]
Sun äitilläs on ollut kasvatus hukassa kun sinusta tuollaisen kasvatti. Itsekeskeiset ihmiset pitäisi kieltää kaupoista!
Mä aina käsken mun lapsia käyttäytymään kaupassa mut tän luettuani mä sanonkin niille et mellastaa miten tykkää. Ei mun tarvii ajatella muita jos ne muut idiootit on noin älykääpiöitä kun ap.
No oikeesti tää paska provo on aina kaikkii juhlapyhii edeltävinä päivinä tällä.
Meidän 2-vuotias ei huuda kaupassa, kävelee nätisti vierellä ja osaa väistää muita ihmisiä. :)
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 13:57"]Jättäkää autoon tai kotiin. Mua ärsyttää kun pikkukararat rääkyy kaupassa ja se häiritsee muita asiakkaita. Ainakin mua. En tajua miten nykyajan vanhemmilla nykyään kasvatus niin hukassa.
[/quote]
Mun 2- ja 4-vuotiaat tyttäret ei rehellisesti sanottuna ole koskaan rääkyneet kaupassa. Ja vaikka olisivatkin niin en heitä autoon tai kotiin yksin jätä. Aina ei voi odottaa siihen, että mies tulee kotiin. Ja miten ne lapset oppivat kaupoissa yms julkisilla paikoilla käyttäytymään jos heidän on oltava, mitä, kuusi vuotiaiksi asti kotona??
Omat vanhempani olivat siis aikaansa edellä. En nimittäin päässyt kauppaan lapsena kuin ehkä kerran vuodessa, jos vanhemmat ei päässeet jostain syystä töiden jälkeen käymään. Silloinkin piti pysyä max. 5m säteen sisällä, ettei "katoa".
Vasta yläasteella taisin päästä käymään silloin kun halusin koulun jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 14:16"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 14:12"]Olen ap:n kanssa kyllä samaa mieltä, ei ole yhtään kauppareissua miesmuistiin, ettei joku napero olisi käyttäytynyt huonosti. Mutta ap, mihin yh lapsensa voisi jättää?
[/quote]
Minusta voitais jättää pihalle niinku koiratkin. Joku hihnan vaan millä pysyy kiinni ettei pääse karkaamaan... Mutta tämähän yh ämmille
ei käy koska pikku Mika Jalmarin arvolle ei se sovi. Hitsi että vihaan lapsiperheitä. Onneksi itsellä ei ole lapsia
[/quote]
Täällä sä sit vinkuisit kuinka oot saanut traumat lapsuudesta kun sut aina jätettiin hihna kaulassa kaupan ulkopuolelle. Jos lapsilla ei ole ihmisarvoa, miksi sulla olisi saanut olla?
Jos olet ap taloudellisesti yhtä köyhä kuin henkisesti niin sulla ei oo mitään asiaa kauppaan.