Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihoneet/Laihtuneet! Minkä kokoisena miehet ovat lähestyneet teitä eniten?

Vierailija
17.06.2015 |

Otsikko. Tuli vaan mieleen, kun toisessa keskustelussa joku sanoi, että 170/70 -kokoisena häntä lähestyttiin useammin kuin 10kg laihempana, koska myös rumemmat miehet uskalsivat lähestyä pulleampaa naista.

Onko näin?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman verran lähestytään, asiakaskunta vaan hieman muuttunut. Ennen, kun olin alle parikymppinen ja alipainoinen, mua lähestyivät lähinnä superällötykset, ja nyt 22-vuotiaana, 165/66, mua lähestyy "laadukkaammat" miehet. En tiedä johtuuko iästä vai painosta.

Vierailija
22/24 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 168cm pitkä. Parhaillaan painan 67kg, ja lihasmassaa löytyy erityisesti hartaseudulta. Ketään ei lähesty tai lähentele. Painaessani 45-50kg minulta yritettiin ostaa harvinaisen usein seksiä. Asiallisia lähestymisyrityksiä olen saanut eniten 54-56 kilon kokoisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihimmillani olen joskus ollut 170/78, vaikka tissini laihdutuksen myötä katoivat lähes kokonaan, miehiä riitti, silloin eniten. Lihavimmillani olen ollut 108kg, itsetuntonikin oli niin huono, juurikaan kukaan ei katsonut päinkään, ja kerran jopa eräs tuntematon mies huusi kadulla läski-kommenttia perääni.. se satutti silloin aivan saatanasti. Nykyään painan 97kg, itsetuntoni on palannut takaisin, vaikka kroppani on kolmen lapsen saamisen jälkeen aivan erimallinen kuin ennen (esim mulla on aika iso alamaha) ja huomaan kuinka miehet saattavat vaikka kaupassakin katsoa (jos siis olen ilman lapsia :D). Olen kasvoiltani aika kaunis, joten se pelastaa.

Vierailija
24/24 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut eroa, yhtä lailla mua iskettiin kun olin BMI 25 verrattuna nykyiseen BMI 21.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi