Lihoneet/Laihtuneet! Minkä kokoisena miehet ovat lähestyneet teitä eniten?
Otsikko. Tuli vaan mieleen, kun toisessa keskustelussa joku sanoi, että 170/70 -kokoisena häntä lähestyttiin useammin kuin 10kg laihempana, koska myös rumemmat miehet uskalsivat lähestyä pulleampaa naista.
Onko näin?
Kommentit (24)
Valitettavasti silloin kun olin eräässä vaiheessa elämääni vakavasti alipainoinen masennuksen takia. Olen 165 cm pitkä, painoin 41 kiloa. Ja kyllä meinaan ihan vaikka Prismaan olisin vaan mennyt, niin miehiltä tuli flirttiä ja huomiota. Näytin minä kai sitten jotenkin eteerisen hennolta, ja silmät näytti isolta kuin lautaset muuten kuihtuneissa kasvoissa. Mutta omaa kauneuskäsitystäni tuollainen riutunut anorektisen näköienn tapaus ei kyllä vastaa.
Sitten kun aloin tervehtyä niin huomasin että jossain 45 kilon kohdalla miesten ihailu loppui ja minusta tuli taas näkymätön kuten olen aina ennen ollut.
Mua on lähestytty enemmän reilusti ylipainoisena (bmi 30) kuin normaalipainoisena. Normaalipainoisena olin nuorempi ja ujompi ja itsetunto oli huono, epäilenpä siis johtuvan täysin siitä, ei niinkään elopainostani.
Mulla nyt BMI 19,5 ja olen suht pienikokoinen, toki ihan muodokas pylly. Ennen oli BMI 22-23 ja en kyllä pitänyt itsestäni huolta silloin oikein ja pukeutuminen vähän ontui, samoin meikkaaminen. Nyt miehet selkeästi huomioivat enemmän, toki hoikemmat kasvot ovat tehneet minusta nätimmän. Pyöreät kasvot eivät pukeneet minua ollenkaan. T. 21 vuotias
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 13:19"]Valitettavasti silloin kun olin eräässä vaiheessa elämääni vakavasti alipainoinen masennuksen takia. Olen 165 cm pitkä, painoin 41 kiloa. Ja kyllä meinaan ihan vaikka Prismaan olisin vaan mennyt, niin miehiltä tuli flirttiä ja huomiota. Näytin minä kai sitten jotenkin eteerisen hennolta, ja silmät näytti isolta kuin lautaset muuten kuihtuneissa kasvoissa. Mutta omaa kauneuskäsitystäni tuollainen riutunut anorektisen näköienn tapaus ei kyllä vastaa.
Sitten kun aloin tervehtyä niin huomasin että jossain 45 kilon kohdalla miesten ihailu loppui ja minusta tuli taas näkymätön kuten olen aina ennen ollut.
[/quote]
Huoh. Niin varmaan. Minä en tunne yhtäkään miestä joka tuntisi vetoa alipainoiseen naiseen. Ne katso sua just siksi kun näytit karsealta.
Oon ollut BMI 16,5-24 ja enpä ole huomannut eroa kun ei mua koskaan tulla iskemään :D ei tätä naamaa kropalla pelasteta...
Olen muutamassa kk laihtunut 10kg, olen 175cm pitkä ja nyk. 71kg ja juuri lähemmäksi 70 kun olen päässyt on enemmän tultu juttelemaan
silloin kun painoin vähän vajaa 50kg miehiä ei ollut ympärillä niin paljon kuin nyt 64kg. pituutta kuitenkin vaan 163cm.
Olen aina mennyt itse "iskemään". Juuri kukaan mies ei kiinnostunut, kun olin lihava. Hoikkana miltei kaikki kiinnostuivat. Jos minua on tultu iskemään, niin "iskijä" on ollut aina kaatokännissä ja juttelustakaan ei ole tullut oikein mitään.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 13:13"]
En usko että pelkästään lihomisesta johtuu, mutta kun olin 18-19v ja painoin 50 kiloa (pituus 165 cm), ei minua kukaan tullut koskaan iskemään :( Olin kyllä kamalan ujo enkä osannut kunnolla meikata.
Nykyään painan 60kg ja näytän mielestäni paljon paremmalta kuin alle 20-vuotiaana. Ehkä tämä 25-vuoden ikä on tuonut itsevarmuutta ja se vaikuttaa, vaikka kroppani oli teininä paremmassa kunnossa. Nykyään siis miehiä riittää :D
[/quote]
Mikäänhän ei sano, että 50 kg näyttäisi välttämättä paremmalta kuin 60 kg, joka ei ole vielä mitään ylipainoa tuon pituiselle. Riippuu niin paljon ruumiinrakenteestakin. Ja ehkä olet saanut siinä samalla lihasmassaakin?
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 14:17"]
En usko että pelkästään lihomisesta johtuu, mutta kun olin 18-19v ja painoin 50 kiloa (pituus 165 cm), ei minua kukaan tullut koskaan iskemään :( Olin kyllä kamalan ujo enkä osannut kunnolla meikata.
Nykyään painan 60kg ja näytän mielestäni paljon paremmalta kuin alle 20-vuotiaana. Ehkä tämä 25-vuoden ikä on tuonut itsevarmuutta ja se vaikuttaa, vaikka kroppani oli teininä paremmassa kunnossa. Nykyään siis miehiä riittää :D
[/quote]
Mikäänhän ei sano, että 50 kg näyttäisi välttämättä paremmalta kuin 60 kg, joka ei ole vielä mitään ylipainoa tuon pituiselle. Riippuu niin paljon ruumiinrakenteestakin. Ja ehkä olet saanut siinä samalla lihasmassaakin?
[/quote]
Ja tämä siis miehen mielipide. Kiinnostaisi tietää kuinka moni väittää että parempi flaksi käy 90 kg kuin 60 kg painoisena?
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 13:19"]
Valitettavasti silloin kun olin eräässä vaiheessa elämääni vakavasti alipainoinen masennuksen takia. Olen 165 cm pitkä, painoin 41 kiloa. Ja kyllä meinaan ihan vaikka Prismaan olisin vaan mennyt, niin miehiltä tuli flirttiä ja huomiota. Näytin minä kai sitten jotenkin eteerisen hennolta, ja silmät näytti isolta kuin lautaset muuten kuihtuneissa kasvoissa. Mutta omaa kauneuskäsitystäni tuollainen riutunut anorektisen näköienn tapaus ei kyllä vastaa.
[/quote]
Aliravitsemus aiheuttaa aistiharhoja ja muutenkin saa järjen pelaamaan oudosti. Oikeasti tuo ei ole mahdollista.
Mun paino ei ole koskaan ihan älyttömästi vaihdellut (60-66 kg välillä, pituus 174 cm), mutta eniten iskuyrityksiä olen saanut laihimmillani. Voi toki johtua siitäkin, että laihempana näytän omasta mielestäni paremman näköiseltä, ja silloin kai olemuksenikin on iloisempi ja helpommin lähestyttävä. Ja lisäksi silloin kun kävin baareissa, olin vielä aika nuori ja kävin lähinnä noissa Helsingin pintaliitopaikoissa, joissa ehkä sellaista mallimaista olemusta arvostetaan enemmän kuin muualla :D
En tiedä onko iällä merkitystä mutta eniten yli 40v olen saanut huomiota erittäin hoikkana ja pitkissä hiuksissa(oli otsis). Nyt sairastuttuani olen lihonut 160cm ja 64kg ja tukka puolipitkä polkka, aina kiinni ja niitä ns muotojakin on mutta kukaan ei enää katso perään eikä ehdottele niin kuin hoikkana vaikka silloin olin rinnaton.
Toki voi itsevarmuuskin jollakin vaikuttaa mutta olen todella sitä mieltä että MINULLE ei ylimääräiset kurvit sovi,eli läski ei pue minua. Olen sen mallinen, minusta tulee tasapaksu ja leveäperseinen.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 14:06"]
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 13:19"]Valitettavasti silloin kun olin eräässä vaiheessa elämääni vakavasti alipainoinen masennuksen takia. Olen 165 cm pitkä, painoin 41 kiloa. Ja kyllä meinaan ihan vaikka Prismaan olisin vaan mennyt, niin miehiltä tuli flirttiä ja huomiota. Näytin minä kai sitten jotenkin eteerisen hennolta, ja silmät näytti isolta kuin lautaset muuten kuihtuneissa kasvoissa. Mutta omaa kauneuskäsitystäni tuollainen riutunut anorektisen näköienn tapaus ei kyllä vastaa. Sitten kun aloin tervehtyä niin huomasin että jossain 45 kilon kohdalla miesten ihailu loppui ja minusta tuli taas näkymätön kuten olen aina ennen ollut. [/quote] Huoh. Niin varmaan. Minä en tunne yhtäkään miestä joka tuntisi vetoa alipainoiseen naiseen. Ne katso sua just siksi kun näytit karsealta.
[/quote]
Valitettavasti ei, minulle nimittäin tehtiin aktiivisesti flirttihenkistä tuttavuuttakin tuolloin tosi usein, muistan hyvin koska tosiaan olin masentunut ja paniikkihäiriöinen ja minua ahdisti kauheasti se huomio. Muistan kuinka surumielisesti mietin, että ennen sairastumistani olisin ollut seitsemännessä taivaassa jos olisin saanut miehiltä sellaista huomiota, mutta nyt se oli lähinnä ahdistavaa, sai aikaan halun juosta pakoon konkreettisesti.
Sitä ne miehet ei välttämättä tajunneet kuinka laiha oikeasti olin kropaltani, koska en toki käyttänyt koskaan mitään paljastavia vaatteita. En jaksanut välittää juuri vaatteistani joten joku pitkä kesämekon kaapu tai verkkarit ja huppari oli vakioasujani.
Mun paino on heitellyt aikuisiällä useilla kymmenillä kiloilla akselilla alipaino-muutama kilo ylipainoa.
Eniten tultiin iskemään kun olin normaalipainoinen ja lihaksikas. Ihan riutuvana tulivat iskemään lähinnä ihan helvetin psykoiksi paljastuneet vaimonhakkaajat, en sitten tiedä vetoaako riutuvan ja surkean näköinen heikko nainen tiettyyn alistavaan miestyyppiin.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 14:19"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 14:17"]
[/quote]
[/quote]
Ja tämä siis miehen mielipide. Kiinnostaisi tietää kuinka moni väittää että parempi flaksi käy 90 kg kuin 60 kg painoisena?
[/quote]
En ainakaan minä. Tuommoinen 5-10 kg ei tosin vielä paljon vaikuta mihinkään kuka ja millainen ja kuinka usein lähestyy.
Olen ns. peruskaunis ja baarissa useampi mies illan aikana lähestyy. Olen kuitenkin painanut lihavimmillani yli 100 kg eikä silloin yksikään kakslahkeinen ottanut mitään kontaktia tietenkään.
Eniten huomiota olen saanut laihduttuani 1701cm/76 kg eli hieman ylimääräistä ja kurvieja muttei ns. silmiinpistävän läski. Laiha ihan nätti ystävättäreni ei saa yhtä paljon huomiota, mutta en usko sen johtuvan painosta, vaan siitä että jostain syystä minä vain kiinnitän enemmän huomiota miehissä.
Jos on lihavampi lähestyvät vanhemmat miehet, mitä enemmän laihtuu sitä nuoremmat. Lihavat nössykkämiehet eivät uskalla lähestyä ketään, edes rumia ja lihavia.
171 cm ja 65-67 kg! Kun painoin 60 kg olin vähän liian laiha.. 70-75 kg olen vähän tukaloitunut jotenkin.
Nyt olen 69 kg ja olisi kiva painaa 65 kg ihan itseni takia..
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 13:19"]Valitettavasti silloin kun olin eräässä vaiheessa elämääni vakavasti alipainoinen masennuksen takia. Olen 165 cm pitkä, painoin 41 kiloa. Ja kyllä meinaan ihan vaikka Prismaan olisin vaan mennyt, niin miehiltä tuli flirttiä ja huomiota. Näytin minä kai sitten jotenkin eteerisen hennolta, ja silmät näytti isolta kuin lautaset muuten kuihtuneissa kasvoissa. Mutta omaa kauneuskäsitystäni tuollainen riutunut anorektisen näköienn tapaus ei kyllä vastaa.
[/quote]
Oisko vaan ihmisillä herännyt huoli sinusta ihmisenä! Hoivavietti siis "onko sulla kaikki kunnossa", ja itse otat flirttinä..
Olen tapaillut monia miehiä ja kaikki ovat sanoneet että normaalipainoinen ja terveennäköinen on kaunis nainen.