Haluisin tällaisen juhannuksen
Joku ihminen kutsuisi mut mökilleen ja myös mun koirani ois tervetullut. Piha ois aidattu, että se vois olla irti, eikä tarvitsisi pitää remmissä (pesintäaika, ei saa olla irtikään). Tehtäis hyvää ruokaa ja saunottais, mä voisin tuoda tarpeeksi viinaksia. Juteltais, mä oon hyvä kuuntelija ja saisin vuodattaa myös mun omasta elämäntilanteesta. Kuunneltaisiin radiota ja jos tulis sattumalta välillä hyvää musiikkia, niin tanssittais. Valvottais koko yö, uitaisiin. Oon ihan hauskaa seuraa enkä ikinä ensimmäisenä menossa nukkumaan. Heräämisen jälkeen keitetään kahvit ja avataan skumppapullo.
Millainen juhannus mulla sitten on? No kiitos kysymästä, mies muutti juuri pois, lapset halusivat sukulaisten kanssa mökille, jonne koirakielto, joten vietän ankean, surullisen ja varmaan viininhuuruisen juhannuksen yksin kaupunkiasunnossa. Niisk.
Kommentit (4)
Joo, kaupungissa ollaan täälläkin. Et oo yksin ap :) On kyllä tylsää kun kaupunki on tyhjä ihmisistä, kaupatkin on kiinni. Aion luultavasti uppoutua johonkin hyvään kirjaan ja unohtaa koko juhannuksen.
Kuulostaa minustakin kivalta juhannukselta. Itse taaperon kanssa kaupunkiasunnossa...
Jos mulla olisi mökki, voisit tulla sinne, kuulostat ihan kivalta tyypiltä, tuollainen ilta olisi hauska minunkin mielestä ja eiköhän se koirakin siinä menisi. Mutta ei ole mökkiä, meni erossa... Joten kaupungissa minäkin. Eiköhän meitä ole muitakin täällä.
Kiitos, mulle tuli vähän parempi mieli jo tuosta viestistäsi. =)
Ap