Jälkiehkäisypilleri aiheutti kriisin suhteessa
Loukkaannutko, jos vuoden seurusteltuanne kumi hajoo ja poikkis on heti lähdössä hakeen pilleriä. Tuskin kysyy edes sun mielipidettä asiassa. Hajooko illuusio yhteisestä tulevaisuudesta. Mulle kävi näin. Mun oli vaikea sen jälkeen uskoa, että on tosissaan mun kanssa. Tästä ei koskaan puhuttu jälkeenpäin, mut mä näen tämän tapahtuman yhtenä niistä asioista, jotka veivät meitä kohti eroa. Oli jotenkin niin todella epäromanttisesti hoidettu tilanne. Lähtikin saman tien kotiinsa, kun oli tabu haettu. Jäin yksin oksentamaan.
Kommentit (26)
Todellakin laitatte miehet hakemaan ja maksamaan. Farmaseutin kanssa onkin sitten kiva miesten ihmetellä miten siinä nyt niin kävi, että kumi petti. Nykyään vissiin joutuu pyytämään farmaseutilta pillerin. Kuinka monesta miehestä on tähän? Ei tarvi mennä kun 90-luvulle niin pilleriin tarvittiin lääkärin resepti.
Tee varmuuden vuoksi raskaustesti. Kasvakaa kumpainenkin ennen kuin alatte pykäämään nappuloita. Etsit sitten perhettä haluavan miehen.
Toivooko ap raskautta? Vai miksi miehen järkevä teko loukkaa?
Onko tämä sama tuote kuin aikoinaan katumuspilleri?
Se, että mies/poika ei nyt halua lasta ei tarkoita sitä, että ei koskaan halua lapsia. Vuoden seurustelu on lyhyt aika. Ja jos ap on todellinen eikö trolli, niin ei noin lapsellisen ihmisen kannata vielä lapsia saadakaan.
Onhan ne myrkkyä enkä itse haluaisi sellaista koskaan syödä, mutta jos vahinko on jo käynyt eli kumi hajonnut ja liemet sisässä, niin mitä muita vaihtoehtoja on?
Raskauden riskiä kun en kuitenkaan halua ottaa. En siis oikein ymmärrä mikä ap:n keississä oli se törkeä kohta, kun tilanteessa on tehty se mitä voidaan. Nainen sen myrkkypillerin joutuu valitettavasti syömään kun spermat on naisen elimistössä, joten vähintäänkin kohtuullista, että mies haki ja ilmeisesti maksoi sen pillerin.
-kolmekymppinen nainen