Olen koronassa =(
Ihan kauhia olo. Pää kipeä, niveliä kolottaa, kaikki paikat jumissa ja kuumetta 39,2 😣
On kyllä olo niinku olisi selkäänsä saanut. Eilen alkas oireet ja tänään tuli positiivinen testin tulos.
Kommentit (32)
Kaikista paskin oire on tuo nivelien kipu. Ei pysty liikkumaqn kunnolla. Vielä perjantaina vedin kunnon sali treenit ja nyt en pääse soffalta ylös 😅
Voi ei! Haleja ja pusuja, pikaista paranemista!😘🥰
Heikki
Vierailija kirjoitti:
Kaikista paskin oire on tuo nivelien kipu. Ei pysty liikkumaqn kunnolla. Vielä perjantaina vedin kunnon sali treenit ja nyt en pääse soffalta ylös 😅
Ja tämä oli ap:n kommentti.
Yksi rokote itsellä lapsella ei ollenkaan. Tauti oli kevyempi kuin normiflunssa. Lihassäryt inhottavia tosin.
Minulla myös, alkaa tosin olla ohi jo. Oli kaksi päivää kurkku kipeä ja kahtena päivänä lämpöä 37,4. Ei yhtään rokotetta. Kiitollinen, että oli näin lievä flunssa.
Vierailija kirjoitti:
Montako piikkiä alla? Itse en ottanut rokotteita ja lievempi oli kun normi flunssa...
Ei ole mullakaan rokotuksia alla kun en niitä terveenä nuorena naisena tarvinnut 😅
Vierailija kirjoitti:
Missäpäin Suomea asut?
Öööööö... Miksi kysyt?
Missä kolottaa? Minulla särkee jalkoja polvien seudulta ja mietin onko tauti alkamassa vai liittyykö viikonlopun kolausurakkaan.
Mulla ollut korona jo kaksi kertaa, delta ja omikron. Rokotukset löytyy. Omikron oli jostain syystä pahempi kuin delta.
N30 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missäpäin Suomea asut?
Öööööö... Miksi kysyt?
Tuntuu siltä että täällä Uudellamaalla ihmiset sairastavat tosi lievillä oireilla nyt.
Vierailija kirjoitti:
Missä kolottaa? Minulla särkee jalkoja polvien seudulta ja mietin onko tauti alkamassa vai liittyykö viikonlopun kolausurakkaan.
Alkoi kans polvien kolotuksella sitten olkapäät ja hartiat, sitten selkä. Seuraavaksi tulikin jo kurkku kipeäksi ja nousi kuume. Nyt en pääse soffalta enään kunnolla ylös. Koskee jokapaikkaan paitsi leukaan ja ehkä vasemman jalan ukkovarpaaseenkaan ei koske.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ollut korona jo kaksi kertaa, delta ja omikron. Rokotukset löytyy. Omikron oli jostain syystä pahempi kuin delta.
Sairastin wuhanilaisen villiviruksen. En ottanut sen jälkeen rokotuksia. Sairastin ehkä oireettoman Omikronin.
Vierailija kirjoitti:
N30 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missäpäin Suomea asut?
Öööööö... Miksi kysyt?
Tuntuu siltä että täällä Uudellamaalla ihmiset sairastavat tosi lievillä oireilla nyt.
Samalla seudulla makoilen minäkin, mutta en ihan pikkuisilla oireilla 😂
Minulla oireina ainoastaan päänsärky, ihottuma ja aamuisin tukkoinen olo. Miehellä taas ei ole kolmeen päivään lähtenyt ääntä, hengittää välillä tosi raskaasti ja kuume sahaa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oireina ainoastaan päänsärky, ihottuma ja aamuisin tukkoinen olo. Miehellä taas ei ole kolmeen päivään lähtenyt ääntä, hengittää välillä tosi raskaasti ja kuume sahaa.
Mihin sulle tuli ihottumaa kun mulla kutiaa ja raavituttaa kyynärtaipeet tosi lujaa.
Minulla oli sikainfluenssa ja tuossa on sen tärkeimmät oireet, minulla oli myös hikoilua, kuiva yskä joka tuli puuskittain ja yhtäkkiä alkoi paleltaa vaikkei kuumeelta tuntunut.