Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen koronassa =(

N30
07.02.2022 |

Ihan kauhia olo. Pää kipeä, niveliä kolottaa, kaikki paikat jumissa ja kuumetta 39,2 😣
On kyllä olo niinku olisi selkäänsä saanut. Eilen alkas oireet ja tänään tuli positiivinen testin tulos.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli sikainfluenssa ja tuossa on sen tärkeimmät oireet, minulla oli myös hikoilua, kuiva yskä joka tuli puuskittain ja yhtäkkiä alkoi paleltaa vaikkei kuumeelta tuntunut. 

Vierailija
2/32 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon mustikassa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista paskin oire on tuo nivelien kipu. Ei pysty liikkumaqn kunnolla. Vielä perjantaina vedin kunnon sali treenit ja nyt en pääse soffalta ylös 😅

Vierailija
4/32 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei! Haleja ja pusuja, pikaista paranemista!😘🥰

Heikki

Vierailija
5/32 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikista paskin oire on tuo nivelien kipu. Ei pysty liikkumaqn kunnolla. Vielä perjantaina vedin kunnon sali treenit ja nyt en pääse soffalta ylös 😅

Ja tämä oli ap:n kommentti.

Vierailija
6/32 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
7/32 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotukset?

Vierailija
8/32 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi rokote itsellä lapsella ei ollenkaan. Tauti oli kevyempi kuin normiflunssa. Lihassäryt inhottavia tosin.

Vierailija
9/32 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös, alkaa tosin olla ohi jo. Oli kaksi päivää kurkku kipeä ja kahtena päivänä lämpöä 37,4. Ei yhtään rokotetta. Kiitollinen, että oli näin lievä flunssa.

Vierailija
10/32 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako piikkiä alla? Itse en ottanut rokotteita ja lievempi oli kun normi flunssa...

Ei ole mullakaan rokotuksia alla kun en niitä terveenä nuorena naisena tarvinnut 😅

Vierailija
11/32 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäpäin Suomea asut?

Vierailija
12/32 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missäpäin Suomea asut?

Öööööö... Miksi kysyt?

Vierailija
13/32 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kolottaa? Minulla särkee jalkoja polvien seudulta ja mietin onko tauti alkamassa vai liittyykö viikonlopun kolausurakkaan.

Vierailija
14/32 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut korona jo kaksi kertaa, delta ja omikron. Rokotukset löytyy. Omikron oli jostain syystä pahempi kuin delta.

Vierailija
15/32 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

N30 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missäpäin Suomea asut?

Öööööö... Miksi kysyt?

Tuntuu siltä että täällä Uudellamaalla ihmiset sairastavat tosi lievillä oireilla nyt.

Vierailija
16/32 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä kolottaa? Minulla särkee jalkoja polvien seudulta ja mietin onko tauti alkamassa vai liittyykö viikonlopun kolausurakkaan.

Alkoi kans polvien kolotuksella sitten olkapäät ja hartiat, sitten selkä. Seuraavaksi tulikin jo kurkku kipeäksi ja nousi kuume. Nyt en pääse soffalta enään kunnolla ylös. Koskee jokapaikkaan paitsi leukaan ja ehkä vasemman jalan ukkovarpaaseenkaan ei koske.

Vierailija
17/32 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ollut korona jo kaksi kertaa, delta ja omikron. Rokotukset löytyy. Omikron oli jostain syystä pahempi kuin delta.

Sairastin wuhanilaisen villiviruksen. En ottanut sen jälkeen rokotuksia. Sairastin ehkä oireettoman Omikronin.

Vierailija
18/32 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N30 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missäpäin Suomea asut?

Öööööö... Miksi kysyt?

Tuntuu siltä että täällä Uudellamaalla ihmiset sairastavat tosi lievillä oireilla nyt.

Samalla seudulla makoilen minäkin, mutta en ihan pikkuisilla oireilla 😂

Vierailija
19/32 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oireina ainoastaan päänsärky, ihottuma ja aamuisin tukkoinen olo. Miehellä taas ei ole kolmeen päivään lähtenyt ääntä, hengittää välillä tosi raskaasti ja kuume sahaa.

Vierailija
20/32 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oireina ainoastaan päänsärky, ihottuma ja aamuisin tukkoinen olo. Miehellä taas ei ole kolmeen päivään lähtenyt ääntä, hengittää välillä tosi raskaasti ja kuume sahaa.

Mihin sulle tuli ihottumaa kun mulla kutiaa ja raavituttaa kyynärtaipeet tosi lujaa.