Lue keskustelun säännöt.
Lapsen oikeus varhaiskasvatukseen?
17.06.2015 |
Aivan loistavaa, että joku uskaltaa sanoa ääneen, helmet tuosta artikkelista:
"Ei ole olennaista, onko lapsia seitsemän vai kahdeksan yhtä kasvattajaa kohti. Peruskoulussakaan ei ole rajoitettuja luokkakokoja. Moni luulee, että mitoittaminen turvaa laadun, mutta oikeasti se johtaa siihen, että maksimista tulee minimi."
"Suurin osa varhaiskasvatuksen esimiehistä kannattaa päivähoito-oikeuden rajaamista. Siitä ei tule ongelmia, kun joustovaraa löytyy tarvittaessa. Lapsen oikeus vanhempiinsa on tärkeämpi kuin oikeus varhaiskasvatukseen."
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla