Kuinka paljon Vantaalla/Keravalla/Espoossa jne. maksaa hiusten raidoitus? Helsingissä liki 200 e.
Kampaajalla käyminen tekee aika ison loven aina minun lompakkoon, eikä lopputulos useinkaan ole mitenkään ihmeellinen. Muutama haalea raita ja maksaa sen 200 euroa. Pohdiskelen, että onko hinta niin kallis Helsingin keskustan korkeiden vuokrien vuoksi, vai onko raidoitus muuallakin yhtä kallista?
Viitisen vuotta sitten pirkanmaalla maksoi 130 euroa. Jos tätä hintaluokkaa on Vantaa/Kerava/Järvenpää-akselilla, niin täytyy harkita matkustamista.
Kommentit (23)
Uskaltaako noissa kouluissa käydä?
Matkusta junalla kauemmas. Ehdottomasti sen väärti. Paljon halvempaa.
Heh, tulee mieleen opiskeluajoilta yksi lyhyttä poikatukkaa käyttänyt urheilijatyttö joka kävi samassa yliopiston vieressä sijainneessa parturi-kampaamossa kuin minä.
Siltä nousi lähes kirjaimellisesti savu korvista kun veratailtiin kuitteja. Se maksoi tuplasti samasta leikkauksesta.
Ajattelin ehdottaa tekopartaa ja kurkkua lahkeeseen mutta sillä oli aikas leveät hartiat ja kova oikea suora joten jätin väliin.
Minä sain Helsingissä hienot raidat ja maksoi 80 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Missäpäin Helsinkiä/mikä paikka ja koska tämä tapahtui? Ja onko lyhyt tukka?
Vierailija kirjoitti:
Sama.
Vilkaiskaapa Offerillasta tarjouksia.
Käyn joka viikko kampaajalla, pesu ja föönaus 15 euroa. Parin kuukauden välein raidat, joskus kahta väriä raidat, leikkaus, pesu ja föönaus 50,-- euroa. Puolipitkä tukka. Asun ulkomailla.
Vierailija kirjoitti:
Käyn joka viikko kampaajalla, pesu ja föönaus 15 euroa. Parin kuukauden välein raidat, joskus kahta väriä raidat, leikkaus, pesu ja föönaus 50,-- euroa. Puolipitkä tukka. Asun ulkomailla.
Älä vain sano, että sinulta pestään hiukset vain kerran viikossa? Kiva sen kampaajan pestä likaisia hiuksiasi.
Oon jo 20 vuotta värjännyt omat hiukseni.
Viimeksi ammattilaisella kävin mallina ja hiuksiin laitettiin 4 eri väriä. En edes erottanut värejä, aivan yks ja sama. Viikon päästä värjäsin itse ja olin tyytyväinen.
Koko pään värjäys pitkiin hiuksiin, leikkaus (tasoitus), kampaus ja aineet yhteensä 85e, mutta tämä onkin pikkukaupungissa.
Vierailija kirjoitti:
Missä maassa asut?
Pitkiin hiuksiin espoossa viime syksynä 156e.
Parturissa viimeksi 90-luvulla. Sen jälkeen leikkasin kaljun ja ostanu tukkakoneen himaan kerran 10 vuodessa. Paljonko on säästynyt? Tuohon vielä meikkien säästöt ja kuukautisrievut. Mojova mani johonkin muuhun.
Kertokaa hintoja eripuolilla suomea! Helsingin hinnat ovat liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa hintoja eripuolilla suomea! Helsingin hinnat ovat liikaa.
naisten pitkät hiukset koko pään värjäys + hiusten tasoitusleikkaus + kampaus + pesut yht 85€
naisten pitkät hiukset tyviväri + hiusten tasoitus + kampaus + pesut yht 65€
Tämä Pohjanmaalla :)
Kun asuin Helsingissä opiskelijana, päiväretkellä Tallinnassa kampaajalla.
Viimeksi kun kävin Helsingin keskustassa jossain trendikampaamossa maksoi yli 300 euroa. Ja ei, minulla ei ole paksua tai erityisen pitkää tukkaa, vaan ohut keski-ikäisen naisen liru. Sen jälkeen aloin kasvattaa takaisin omaa väriä, sillä ei vaan ole tuohon varaa enää.