Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain juuri elämäni ensimmäisen orgasmin!!

Vierailija
16.06.2015 |

Voi tätä onnen määrää! Olen onnistunut saamaan jotenkin sellaisia pieniä orgasmintapaisia itsetyydytyksellä, mutta äsken poikaystäväni onnistui aiheuttamaan minulle ensimmäisen oikean orkkuni klitorista hieromalla ja samalla nännejä nuollen... Aivan mahtava ja uskomattoman rentoutunut fiilis, olen ollut niin kauan siinä uskossa etten vain yksinkertaisesti koskaan pysty tulemaan.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäsi?

Vierailija
2/33 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä niin. Laitatko vielä kuvan todisteeksi.

Vierailija
4/33 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno homma! Tätä tekisi mieli juhlistaa!

Vierailija
5/33 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosta se on kun tulee yli 10 vuotiaaksi.

Vierailija
6/33 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo oli aikakin! Seuraavaksi sitten kakkoseen. Tekee gutaa.

Vierailija
7/33 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! :) Kuulostaapa tyhmältä tuo onnea, mutta eipä tähän muutakaan kai voi sanoa :D mutta kiva juttu!:)

Vierailija
8/33 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks olkoon!

Ei kai minunkaan pidä luovuttaa, kun muillakin näköjään kestää. Se vaan tuntuu olevan niin työn takana, et jotenkin aina jättää yrittämättäkin kun nauttii siitä seksistä muutenkin. 

Uskon että sama tekniikka kuin ap:lla voisi toimia minullakin. Olisko vielä lisää vinkkejä? N30

Vierailija
9/33 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks olkoon! Mä opin saamaan orgasmin yhdynnässä vasta ensimmäisen alatiesynnytyksen jälkeen. Sen jälkeen kun sen "oppi" saamaan ja rentoutumaan, niin on ollut helppoa saada joka kerta.

Vierailija
10/33 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 22:54"]Onneks olkoon! Mä opin saamaan orgasmin yhdynnässä vasta ensimmäisen alatiesynnytyksen jälkeen. Sen jälkeen kun sen "oppi" saamaan ja rentoutumaan, niin on ollut helppoa saada joka kerta.
[/quote]
Montako lasta ehdit tehdä leikkauksella?

Vierailija
11/33 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea T.Juha

Vierailija
12/33 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

voitteko viisaammat kertoa, että miten sen saa tai miltä se tuntuu? Onko siinä naisella joku vastaava laukeaminen kuin miehellä? Siis ihan oikeasti?

Pääseen pisteeseen asti, että tuntuu kuin oltais menossa kohti jotakin huippua, mutta sitten vaan on pakko riuhtoa itsensä irti, kun en kestä sitä vaan tuntuu, että taju menee... 

Vierailija
13/33 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 22:57"]

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 22:54"]Onneks olkoon! Mä opin saamaan orgasmin yhdynnässä vasta ensimmäisen alatiesynnytyksen jälkeen. Sen jälkeen kun sen "oppi" saamaan ja rentoutumaan, niin on ollut helppoa saada joka kerta. [/quote] Montako lasta ehdit tehdä leikkauksella?

[/quote]4

Vierailija
14/33 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

vilpittömät onnentoivotukset!

Vierailija
15/33 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 22:58"]

voitteko viisaammat kertoa, että miten sen saa tai miltä se tuntuu? Onko siinä naisella joku vastaava laukeaminen kuin miehellä? Siis ihan oikeasti?

Pääseen pisteeseen asti, että tuntuu kuin oltais menossa kohti jotakin huippua, mutta sitten vaan on pakko riuhtoa itsensä irti, kun en kestä sitä vaan tuntuu, että taju menee... 

[/quote]

Antaudu nautinnolle! Se tuntuu ihanalta.

Vierailija
16/33 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 22:29"]Semmosta se on kun tulee yli 10 vuotiaaksi.
[/quote]
mikä sua vaivaa?

Vierailija
17/33 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä n+30 ja lapsia neljä. Enkä ole saanut ikinä orkkua. nautin seksistä mutta en pääse huippuun. Mitä siis teen?

Vierailija
18/33 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mut ku miten mä antaudun kun ei vaan kestä? Ja kun menee tietyn pisteen yli, niin kaikki kosketus muuttuu "ärsyttäväksi" ja tuntuu pahalta. En tiedä vaikuttaako nää aistiyliherkkyydet vai mitä... 

Vierailija
19/33 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rentoutukaa hyvät naiset ja päästäkää irti kontrollista. 

Vierailija
20/33 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoisin niin, että orkun saamisessa tärkeintä on, että luottaa ihmiseen, jonka kanssa on sängyssä ja uskaltaa olla täysin rento.

Uskaltaa nauttia ja kokeilla ja päästää irti, eikä ota paineita. Klitorisorkkuja sain minäkin jo teininä. Yhdynnässä joskus parikymppisenä, en aina silloinkaan. 3-kymppisenä olen vapautunut paljon seksuaalisesti ja ruvennut saamaan yhdellä seksikerralla useasti. Ja nyt upean rakastajan kanssa saan mielettömiä orkkuja, ihan kaikenlaisia ja jopa ejakuloin. Meille seksi on matka ja kokeiluja, toistaiseksi rajoja ei ole tullut vastaan. Nautin tästä niin näin 4-kymppisenä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi