Sain juuri elämäni ensimmäisen orgasmin!!
Voi tätä onnen määrää! Olen onnistunut saamaan jotenkin sellaisia pieniä orgasmintapaisia itsetyydytyksellä, mutta äsken poikaystäväni onnistui aiheuttamaan minulle ensimmäisen oikean orkkuni klitorista hieromalla ja samalla nännejä nuollen... Aivan mahtava ja uskomattoman rentoutunut fiilis, olen ollut niin kauan siinä uskossa etten vain yksinkertaisesti koskaan pysty tulemaan.
Kommentit (33)
hyvä niin. Laitatko vielä kuvan todisteeksi.
Hieno homma! Tätä tekisi mieli juhlistaa!
Semmosta se on kun tulee yli 10 vuotiaaksi.
Jo oli aikakin! Seuraavaksi sitten kakkoseen. Tekee gutaa.
Onnea! :) Kuulostaapa tyhmältä tuo onnea, mutta eipä tähän muutakaan kai voi sanoa :D mutta kiva juttu!:)
Onneks olkoon!
Ei kai minunkaan pidä luovuttaa, kun muillakin näköjään kestää. Se vaan tuntuu olevan niin työn takana, et jotenkin aina jättää yrittämättäkin kun nauttii siitä seksistä muutenkin.
Uskon että sama tekniikka kuin ap:lla voisi toimia minullakin. Olisko vielä lisää vinkkejä? N30
Onneks olkoon! Mä opin saamaan orgasmin yhdynnässä vasta ensimmäisen alatiesynnytyksen jälkeen. Sen jälkeen kun sen "oppi" saamaan ja rentoutumaan, niin on ollut helppoa saada joka kerta.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 22:54"]Onneks olkoon! Mä opin saamaan orgasmin yhdynnässä vasta ensimmäisen alatiesynnytyksen jälkeen. Sen jälkeen kun sen "oppi" saamaan ja rentoutumaan, niin on ollut helppoa saada joka kerta.
[/quote]
Montako lasta ehdit tehdä leikkauksella?
voitteko viisaammat kertoa, että miten sen saa tai miltä se tuntuu? Onko siinä naisella joku vastaava laukeaminen kuin miehellä? Siis ihan oikeasti?
Pääseen pisteeseen asti, että tuntuu kuin oltais menossa kohti jotakin huippua, mutta sitten vaan on pakko riuhtoa itsensä irti, kun en kestä sitä vaan tuntuu, että taju menee...
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 22:57"]
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 22:54"]Onneks olkoon! Mä opin saamaan orgasmin yhdynnässä vasta ensimmäisen alatiesynnytyksen jälkeen. Sen jälkeen kun sen "oppi" saamaan ja rentoutumaan, niin on ollut helppoa saada joka kerta. [/quote] Montako lasta ehdit tehdä leikkauksella?
[/quote]4
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 22:58"]
voitteko viisaammat kertoa, että miten sen saa tai miltä se tuntuu? Onko siinä naisella joku vastaava laukeaminen kuin miehellä? Siis ihan oikeasti?
Pääseen pisteeseen asti, että tuntuu kuin oltais menossa kohti jotakin huippua, mutta sitten vaan on pakko riuhtoa itsensä irti, kun en kestä sitä vaan tuntuu, että taju menee...
[/quote]
Antaudu nautinnolle! Se tuntuu ihanalta.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 22:29"]Semmosta se on kun tulee yli 10 vuotiaaksi.
[/quote]
mikä sua vaivaa?
Täällä n+30 ja lapsia neljä. Enkä ole saanut ikinä orkkua. nautin seksistä mutta en pääse huippuun. Mitä siis teen?
no mut ku miten mä antaudun kun ei vaan kestä? Ja kun menee tietyn pisteen yli, niin kaikki kosketus muuttuu "ärsyttäväksi" ja tuntuu pahalta. En tiedä vaikuttaako nää aistiyliherkkyydet vai mitä...
Rentoutukaa hyvät naiset ja päästäkää irti kontrollista.
Mä sanoisin niin, että orkun saamisessa tärkeintä on, että luottaa ihmiseen, jonka kanssa on sängyssä ja uskaltaa olla täysin rento.
Uskaltaa nauttia ja kokeilla ja päästää irti, eikä ota paineita. Klitorisorkkuja sain minäkin jo teininä. Yhdynnässä joskus parikymppisenä, en aina silloinkaan. 3-kymppisenä olen vapautunut paljon seksuaalisesti ja ruvennut saamaan yhdellä seksikerralla useasti. Ja nyt upean rakastajan kanssa saan mielettömiä orkkuja, ihan kaikenlaisia ja jopa ejakuloin. Meille seksi on matka ja kokeiluja, toistaiseksi rajoja ei ole tullut vastaan. Nautin tästä niin näin 4-kymppisenä
Ikäsi?